- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců FEBE CRAFT s.r.o
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11101
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců FEBE CRAFT s.r.o
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: FEBE CRAFT s.r.o.
Sídlo zadavatele: Na Úrovni 722/6, Muglinov, Slezská Ostrava 712 00
- Jméno: Ing. David Hodeček - prokurista
- Telefon: +420602505289
- E-mail: hodecek@febe.cz
IČ zadavatele: 25858670
DIČ zadavatele: CZ25858670
- Jméno: Eva Ricková
- Telefon: +420596612592
- E-mail: rickova@febe.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 5. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: FEBE CRAFT s.r.o., Na Úrovni 722/6, Muglinov, Slezská Ostrava 712 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů pro projekt Vzdělávání zaměstnanců FEBE CRAFT s.r.o., společnosti FEBE CRAFT s.r.o.
Jedná se o odborné a technické kurzy a kurzy měkkých a manažerských dovedností.
Cílovou skupinou jsou zaměstnanci naší společnosti, konkrétně se jedná o: pozice skladníků, obchodní pozice, administrativu a vedoucí pozice.
Výuka bude probíhat formou prezenčních uzavřených školení, určených pouze pro cílovou skupinu tohoto projektu, tj. pro zaměstnance naší společnosti.
Maximální počet osob ve skupině je 12. Rozdělení do skupin již máme předpřipraveno. Délky školení a popisy školení uvádí tabulka níže.
Zakázka je rozdělena na části:
A) Měkké a manažerské dovednosti a obecné IT
B) Technické odborné dovednosti
C) Ekonomické a legislativní dovednosti
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení. + v doplňujících informacích
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 665000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Květen 2017 - září 2018 je předpokládaná doba realizace. Termín zahájení školení je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Školení budou probíhat během celé doby dle harmonogramu a možností zadavatele. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele. Přesné termíny jednotlivých školení budou vždy upřesněny nejpozději 8 dní před daným seminářem.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je Moravskoslezský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH (85 %)
- Kvalita nabízených služeb (15 %)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace mohou být doručeny elektronicky e-mailem na adresu rickova@febe.cz. Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek Febe.zip (25. 4. 2017 11:11)
- Doplňující informace a prodloužení lhůty.pdf (3. 5. 2017 13:47)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru - část ABC.pdf (7. 6. 2017 16:44)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část A, B, C: PRISCO s.r.o., IČ: 286 41 949, Jaroslava Seiferta 1158, 725 25 Ostrava-Polanka nad Odrou
Datum podpisu smlouvy: 15. 6. 2017
Datum ukončení: 15. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.