- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců Pekárně Šumava a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13176
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Pekárně Šumava a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 12. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Pekárna Šumava a.s.
Sídlo zadavatele: Na Výšině 3373/11, 466 01 Jablonec nad Nisou
- Jméno: Ing. Ivan Šnajdr
- Telefon: +420777736990
- E-mail: snajdr@pekarstvi-sumava.cz
IČ zadavatele: 27353443
DIČ zadavatele: CZ27353443
- Jméno: Barbora Dovolová
- Telefon: +420724426182
- E-mail: barbora.dovolova@pekarstvi.sumava.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 1. 2020 12:00
Místo pro podání nabídek: Na Výšině 3373/11, 466 01 Jablonec nad Nisou
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění zakázky jsou služby spojené se zajištěním vzdělávání zaměstnanců společnosti Pekárna Šumava a.s., se sídlem Na Výšině 3373/11, 466 01 Jablonec nad Nisou. Zakázka je vedena pod názvem „Vzdělávání zaměstnanců Pekárně Šumava a.s.“ (dále též jen zakázka).
Obecné informace:
- Předmět této zakázky je rozdělen do dvou samostatných částí.
A. Obecné IT
B. Měkké a manažerské dovednosti
Specifikace a technické podmínky pro jednotlivé části jsou uvedeny v příloze č. 2.
2. Každý uchazeč o veřejnou zakázku se může přihlásit do jedné nebo obou částí, v níž splní
požadavky zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci.
3. Dodavatel bude dle Pravidel OPZ výzvy 097 zajišťovat dokumentaci v rámci projektu, tj.
kontrolovat a zapisovat do prezenčních listin docházku, po ukončení kurzu vydá Potvrzení
o absolvování.
4. Určený počet kurzů uvedený v příloze č. 2, považuje zadavatel za maximální počet.
5. Přesný počet požadovaných kurzů na následující měsíc a místo realizace předá vždy
zadavatel vítěznému uchazeči do 20-tého dne daného měsíce.
6. Zadavatel si vyhrazuje právo nerealizovat celé předpokládané množství poptávaného plnění. Z takového rozhodnutí zadavatele nevzniká dodavateli právo k účtování jakýchkoliv odměn, smluvních pokut či náhrad škod, pokud není v zadávacích podmínkách stanoveno jinak.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 718000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Únor 2020 - Leden 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Liberecký kraj. V prostorách zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena bez DPH, která je rovněž jediným hodnotícím kritériem.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní požadavky:
- Uchazeč předloží čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Profesní způsobilost uchazeč splní předložením:
-§ 77 odst. 1 zákona prokáže účastník ve vztahu k České republice předložením
prosté kopie výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;
- § 77 odst. 2 písm. a) zákona prokáže účastník předložením prosté kopie dokladu o oprávnění k podnikání dle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, a to v rozsahu odpovídajícím předmětu této veřejné zakázky.
Technické požadavky:
a) Pro část B zakázky uchazeč předloží alespoň 1 významnou službu v oblasti vzdělávání realizovanou v posledních třech letech, s uvedením jejího rozsahu, doby poskytnutí. Minimální hodnota referenční zakázky musí být 250 tisíc Kč bez DPH.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené v této výzvě.
- Uchazeč předloží na vybranou/každou část veřejné zakázky samostatnou nabídku a podle požadavků projektu „Vzdělávání zaměstnanců Pekárně Šumava a.s.“ bude na každou část veřejné zakázky podepsána samostatná Smlouva o realizaci vzdělávacích aktivit (příloha č. 3 a příloha č. 4 této zadávací dokumentace).
- Nabídka musí být předložena na celou část zakázky A nebo zakázky B, příp. obě části. Není přípustné, aby byla nabídka pouze na část vzdělávání.
- Nabídka musí být podána v českém jazyce.
- Nabídka bude zaslána spolu s níže uvedenými přílohami:
1.Krycí list nabídky
2.Dokumenty prokazující splnění kvalifikace
3.Návrh Smlouvy o realizaci vzdělávacích aktivit na každou část veřejné zakázky.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídkovou cenu uvede dodavatel do přílohy č. 1 Krycí list nabídky. Nabídková cena bude členěna na jednotlivé části veřejné zakázky. Celková nabídková cena bude uvedena pouze v českých korunách v členění cena bez DPH a cena vč. DPH. Cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena musí rovněž zahrnovat pojištění, inflační vlivy a jakékoli další výdaje nutné pro realizaci zakázky.
Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace za zakázky navyšovat (případně, že ji lze navyšovat pouze při zákonné změně sazby DPH).Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Vzdělávání zaměstnanců Pekárně Šumava a.s.“+ označení části A nebo B a nápisem „Veřejná zakázka - neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa zadavatele i uchazeče. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče. Nabídku lze zaslat doporučeně poštou či jiným kurýrem na adresu: Na Výšině 3373/11, 466 01 Jablonec nad Nisou, nebo doručit osobně na sekretariát v pracovních dnech:pondělí až pátekv době od 8:00 do 12:00 hod.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou část veřejné zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Zadavatel neumožňuje dílčí plnění veřejné zakázky v jednotlivých částech A a B zakázky (tzn. uchazeč musí být schopen a nabídnout všechny kurzy v části A, popř. části B).
- Nabídku musí dodavatel předložit v jednom originálu, v listinné podobě, v českém jazyce a čitelně. Dodavatel není oprávněn měnit a doplňovat závazný text návrhu kupní smlouvy na jiných než výslovně označených místech.
- Nabídka musí obsahovat:
a) Krycí list nabídky – viz příloha č. 1 této výzvy,
b) dokumenty prokazující splnění kvalifikace
c) doplněný a statutárním orgánem účastníka nebo osobou oprávněnou jednat za účastníka v souladu s pravidly uvedenými v obchodním rejstříku podepsaný návrh Smlouvy o realizaci vzdělávacích aktivit - viz příloha č. 3 a příloha č. 4 této výzvy.
4. Nabídka, včetně příloh musí být zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy, jejich očíslováním vzestupnou řadou a svázáním do jednoho svazku.
5. Statutární orgán dodavatele nebo osoba oprávněná zastupovat dodavatele podepíše v souladu s pravidly uvedenými v obchodním rejstříku, je-li v něm zapsán,
a) Krycí list nabídky (příloha č. 1),
b) poslední stranu návrhu Smlouvy o realizaci vzdělávacích aktivit (příloha č.3, příloha č. 4)Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 1.1 Pekárna_Příloha č.1a_Krycí list nabídky_část A.xlsx (11. 12. 2019 21:40)
- 1.2 Pekárna_Příloha č.1b_Krycí list nabídky_část B.xlsx (11. 12. 2019 21:40)
- 1.3 Pekárna_Příloha č.2_Specifikace a technické podmínky jednotlivých kurzů.doc (11. 12. 2019 21:40)
- 1.4 Pekárna_Příloha č. 3_Smlouva o realizaci_část A.doc (11. 12. 2019 21:40)
- 1.5 Pekárna_Příloha č. 4_Smlouva o realizaci_část B.doc (11. 12. 2019 21:40)
- 1. Pekárna_Výzva k podání nabídek.pdf (16. 12. 2019 14:04)
- Výsledek výzvy k podání nabídek _Pekárna Šumava a.s.- část A.pdf (14. 1. 2020 09:09)
- Výsledek výzvy k podání nabídek _Pekárna Šumava a.s.- část B.pdf (14. 1. 2020 09:09)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_Pekárna_B.pdf (3. 2. 2020 13:36)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_Pekárna_A.pdf (3. 2. 2020 13:36)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.