- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců firmy ConWare solutions, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14065
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firmy ConWare solutions, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 6. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: ConWare solutions, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Vratimovská 624/11, Ostrava - Kunčičky, 718 00
- Jméno: Ing. Radim Tolasz
- Telefon: +420774250140
- E-mail: info@conware.eu
IČ zadavatele: 28602293
DIČ zadavatele: CZ28602293
- Jméno: Adéla Šťastná
- Telefon: +420602170650
- E-mail: info@conware.eu
Lhůta pro podání nabídek: 17. 6. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: Vratimovská 624/11, Ostrava – Kunčičky, 718 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Viz Výzva k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 733600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: červen 2022–září 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Vratimovská 624/11, Ostrava – Kunčičky, 718 00
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilost
Uchazeč musí prokázat splnění základní způsobilosti stanované analogicky s § 74 zákona o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilostí prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti.
Profesní způsobilost
Způsobilý je uchazeč, který předloží:
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, a to v minimálně:Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona;
Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).
Technická kvalifikace
Dodavatel předloží seznam minimálně 2, přičemž lektoři budou v souhrnu disponovat alespoň následujícími certifikáty:
certifikát SCRUM Master™
certifikát PRINCE2® Practitioner
certifikát PRINCE2® Foundation
certifikát ITILKaždý lektor musí disponovat oficiálním osvědčením k vyučování akreditovaných modulů („Aprroved trainer“)
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak. Zadavatel si však může vyžádat originál.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy.
Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:
Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu úhrady po jednotlivých vzdělávacích aktivitách uvede také ceny jednotlivých vzdělávacích aktivit.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky:
Úhrada bude prováděna na měsíční bázi podle již počtu realizovaných kurzů. Faktury budou vystavovány s min. 15denní splatností.
Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)
Další obchodní podmínky:
Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Požadavky na formu nabídky:
Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_Conware_R2.pdf (2. 6. 2022 23:37)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (29. 6. 2022 21:56)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (2. 8. 2022 22:40)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 710200.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Focus People s.r.o., se sídlem Čalounická 477, 739 34, Šenov, IČO: 02164469
Datum podpisu smlouvy: 20. 7. 2022
Datum ukončení: 20. 7. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.