- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců společnosti EUROSPA,a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13107
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti EUROSPA,a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 11. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: EUROSPA,a.s.
Sídlo zadavatele: Sadová 815/8, 360 01 Karlovy Vary
- Jméno: Martina Žídková
- Telefon: +420607626447
- E-mail: zidkova@hotelvenus.cz
IČ zadavatele: 25234561
DIČ zadavatele: CZ25234561
- Jméno: Jana Macháčková
- Telefon: +420601241334
- E-mail: janamachackova22@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 12. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Karlovy Vary
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění zakázky jsou služby spojené se zajištěním vzdělávání osob v oblasti měkkých a manžerských dovedností, technických dovedností, účetních, ekonomických a právních kurzů a obecných IT pro společnost EUROSPA, a.s. se sídlem Sadová 815/8, 360 01 Karlovy Vary.
Předmět zakázky je uveden v příloze, kde jsou podrobně vypsány údaje k jednotlivým školením.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1162000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 11/2021
Místo dodání / převzetí plnění: Sadová 815/8, 360 01 Karlovy Vary
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bude hodnocena a rozdělena %
Celková nabídková cena 80%
Zkušenosti a odbornost lektorů - kvalita 20%
1. Celková nabídková cena bude uváděna bez DPH a bude rozhodující cena nejnižší
2. Zkušenost a odbornost lektorů bude dodavatelem prokázána Certifikáty, praxe v oboru, ukončené vzdělávání a prokázání informací o dodání obsahu a školících pomůcek k jednotlivým školením.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
- Pokud nedodá účastník Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, bude nabídka vyloučena.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Nabídka účastníka musí plně respektovat podmínky stanovené v této výzvě
- Nabídka musí být nabídnuta na celou zakázkuk, není přípustné aby byla nabídka pouze na část vzdělávání.
- Nabídka musí být podána v Českém jazyce.
- Nabídka bude zaslána spolu s níže uvedenými přílohami.
- Nabídková cena - vzdělávání tabulka.doc
- Dokumenty splňující kvalifikační předpoklady.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cenová nabídka bude zaslána jako celková cena za kompletní poptávané vzdělávání. Tzn. Celková cena bude zaslána v Kč bez DPH. Celková cena se rozumí - měkké dovednosti, ekonomické, účetní a právní služby, obecné IT a technické dovednosti celkem.
Součástí cenové nabídky je cestovné lektora, odměna lektora, ubytování lektora, stravné lektora a školící pomůcky související s výukou.
Cenová nabídka je neměnná po celou dobu trvání realizace projektu. Pouze v případě změny DPH Rozhodnuté legislativou ČR.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Dokumenty prokazující způsobilost a splnění kvalifikace.
Nabídková cena - vzdělávání tabulka.doc
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- vzdělávání+tabulka.doc (11. 11. 2019 08:45)
- Výzva k podání nabídek.pdf-1 (12. 11. 2019 07:15)
- Vysvetelni zadavacich podminek.pdf (25. 11. 2019 13:43)
- Vysvetleni_zadavacich_podminek finální.pdf (29. 11. 2019 14:22)
- Dodatek k finální verzi 04.12.2019.pdf (4. 12. 2019 13:30)
- Oznameni_o_vysledku_vyberoveho_rizeni.pdf (11. 12. 2019 16:24)
- Oznámení o zrušení.pdf (14. 1. 2020 07:24)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel objevil závažné nedostatky v definování jednotlivých kurzů. Tyto nedostatky ovlivňují hodnocení VZ.
Datum ukončení: 13. 1. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.