- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání ve společnosti MSO servis spol. s r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12490
Název zakázky: Vzdělávání ve společnosti MSO servis spol. s r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 9. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005384 Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti MSO servis spol. s r.o. příjemce: MSO servis spol. s r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: MSO servis spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: 69701 Kyjov, Svatoborská 591/87
- Jméno: Ing. Luděk Šebesta
- Telefon: +420777740111
- E-mail: flora@msos.cz
IČ zadavatele: 49971379
DIČ zadavatele: CZ49971379
- Jméno: Ing. Jan Miškeřík
- Telefon: +420777671031
- E-mail: j.miskerik@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 25. 9. 2018 09:00
Místo pro podání nabídek: MSO servis spol. s r.o. Svatoborská 591/87 69701 Kyjov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění školících a s tím souvisejících služeb. Detailní popis předmětu zakázky je uveden v příloze č. 1 Specifikace obsahu a ostatních parametrů školení firmy MSO servis spol. s r.o.
Zakázka je rozdělena na tři části dle tematických celků:
Svářečské kurzy
A.1 Základní kurz svářečů dle normy ČSN 050705 – metoda ZK 311 1.1
A.2 Základní kurz svářečů dle normy ČSN 050705 - metoda 135 1.1
A.3 Periodické přezkoušení svářečů – metoda ZK 311 1.1
A.4 Periodické přezkoušení svářečů – metoda ZK 111 1.1
A.5 Periodické přezkoušení svářečů – metoda ZK 135 1.1
A.6 Periodické přezkoušení svářečů – metoda ZK 912 31
A.7 Svařovací kurzy dle normy ČSN EN ISO 9606 – 1
Opakovací školení na stroje a zařízení, bezpečnost práce a ISO
B.1 Opakovací školení obsluhy pracovních plošin
B.2 Obsluha tlakových nádob stabilních
B.3 Opakovací školení obsluhy manipulačních vozíků
B.4 Opakovací školení lešenářů
B.5 Opakovací školeni na obsluhu motorových pil a křovinořezů
B.6 Opakovací školení obsluhy hydraulických ruk a jeřábů
B.7 Opakovací školení vazači
B.8 Opakovací školení obsluhy stavebních strojů
B.9 Opakovací školení odborné způsobilosti v elektrotechnice dle vyhlášky č. 50/1978 Sb.
B.10 Školení profesní způsobilosti – řidič
B.11 Opakovací školení – bezpečnost práce při stavebních činnostech
B.12 Školení interních auditorů ISO
Technologické a technické postupy staveb
C.1 Sádrokartony
C.2 Zateplování fasád
C.3 Technická kvalita výstavby, metrologie na stavbách a nové technologie staveb
Hodnocení proběhne za každou část zakázky zvlášť. Nabídka může být podána na jednu nebo více částí.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 286000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.3.2019
Místo dodání / převzetí plnění: MSO servis spol. s r.o. 69701 Kyjov, Svatoborská 591/87
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle základního hodnotícího kritéria: nejnižší celková nabídková cena bez DPH dle jednotlivých částí zakázky.
Hodnocení nabídek
- K hodnoticímu kritériu Celková nabídková cena v Kč bez DPH: Hodnotit se bude celková nabídková cena v Kč bez DPH uvedená v návrhu smlouvy s tím, že nejvhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH. Nabídky v cizí měně se pro účely hodnocení přepočítávají kurzem ČNB platným k poslednímu dni lhůty pro podávání nabídek.
- V případě rozporu hodnot uvedených v krycím listu nabídky a v návrhu smlouvy se k hodnotám v krycím listu nabídky nepřihlíží a hodnotí se hodnoty uvedené v návrhu smlouvy.
- V případě shodné výše nabídkové ceny v nabídkách více uchazečů bude jako vhodnější nabídka vyhodnocena ta nabídka, která byla doručena (předána) na podatelnu zadavatele dříve.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Doklad o oprávnění k podnikání (výpis z obchodního nebo živnostenského rejstříku)
Čestné prohlášení v souladu s ustanovením § 74 ZZVZ. Součástí čestného prohlášení bude i požadované prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku (dle vzoru viz příloha č.3).
- Seznam lektorů dle jednotlivých kurzů do přílohy č. 4 výzvy, kde uchazeč doplní jméno lektora, doložené dokumenty k prokázání „Kvalifikačních požadavků na lektora“ a pracovní či poddodavatelský vztah k poskytovateli školících služeb.
Přílohou seznamu lektorů bude:
- Doložení požadované délky praxe a lektorských zkušeností lektora formou osvědčení od zaměstnavatele či obchodního partnera z oblasti, která je předmětem daného kurzu (požadavek uveden v příloze č.1 a 4)
- Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání lektora a případná kopie požadovaných akreditací či osvědčení, pokud je relevantní.
- Čestné prohlášení lektora, že bude školení pro uchazeče zajišťovat s uvedením formy spolupráce (formu spolupráce je možno doložit i smlouvou).
Vzhledem k tomu, že je zakázka rozdělena na části (tematické okruhy), doloží dodavatel seznam lektorů (příloha č.4) za každou část zakázky samostatně.
- Doložení minimálně tří referencí dodavatele se zkušeností prováděných školení obdobného charakteru za poslední 3 roky na část zakázky o kterou se dodavatel uchází. Vzhledem k tomu, že je zakázka rozdělena na tři části, doloží dodavatel reference za každou část zakázky zvlášť (pokud se uchází o celou zakázku nebo více částí). Reference budou doloženy formou seznamu, který být podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče a přílohou tohoto seznamu musí být osvědčení objednatelů o řádném plnění těchto služeb (stačí v prosté kopii). V osvědčeních musí být uvedena celková cena, termín a místo plnění, údaj o tom, že byly služby realizovány řádně a odborně a kontakt na osobu s telefonem či emailem, kde je možné tyto informace ověřit. Minimální finanční limity referenčních zakázek: A. Svářečské kurzy … 50 tis. Kč, B. Opakovací školení na stroje a zařízení, bezpečnost práce a ISO … 100 tis. Kč, C. Technologické a technické postupy staveb … 50 tis. Kč (vše bez DPH).
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 ZZVZ) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 ZZVZ).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Požadovaná struktura nabídky:
- Krycí list nabídky – vyplní se do vzoru (příloha č.2 výzvy)
- Dokumenty prokazující splnění kvalifikace dodavatele (na každou část zakázky zvlášť, pokud je to relevantní v souladu s výzvou)
- Návrh smlouvy o dílo, doplněný do závazného vzoru (příloha č.5 výzvy) dle požadavků této ZD a podepsaný osobou oprávněnou jednat za účastníka (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupovaní dodavatele) včetně příloh za každou část zakázky zvlášť.
- CD s naskenovanou nabídkou s podpisy v pdf a vyplněnou smlouvou v souladu s nabídkou v editovatelné podobě (doc, docx)
- Doplňující údaje k nabídce dle vlastní úvahy – nepovinné.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena bude uvedena v krycím listu a ve smlouvě za každou část zakázky zvlášť v ceně bez DPH a včetně DPH. Ve smlouvě je pak potřeba rozepsat cenu za každý kurz zvlášť, tak je uvedeno v příloze č. 5 Závazná návrh smlouvy čl. III Smluvní odměna.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Obchodní podmínky jsou definované v závazném návrhu smlouvy (příloha č.5 výzvy), kde uchazeč doplní pouze chybějící údaje. Smlouva se předkládá za každou část zakázky zvlášť.
- Zadavatel v souladu s ustanovením § 102 zákon ZZVZ nepřipouští variantní řešení nabídky.
- Zakázka je členěna v souladu s § 101 zákon ZZVZ na tři části. A. Svářečské kurzy, B. Opakovaná školení na stroje a zařízení, bezpečnost práce a ISO, C. Technologické a technické postupy staveb.
- Každý uchazeč ponese veškeré náklady související se svojí účastí v zadávacím řízení, přípravou a předložením své nabídky a zadavatel neodpovídá za tyto náklady, bez ohledu na průběh nebo výsledek zadávacího řízení.
- Dodavatel je dle § 2e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontrole
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek _MSOKyjov.pdf (6. 9. 2018 14:17)
- Př. č. 2 - Krycí list nabídky.docx (6. 9. 2018 14:17)
- Př. č. 3 - Čestné prohlášení - ZaklKvalifikace.docx (6. 9. 2018 14:17)
- Vysvětlení ZD č.1_MSOKyjov.pdf (12. 9. 2018 17:18)
- Př. č. 1 - Specifikace obsahu a ostatních parametrů kurzů_MSOKyjov_vysvětleníZDč.1.docx (12. 9. 2018 17:18)
- Př. č. 4 - Seznam lektorů_vysvětleníZDč.1.xlsx (12. 9. 2018 17:19)
- Př. č. 5 - Smlouva o poskytování vzdělávání_MSOKyjov_VysvětleníZDč.1.docx (12. 9. 2018 17:19)
- Vysvětlení ZD č.2_MSOKyjov.pdf (17. 9. 2018 18:12)
- Př. č. 1 - Specifikace obsahu a ostatních parametrů kurzů_MSOKyjov_vysvětleníZDč.2.docx (17. 9. 2018 18:12)
- Př. č. 4 - Seznam lektorů_vysvětleníZDč.2.xlsx (17. 9. 2018 18:13)
- Př. č. 5 - Smlouva o poskytování vzdělávání_MSOKyjov_VysvětleníZDč.2.docx (17. 9. 2018 18:13)
- Oznámení o výběru_castA_Svarovani.pdf (2. 10. 2018 16:03)
- Oznámení o výběru_castB_Opakovaná školení.pdf (2. 10. 2018 16:03)
- Oznámení o výběru_castC_Technologie staveb.pdf (2. 10. 2018 16:03)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 470555.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Střední odborné učiliště Kyjov, příspěvková organizace Havlíčkova 1223/17, 697 01 KyjovIČO: 00053163Na část zakázky A. Svářečské kurzy (172.745,- Kč bez DPH)
Datum podpisu smlouvy: 29. 10. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Firemní ES&H servis s.r.o. Sídlo: Janáčkova 2517/26, 695 01 Hodonín IČO: 29221072Na část zakázky B. Opakovaná školení na stroje a zařízení, bezpečnost práce a ISO (148.610,- Kč bez DPH)
Datum podpisu smlouvy: 16. 10. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Firemní ES&H servis s.r.o. Sídlo: Janáčkova 2517/26, 695 01 Hodonín IČO: 29221072Na část zakázky C. Technologické a technické postupy staveb (149.200,- Kč bez DPH)
Datum podpisu smlouvy: 16. 10. 2018
Datum ukončení: 29. 10. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.