Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců firmy MODUS, spol. s r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14158

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firmy MODUS, spol. s r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 3. 2023

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: MODUS, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Žižkova 273, 252 25 Jinočany

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Kalina
  • Telefon: +420565651531
  • E-mail: modus@modus.cz

IČ zadavatele: 49976796

DIČ zadavatele: CZ49976796

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petr Kalina
  • Telefon: +420565651531
  • E-mail: modus@modus.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 4. 2023 12:00

Místo pro podání nabídek:
MODUS spol. s r.o., U Kuchyňky 966/1, 674 01 Třebíč

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění a realizace akreditované vzdělávací aktivity na adrese zadavatele: MODUS, spol. s r.o., Dubická 3274, 470 01, Česká Lípa 

Specifikace a rozsah kurzu:

Aktivita – Konstruktér CAD Solid Edge

Kurz je naplánovaný v následujícím rozsahu:

Délka kurzu: 127 výukových hodin

Počet hodin teorie: 122 výukových hodin

Počet hodin praxe: 0 výukových hodin

Závěrečná zkouška: 5 výukové hodiny

Délka výukové hodiny: 45 minut

Počet účastníků: 16 

Obsah vzdělávací aktivity:

Výuka práce ve 3D CAD software (Solid Edge).

Maximální cena 499.999,- bez DPH

Dodavatel musí účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz poskytnout výukové materiály ve standardu obecných a specifických pravidel OPZ a dané výzvy.

U kurzu budou dodrženy přesné počty hodin výuky i jejich forma.

Získané znalosti budou ověřeny lektorem závěrečnou zkouškou.

Součástí plnění je mj. vydání osvědčení o úspěšném absolvování kurzu.

Zadavatel neumožňuje uchazeči zajistit požadované kurzy prostřednictvím subdodavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 499000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
duben 2023–září 2023

Místo dodání / převzetí plnění:
MODUS spol. s r.o., Dubická 3274, 470 01 Česká Lípa

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH (50 %) – číselné kritérium

    Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 

     

  • Metodika organizace kurzů (50 %) – nečíselné kritérium

    Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 3 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

    Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Dále bude lépe hodnocen dodavatel, který zajistí efektivnější proces zahrnující způsob organizace zakázky včetně akceptace plnění a komunikace se zadavatelem a účastníky vzdělávání a celkové systematičnosti, tedy provázání poskytovaných služeb do jednoho užitného celku a dodržení pravidel OPZ pro realizaci takovéto zakázky.

 

Hodnocení bude probíhat podle následující stupnice:

Bodové hodnocení

Slovní ohodnocení

1–33 bodů

Navrhované plnění vůbec nesplňuje požadavky zadavatele. Metody výuky nejsou vůbec přizpůsobeny (případně jen minimálně) potřebám cílové skupiny a tématu výuky. Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby není v nabídce dostatečně určitě popsán a neposkytuje dostatečnou zpětnou vazbu. Není zohledněn komplexní přístup k plnění zakázky a celkový popis způsobu realizace zakázky neposkytuje obraz efektivního způsobu realizace zakázky, který zadavatele nebude zatěžovat dodatečnými náklady (ať již finančními či časovými). Zadavatel má k nabízenému plnění zásadní připomínky.

34–66 bodů

Navrhované plnění nesplňuje požadavky zadavatele jen v některých bodech. Metody výuky jsou dostatečně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky. Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby je v nabídce popsán, ale neposkytuje komplexní popis tohoto procesu a neposkytuje úplnou a komplexní zpětnou vazbu. komplexní přístup k plnění zakázky je zohledněn částečně (s výhradami zadavatele) a celkový popis způsobu realizace zakázky poskytuje pouze částečné informace, ze kterých nevyplývá eliminace případných dodatečných nákladů (ať již finančními či časovými).  Zadavatel má k nabízenému plnění drobné připomínky.

 67–100 bodů

Navrhované plnění zcela splňuje požadavky zadavatele. Metody výuky jsou plně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky. Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby je v precisně nabídce popsán a poskytuje úplnou a komplexní zpětnou vazbu, která zadavateli umožní efektivní evaluaci přínosů veřejné zakázky. Komplexní přístup k plnění zakázky je zohledněn ve vysoké úrovni (včetně detailního popisu) a celkový popis způsobu realizace zakázky poskytuje dostatečné informace, ze kterých vyplývá eliminace případných dodatečných nákladů (ať již finančními či časovými). Zadavatel nemá k nabízenému plnění minimální připomínky.

 

Pro hodnocení budou využity následující metody:

hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota (Nabídková cena bez DPH )

100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %

hodnota (např. cena) z hodnocené nabídky

 

Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.

 

počet bodů, které hodnocená nabídka x váha kritéria vyjádřená v % v daném kritériu získala

 

Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Profesní způsobilost

  • Způsobilý je uchazeč, který předloží:

  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
    Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, a to v minimálně:

    Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona;

    Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

    Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy.

Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:

Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Místo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka může být zadavateli podána: •v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nebo•elektronicky na portálu (vhodne-uverejneni.cz) na profilu zadavatele Profil zadavatele: MODUS, spol. s r.o., Veřejné zakázky a profily zadavatelů (vhodne-uverejneni.cz), přičemž elektronické nabídky musí být opatřeny elektronickým podpisem.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky:

Úhrada bude prováděna na bázi kalendářních měsíců nebo čtvrtletí, a to poměrově, dle počtu realizovaných výukových hodin. Faktury budou vystavovány s min. 15-ti denní splatností.

Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)

 

Další obchodní podmínky:

Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

 

Požadavky na formu nabídky:

Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 490000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing. Miroslav RUSIŇÁK s.r.o., Slunečná 684, 251 68 Kamenice – Struhařov, IČ: 27216411, DIČ: CZ27216411

    Datum podpisu smlouvy: 14. 4. 2023

Datum ukončení: 14. 4. 2023

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 31. 3. 2023
 
Aktualizováno: 14. 4. 2023