Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců firmy Tymphany Acoustic Technology Europe, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13942

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firmy Tymphany Acoustic Technology Europe, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 12. 2021

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Tymphany Acoustic Technology Europe, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Průmyslový park 305, 742 32 Kopřivnice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Pavel Merhout, jednatel
  • Telefon: +420556880878
  • E-mail: pavel.merhout@tymphany.com

IČ zadavatele: 27174263

DIČ zadavatele: CZ27174263

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martin Knebel
  • Telefon: +420601103600
  • E-mail: martin.knebel@tymphany.com

Lhůta pro podání nabídek: 21. 12. 2021 10:00

Místo pro podání nabídek:
Průmyslový park 305, 742 32 Kopřivnice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění a realizace 2 vzdělávacích aktivit, které jsou neakreditované. Zadavatel umožňuje dílčí realizaci jednotlivých aktivit nezávazně na sobě.

 

Specifikace a rozsah kurzů:

 

Aktivita - Nástroje a metody zvyšování kvality

Rozsah kurzu: 97,5 hodin po 60 minutách (včetně 1 hodin závěrečné zkoušky) pro 11 zaměstnanců ve dvou skupinách.; tj. na jednu skupinu 97,5 hodin po 60 minutách (včetně 1 hodiny závěrečné zkoušky)
Obsah:

Individuální školení Nástroje a metody zvyšování kvality - 8D report
Individuální školení Nástroje a metody zvyšování kvality - Komunikace pro kvalitáře
Individuální školení Nástroje a metody zvyšování kvality - IATF - 16949:2016
Individuální školení Nástroje a metody zvyšování kvality - APQP/PPAP
Individuální školení Nástroje a metody zvyšování kvality – FMEA
Individuální školení Nástroje a metody zvyšování kvality - SPC - statistická regulace procesů
Individuální školení Nástroje a metody zvyšování kvality - Nástroje a metody zlepšování kvality
Individuální školení Nástroje a metody zvyšování kvality - Plasty: Technologie plastů pro netechnology
Individuální školení Nástroje a metody zvyšování kvality - Plasty: Vady výlisků, příčiny jejich vzniku a způsoby odstranění vad
Závěrečná zkouška

 

Aktivita – Logistika, plánování a Six Sigma

Rozsah kurzu: 90 hodin po 60 minutách (včetně 1 hodiny závěrečné zkoušky) pro 9 zaměstnanců v jedné skupině
Obsah:

Individuální školení Logistika, nákup a Lean Six Sigma -  Lean Six Sigma, 2 dny

 

Účastníci se naučí identifikovat a odstranit příčiny defektů a chyb v procesech výroby. Naučí se pracovat s daty a používat základní nástroje Six Sigma. Tím budou schopni způsobilost procesů a minimalizovat neshody

Individuální školení Logistika, nákup a Lean Six Sigma -  Logistika, 5 dnů

 

Účastníci školení se budou věnovat výrobní logistice v podniku (cíle výrobní logistiky, úroveň služeb zákazníkům, předpověď poptávky), standardním normativům operativního řízení výroby (velikost výrobní dávky, průběžná doba výroby, zásoby rozpracované výroby), řízení výrobního procesu a prostorové a časové struktuře výrobních procesů. Závěrem jim bude představen návrh a realizace logistického systému, budou se věnovat i obchodním operacím v mezinárodní přepravě, souboru mezinárodních pravidel Incoterms, celnímu řízení a celním režimům nebo přepravním vztahům.

Individuální školení Logistika, nákup a Lean Six Sigma -  Nákupčí, 5 dnů

 

Účastnící školení se seznámí s nákupním procesem, jeho průběhem a řízením. Budou se věnovat strategickému, taktickému a operativnímu řízení nákupních činností, řízení zásob v nákupu a vyjednávání v nákupu. Závěrem se seznámí s tématem controllingu nákupu a řízení výkonnosti nákupu, naučí se využívat metody a nástroje hodnocení dodavatelů a správné komunikaci a spolupráce s dodavateli

 

Závěrečná zkouška

Kurzy musí probíhat prezenčně. Školící agentura musí být rovněž připravena na výuku on-line dle podmínek programu POVEZII.  

Školící agentura musí účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz poskytnout výukové materiály.

U kurzů budou dodrženy minimální počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.

Získané znalosti budou ověřeny lektorem závěrečnou zkouškou.

Součástí plnění je mj. vydání osvědčení o úspěšném absolvování kurzu.

Zadavatel umožňuje uchazeči zajistit požadované kurzy prostřednictvím subdodavatele.

Zadavatel umožňuje dílčí realizaci jednotlivých aktivit nezávazně na sobě.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 820000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
leden 2022–srpen 2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Průmyslový park 305, 742 32 Kopřivnice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH (60 %) – číselné kritérium

    Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

    Metodika organizace kurzů (40 %) – nečíselné kritérium

    Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

    Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Lépe bude hodnocen dodavatel, který bude reagovat na potřeby aktuální cílové skupiny. Dále bude lépe hodnocen dodavatel, který zajistí efektivnější proces zahrnující způsob organizace zakázky včetně akceptace plnění a komunikace se zadavatelem a účastníky vzdělávání a celkové systematičnosti, tedy provázání poskytovaných služeb do jednoho užitného celku.

    Hodnocení bude probíhat podle následující stupnice:

    Bodové hodnocení

    Slovní ohodnocení

    1–33 bodů

    Navrhované plnění vůbec nesplňuje požadavky zadavatele. Metody výuky nejsou vůbec přizpůsobeny (případně jen minimálně) potřebám cílové skupiny a tématu výuky. Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby není v nabídce dostatečně určitě popsán a neposkytuje dostatečnou zpětnou vazbu. Není zohledněn komplexní přístup k plnění zakázky a celkový popis způsobu realizace zakázky neposkytuje obraz efektivního způsobu realizace zakázky, který zadavatele nebude zatěžovat dodatečnými náklady (ať již finančními či časovými). Zadavatel má k nabízenému plnění zásadní připomínky.

    34–66 bodů

    Navrhované plnění nesplňuje požadavky zadavatele jen v některých bodech. Metody výuky jsou dostatečně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky. Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby je v nabídce popsán, ale neposkytuje komplexní popis tohoto procesu a neposkytuje úplnou a komplexní zpětnou vazbu. komplexní přístup k plnění zakázky je zohledněn částečně (s výhradami zadavatele) a celkový popis způsobu realizace zakázky poskytuje pouze částečné informace, ze kterých nevyplývá eliminace případných dodatečných nákladů (ať již finančními či časovými).  Zadavatel má k nabízenému plnění drobné připomínky.

     67–100 bodů

    Navrhované plnění zcela splňuje požadavky zadavatele. Metody výuky jsou plně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky. Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby je v precisně nabídce popsán a poskytuje úplnou a komplexní zpětnou vazbu, která zadavateli umožní efektivní evaluaci přínosů veřejné zakázky. Komplexní přístup k plnění zakázky je zohledněn ve vysoké úrovni (včetně detailního popisu) a celkový popis způsobu realizace zakázky poskytuje dostatečné informace, ze kterých vyplývá eliminace případných dodatečných nákladů (ať již finančními či časovými). Zadavatel nemá k nabízenému plnění minimální připomínky.

     

    Pro hodnocení budou využity následující metody:

    hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota (Nabídková cena bez DPH )

    100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %

    hodnota (např. cena) z hodnocené nabídky

     

    Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.

     

    počet bodů, které hodnocená nabídka x váha kritéria vyjádřená v % v daném kritériu získala

     

    Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

    Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost

    Uchazeč musí prokázat splnění základní způsobilosti stanované analogicky s § 74 zákona o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilostí prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 75 zákona o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.

    Profesní způsobilost

    Způsobilý je uchazeč, který předloží:

    Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
    Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, a to v minimálně:

    Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona;

    Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

    Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

    Technická kvalifikace

    Dodavatel předloží seznam významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu:

    Pro VA 1 min. 250.000,- Kč bez DPH
    Pro VA 2 min. 150.000,- Kč bez DPH

    Dodavatel předloží seznam lektorů a k jednotlivým uvedeným kurzům následující dokumenty jednotlivých lektorů:

    Pro VA1

    Certifikát v oblasti harmonizované FMEA AIAG & VDA
    Certifikát Příprava auditorů jakosti
    Certifikát auditora IATF 16949

    Pro VA2

    Certifikát Vyjednávání s dodavateli
    Certifikát Six Sigma Green belt core

    Všichni lektoři budou mít alespoň 5 let praxe v oblasti školení – uvedené bude prokázáno doloženým životopisem.

    Dané požadavky mohou být prokázány více lektory.
    Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak. Zadavatel si však může vyžádat originál.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy.

Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:

Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).

Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka (nevztahuje se na certifikáty lektorů vystavené v anglickém jazyce).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu úhrady po jednotlivých kurzech uvede také ceny jednotlivých kurzů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku (toto se nedotýká práva podat nabídku pro každou z VA samostatně).

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky:

Úhrada bude prováděna na měsíční bázi podle již počtu realizovaných kurzů. Faktury budou vystavovány s min. 15denní splatností.
Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)

Další obchodní podmínky:

Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Požadavky na formu nabídky:

Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 801000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Jan Havlík – Technické vzdělávání QUANTUM, se sídlem Nad Lesním divadlem 1115/14, 140 00 Praha 4, IČO 02828316

    Datum podpisu smlouvy: 29. 4. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Jan Havlík – Technické vzdělávání QUANTUM, se sídlem Nad Lesním divadlem 1115/14, 140 00 Praha 4, IČO 02828316

    Datum podpisu smlouvy: 29. 4. 2022

Datum ukončení: 29. 4. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 10. 12. 2021
 
Aktualizováno: 29. 4. 2022