- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání pracovníků krajského úřadu v oblasti individuálního plánování a sociálního šetření v sociálních službách
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13964
Název zakázky: Vzdělávání pracovníků krajského úřadu v oblasti individuálního plánování a sociálního šetření v sociálních službách
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 1. 2022
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: Ing. Helena Zahálková
- Telefon: +420466026175
- E-mail: helena.zahalkova@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Pavlína Bartoňová
- Telefon: +420466026437
- E-mail: pavlina.bartonova@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 1. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK.
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu na služby, jejichž předmětem je realizace vzdělávacího kurzu pro účastníky z řad pracovníků Krajského úřadu Pardubického kraje – odboru sociálních věcí v oblasti individuálního plánování a sociálního šetření v sociálních službách. Cílem semináře je posílit kompetence pracovníků, kteří budou provádět kontrolu kritérií efektivity sociálních služeb. Pracovníci krajského úřadu pověření prováděním kontrol efektivity služeb prohloubí své znalosti a dovednosti v oblastech provádění sociálního šetření pro následné individuální plánování a přehodnocování klientovy služby.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 34000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.5.2022
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele, sídlo dodavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jediným kritériem pro hodnocení nabídek je nabídková cena. Hodnocena bude výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH uvedená dodavatelem ve formuláři nabídky (Příloha č. 1 výzvy). Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti dvou či více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou rozhoduje o nejvýhodnější nabídce losování, které proběhne za přítomnosti notáře v sídle zadavatele a za účasti účastníků, jejichž nabídkové ceny byly shodné. Pravidla pro losování sdělí zadavatel dotčeným osobám v předstihu nejméně 5 pracovních dní. Zadavatel neprovede hodnocení nabídek, pokud by měl hodnotit nabídku pouze jednoho dodavatele.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz výzva.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz výzva.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz výzva.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemně pouze v elektronické podobě.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz výzva.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva_individualni_planovani_podepsana.pdf (7. 1. 2022 12:44)
- P1V_Formular_nabidky.docx (7. 1. 2022 12:44)
- Rozhodnuti_o_zruseni.pdf (28. 1. 2022 13:42)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: V průběhu výběrového řízení vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby ve výběrovém řízení pokračoval.V důsledku administrativního pochybení na straně zadavatele nebyl veřejně zpřístupněn elektronický nástroj E-ZAK, prostřednictvím kterého měli dle zadávacích podmínek dodavatelé podávat své nabídky. Jiný způsob podání nabídek zadavatel ve výzvě k podání nabídek nepřipustil.
Datum ukončení: 28. 1. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.