- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání pro zaměstnance členů spolku Smysl života, z.s. – II.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12817
Název zakázky: Vzdělávání pro zaměstnance členů spolku Smysl života, z.s. – II.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 6. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_060/0005987 Vzdělávání pro zaměstnance členů spolku Smysl života, z.s. příjemce: Smysl života, z.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Smysl života, z.s.
Sídlo zadavatele: Křišťanova 1789/17 130 00 Praha 3 – Žižkov
- Jméno: Gabriela Hořínková
- Telefon: +420739571400
- E-mail: horinkovag@osas.cz
IČ zadavatele: 22685006
- Jméno: Gabriela Hořínková
- Telefon: +420739571400
- E-mail: horinkovag@osas.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 6. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: Písemně poštou na adrese: Smysl života, z.s. Křišťanova 1789/17 130 00 Praha 3 – Žižkov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je výběr dodavatele vzdělávacích aktivit vedoucích ke zvýšení kompetencí zaměstnanců členských organizací spolku, a to v oblastech Měkké a manažerské dovednosti, Obecné IT a oblasti Účetní, ekonomické a právní kurzy.
Zadavatel požaduje, aby bylo realizováno max. 1.824 tzv. osobo-hodin (1 osobo-hodina = účast osoby z cílové skupiny projektu na 1 hodině podporovaného vzdělávání, kdy 1 hodinou se myslí 60 min. výuky bez přestávek). Počet 1.824 osobo-hodin je maximální počet, tj. po splnění tohoto limitu splnila zakázka svůj cíl a účel a je ukončena. Počet realizovaných osobo-hodin podporovaného vzdělávání bude rovněž jediným relevantním podkladem při fakturaci dodavatele za dílčí plnění.
Měkké a manažerské dovednosti do výše max. 384 osobo-hodin.
Obecné IT do výše max. 1152 osobo-hodin.
Účetní, ekonomické a právní kurzy do výše max. 288 osobo-hodin.
Podrobný popis předmětu zakázky je uveden v přiložené zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 268800,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 06/2019 až 10/2019 (31.10.2019)
Místo dodání / převzetí plnění: Brno a okres Praza Západ, podrobněji viz. Zadávací dokumentace
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz. Zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz. Zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz. Zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 Seznam a počet kurzů_SŽ VŘ2.xlsx (4. 6. 2019 19:43)
- Příloha č. 2_Specifikace kurzů_SŽ VŘ 2.docx (4. 6. 2019 19:43)
- Příloha č. 3 _Povinná dokumentace_SŽ_VŘ2.docx (4. 6. 2019 19:43)
- Příloha č. 4 Čestné prohlášení_SŽ_VŘ2.docx (4. 6. 2019 19:43)
- Příloha č. 5 Seznam významných služeb_SŽ_VŘ2.docx (4. 6. 2019 19:43)
- Příloha č. 6 Seznam lektorů a vzor CV_SŽ_VŘ2.docx (4. 6. 2019 19:43)
- Příloha č. 7_Struktura nabídkové ceny_SŽ_VŘ2.xlsx (4. 6. 2019 19:43)
- Příloha č. 8 - Seznam poddodavatelů-SŽ_VŘ2.docx (4. 6. 2019 19:43)
- Příloha č. 9 Krycí list nabídky_VŘ2.docx (4. 6. 2019 19:43)
- Příloha č. 10_Smlouva o vzdělávacích službách_SŽ_VŘ2.docx (4. 6. 2019 19:43)
- Výzva k podání nabídek_SŽ vzdělávání_VŘ2.pdf (4. 6. 2019 19:43)
- Zadávací dokumentace VŘ SŽ_VŘ2.pdf (4. 6. 2019 19:43)
- Odpovědi na dotazy a ZMĚNA zadávacích podmínek I.pdf (13. 6. 2019 13:19)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - část A VŘ č.II.pdf (26. 6. 2019 18:14)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - část B VŘ č.II.pdf (26. 6. 2019 18:14)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - část C VŘ č.II.pdf (26. 6. 2019 18:14)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - část A - VŘ č.II.pdf (28. 6. 2019 09:11)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - část B - VŘ č.II.pdf (28. 6. 2019 09:11)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - část C - VŘ č.II.pdf (28. 6. 2019 09:11)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.