- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců firmy Pepperl+Fuchs Manufacturing s.r.o.-Pájení v elektrotechnice II. část - pokračovací kurz
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13664
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firmy Pepperl+Fuchs Manufacturing s.r.o.-Pájení v elektrotechnice II. část - pokračovací kurz
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 10. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Pepperl+Fuchs Manufacturing s.r.o.
Sídlo zadavatele: Průmyslová 138, 541 01 Trutnov
- Jméno: Roman Demuth, Ing. Aneta Kracíková
- Telefon: +420494771312
- E-mail: akracikova@cz.pepperl-fuchs.com
IČ zadavatele: 29035139
DIČ zadavatele: CZ29035139
- Jméno: Lucie Hlaváčková
- Telefon: +420494771317
- E-mail: luhlavackova@cz.pepperl-fuchs.com
Lhůta pro podání nabídek: 6. 11. 2020 12:00
Místo pro podání nabídek: Pepperl+Fuchs Manufacturing s.r.o.,Průmyslová 138, 541 01 Trutnov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajistit pokračovací kurz pájení a tím tak zvýšit odbornou úroveň znalostí a dovedností 100 pracovníků zadavatele. Kurzu se budou účastnit pracovníci, kteří buď mají vzdělání nebo praxi v oboru a popřípadě i absolvovali základní kurz "Pájení v elektrotechnice".
Výuka bude probíhat v Trutnově popř. blízkém okolí – geograficky vzdáleného maximálně 10 km od sídla zadavatele dle zadání v mapovém portálu www.mapy.cz . Školící prostory včetně vybavení zajistí dodavatel.
Začátek kurzů je stanoven na prosinec 2020. Kurz by probíhal vždy pro skupinku 10 pracovníků, vždy v pondělí a pátek v lichém týdnu (vyjímaje státní svátky a školní prázdniny) v časovém rozmezí 7:00 - 15:30 s přestávkou na oběd od 12:00 do 12:30. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit termíny konání kurzů podle potřeb výroby a aktuální zakázkové náplně.
Předpokládané ukončení kurzů je stanoveno na duben 2022. Kurz bude ukončen závěrečnou zkouškou.
1 kurz = 40 odučených hodin (1 hodina = 60 minut)
POPIS VZDĚLÁVACÍ AKTIVITY:
Kurz pájení v elektrotechnice - II. Část
Pokračovací kurz pro zaměstnance firmy Pepperl+Fuchs Manufacturing, s.r.o.
1. den
1. hodina - Bezpečnost práce a seznámení s prostory, kde se bude VA konat
2. hodina - Druhy pájecí techniky, tavidla a pájky
3. hodina - Vady spojů a odpájení součástek
4. hodina - Úprava povrchu DPS, nácvik pocínování DPS
5. hodina - Cínování lankových vodičů
6. hodina - Pájení lankových vodičů do DPS do děr
7. hodina - Pájení lankových vodičů do DPS na spoj
8. hodina - Dokončení a hodnocení prací
2. den
1. hodina - Vrtání, začištění a povrchová úprava DPS
2. hodina - Vrtání, začištění a povrchová úprava DPS
3. hodina - Vrtání, začištění a povrchová úprava DPS
4. hodina - Výklad pojmů: osazovací plán, seznam součástek a schéma zapojení
5. hodina - Identifikace jednotlivých součástek a jejich specifikace
6. hodina - Osazování DPS součástkami THT
7. hodina - Osazování DPS součástkami THT
8. hodina - Osazování DPS součástkami THT
3. den
1. hodina - Osazování DPS součástkami THT
2. hodina - Osazování DPS součástkami THT
3. hodina - Kontrola pájení a oprava chyb při osazování a pájení
4. hodina - Oživení zařízení
5. hodina - Specifikace a typy součástek pro SMT
6. hodina - Chyby při pájení SMD součástek
7. hodina - Cvičné pájení SMD, součástky velikosti 0603 a 1206
8. hodina - Cvičné pájení SMD, součástky velikosti 0603 a 1206
4. den
1. hodina - Cvičné pájení SMD, součástky velikosti 0603 a 1206
2. hodina - Cvičné pájení SMD, součástky velikosti 0603 a 1206
3. hodina - Cvičné pájení SMD součástek SO-16
4. hodina - Cvičné pájení SMD součástek SO-16
5. hodina - Cvičné pájení SMD součástek QFP-64 a TSOP-48 horkým vzduchem
6. hodina - Cvičné pájení SMD součástek QFP-64 a TSOP-48 horkým vzduchem
7. hodina - Cvičné pájení SMD – odpájení součástky horkým vzduchem
8. hodina - Cvičné pájení SMD – odpájení součástky horkým vzduchem
5. den
1. hodina - Cvičné pájení SMD
2. hodina - Cvičné pájení SMD
3. hodina - Závěrečná zkouška - pájení funkčního výrobku SMT
4. hodina - Závěrečná zkouška - pájení funkčního výrobku SMT
5. hodina - Závěrečná zkouška - pájení funkčního výrobku SMT
6. hodina - Závěrečná zkouška - pájení funkčního výrobku SMT
7. hodina - Závěrečná zkouška - pájení funkčního výrobku SMT
8. hodina - Závěrečná zkouška – zhodnocení a opravy chyb a oživení výrobku
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (platnými ke dni zveřejnění Výzvy), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Dodavatelé jsou povinni při sestavování nabídky a realizaci samotného plnění vycházet ze Specifické části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání, (odkaz na elektronickou verzi: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz).
Součástí plnění bude rovněž dodání dokumentace ke vzdělávání, a to prezenčních listin a osvědčení/certifikátů o absolvování kurzu dle aktuálních pravidel OP Zaměstnanost.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 906800,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.12.2020 - 30.4.2022
Místo dodání / převzetí plnění: Trutnov (popř. blízké okolí viz specifikace předmětu zakázky)
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky úplné dle zadávací dokumentace a přijaté v řádném termínu se budou hodnotit dle níže specifikovaného hodnotícího kritéria:
Nabídková cena bez DPH s váhou 100%
Hodnotící komise seřadí hodnocené nabídky podle výše nabídkové ceny, a to vzestupně od nejnižší až po nejvyšší nabídkovou cenu. Nejvhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
Nabídky neúplné dle zadávací dokumentace nebo nabídky přijaté po termínu pro přijetí nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady - Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Profesní kvalifikační předpoklady - Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis z obchodního nebo živnostenského rejstříku)
Technické kvalifikační předpoklady - Profesní profily (CV) všech lektorů, kteří se budou podílet na realizaci plnění předmětu zakázky. V předloženém profesním profilu lektorů bude zahrnuto následující:
- jméno a příjmení lektora
- délka praxe v oblasti pájení v elektrotechnice (požadovaná praxe v oboru minimálně 5 let)
- počet odučených hodin v oblasti pájení v elektrotechnice (požadovaný počet odučených hodin v této oblasti minimálně 500 hodin)
V případě nesplnění požadavků bude účastník z výběrového řízení automaticky vyloučen.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v listinné formě v jednom vyhotovení.
Nabídka bude předložena v českém jazyce.
Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.
Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje způsobilost.
Nabídka bude sestavena v pořadí:
1) Krycí list nabídky
2) Cenová nabídka
3) Čestné prohlášení – splnění základní kvalifikace
4) Doklady prokazující splnění profesní způsobilost - dodavatel doloží profesní profil (CV) všech lektorů, kteří se budou podílet na realizaci plnění předmětu zakázky. Dále doklad o dosaženém vzdělání lektorů (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom), případně také dokument, který prokazuje jejich odbornost, praxi v dané oblasti a počet odučených hodin v oblasti pájení v elektrotechnice.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zpracována v CZK za celý předmět plnění veřejné zakázky.
Nabídková cena bude uvedená jako cena nejvýše přípustná za celý předmět plnění veřejné zakázky.
Nabídková cena bude uvedena v členění bez DPH, výše DPH a včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení, a to za podmínek stanovených Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Nabídky neúplné nebo přijaté po termínu budou z výběrového řízení vyloučeny.
Náklady účasti ve výběrovém řízení nese účastník.
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční v prostorách zadavatele bezprostředně po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Jednání bude neveřejné. Za správný průběh bude odpovídat komise pro otevírání obálek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Žádost o prodloužení termínu zahájení.pdf-1 (2. 12. 2020 11:11)
- Výzva k podání nabídek.pdf-1 (2. 12. 2020 11:54)
- Zápis o posouzení a hodnocení nabídek.pdf (2. 12. 2020 11:54)
- výzva - Výsledek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf-1 (2. 12. 2020 11:54)
- výzva - Cenová nabídka.docx-1 (2. 12. 2020 11:54)
- výzva - Čestné_prohlášení_o_splnění_kvalifikace.docx-1 (2. 12. 2020 11:55)
- výzva - Krycí list.docx-1 (2. 12. 2020 11:55)
- Žádost o prodloužení termínu zahájení2.pdf (3. 2. 2021 11:42)
- Žádost o prodloužení termínu zahájení3.pdf (12. 8. 2021 11:49)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem09_08_21.pdf (13. 8. 2021 09:28)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 906800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Střední průmyslová škola, Trutnov, školní 101, 541 01 Trutnov, IČO:69174415
Datum podpisu smlouvy: 9. 8. 2021
Datum ukončení: 9. 8. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.