Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti MD ELEKTRONIK spol. s r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14113

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti MD ELEKTRONIK spol. s r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 9. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: MD ELEKTRONIK spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Dobřanská 629, 332 14 Chotěšov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Bakaj, prokurista společnosti
  • Telefon: +420377198111
  • E-mail: petr.bakaj@md-elektronik.cz

IČ zadavatele: 45352585

DIČ zadavatele: CZ45352585

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Slavěna Langová
  • Telefon: +420377198856
  • E-mail: slavena.langova@md-elektronik.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 10. 2022 12:00

Místo pro podání nabídek:
MD ELEKTRONIK spol. s r.o., Dobřanská 629, 332 14 Chotěšov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 Předmětem zakázky je realizace níže uvedeného odborného školení (dále jen vzdělávací aktivity) pracovníků společnosti MD ELEKTRONIK spol. s r.o. vedoucí k prohloubení jejich kvalifikace v rámci projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (dále jen POVEZ II),reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053.

Technologie vstřikování plastů v automobilové průmyslu pro seřizovače

22 osob ( 3 skupiny)

Výuka: 47 hodin (1h=60min),

Závěrečná zkouška 1h (60 min)

 

Bližší informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 537600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
14.11.2022 - 30.9.2023

Místo dodání / převzetí plnění:
MD ELEKTRONIK spol. s r.o., Dobřanská 629, 332 14 Chotěšov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena s váhou 40%

  • Kvalita nabízeného plnění s váhou 60%

    Pravidla pro hodnocení nabídek jsou blíže specifikována ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Profesní způsobilost

  • Údaje o majetkové struktuře

  • Technická způsobilost

     
    Bližší informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.  

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
 Jsou podrobně uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
 Jsou podrobně uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Bližší informace jsou podrobně uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Jsou podrobně uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 537600.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): LASERneedle CZ s.r.o., Alej Svobody 1397/29a, 323 00 Plzeň, IČ: 29085268

    Datum podpisu smlouvy: 17. 10. 2022

Datum ukončení: 17. 10. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 9. 2022
 
Aktualizováno: 17. 10. 2022