- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců společnosti Witkowitz Mechanica, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13389
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti Witkowitz Mechanica, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 4. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: Witkowitz Mechanica, a.s.
Sídlo zadavatele: Václavské náměstí 772/2, Nové Město, 110 00 Praha 1
- Jméno: Mgr. Ivo Nilius
- Telefon: +420725951948
- E-mail: ivo.nilius@vitkovice.cz
IČ zadavatele: 07564813
DIČ zadavatele: CZ07564813
- Jméno: Anna Fromeliusová
- Telefon: +420720026096
- E-mail: anna.fromeliusova@vitkovice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 4. 2020 15:00
Místo pro podání nabídek: Witkowitz Mechanica a.s., Pohraniční 11/3017, 703 00 Ostrava – Vítkovice.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů pro projekt „Vzdělávání zaměstnanců společnosti Witkowitz Mechanica, a.s.“ pro společnost Witkowitz Mechanica, a.s.
· Školení budou uzavřená určená pro vybranou skupinu zaměstnanců společnosti Witkowitz Mechanica, a.s.
· Školené kurzy budou realizovány v prezenční formě.
· Skupina = max. 12 osob.
· Školící den = max. 8,5 hodin včetně 30 min povinné přestávky dle § 88 Zákoníku práce (1h=60minut).
Zakázka je v souladu s bodem 20.3 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ rozdělena na 4 části:
Část 1) Obecné IT
Část 2) Měkké a manažerské dovednosti a účetní kurzy
Část 3) Technické vzdělávání - svařovací kurzy
Část 4) Technické vzdělávání - CNC
Název kurzu | Předpokládaný Počet osob celkem | Počet skupin | Max. délka kurzu (hodiny) | Druh kurzu | Školící prostory zajistí |
---|---|---|---|---|---|
Část 1) Obecné IT – dodavatel zajistí mobilní učebnu | |||||
MS Excel Cíl: Práce v tabulkovém softwaru Excel – základy a mírně pokročilí. | 22 | 2 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
MS Word Cíl: Práce v textovém softwaru Word – základy a mírně pokročilí. | 12 | 1 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
Solid works CAD 3D Cíl: 3D modelování, výkon a použití pro tvorbu výkresové dokumentace. | 7 | 1 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
Helios green Cíl: Základy a mírně pokročilí. | 39 | 4 | 21 | Uzavřený | Zadavatel |
Část 2) Měkké a manažerské dovednosti a účetní kurzy | |||||
Technik kvality Cíl: Seznámení se zásadami kontroly kvality a její aplikací v rámci systému managementu kvality, seznámit se se zásadami managementu kvality, metodikou procesního řízení, systémem kontroly kvality, nástroji řízení kvality, řízení neshodného produktu, využití 8D reportu, základy metrologie, interní audity. | 3 | 1 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
Auditor Cíl: Seznámení s požadavky normy ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015. | 4 | 1 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
Stres a jeho odstraňování Cíl: Naučit se jasně, konkrétně a intuitivně vyhledávat řešení a vyhýbat se tak nadměrnému stresu. | 68 | 6 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
Vyjednávání a argumentace Cíl: Seznámit se s komunikační strategií, techniky vyjednávání, zvládání námitek, argumentace, přesvědčování. | 15 | 2 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
Asertivní jednání Cíl: Prosazení si svého názoru nekonfliktní metodou. | 27 | 3 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
Emoční inteligence Cíl: Jaký vliv má emoční inteligence na naši spokojenost v osobním životě a úspěšnost v práci, jak rozpoznat emoce. Seznámení s oblastmi, do nichž se emoční inteligence promítá např. dovednost empatie, zvládání konfliktů, práce se strachem a obavami, hněvem, navazování kontaktů. | 3 | 1 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
Jednání a vyjednávání Cíl: Individuální styl komunikace, příprava cíle vyjednávání a argumentace, dynamické faktory a sdílená řešení, metodika. | 5 | 1 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
Obchodní dovednosti Cíl: Poznat nároky role prodejce, projít celým procesem prodejního rozhovoru, osvojit si komunikační dovednosti, naučit se reagovat na námitky, stížnosti a reklamace. | 6 | 1 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
Týmová spolupráce Cíl: Seznámení se s metody týmové práce, metody skupinového rozhodování, akceptace a identifikace jednotlivce s týmem, týmová role, složení týmu, autorita a moc, principy v týmu. | 43 | 4 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
Zvyšování efektivity procesů Cíl: Na co se konkrétně zaměřit, optimalizace procesů, jednoduché metody, komplexnější metody, řešení problematiky procesů, plánování a řízení, zlepšování výkonnosti procesů. | 3 | 1 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
8D aneb jak neutrácet za vady Cíl: Seznámit se s významem a postupem aplikace metody 8D, s principy analýzy vad, stanovení příčin, stanovení nápravných opatření. | 5 | 1 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
Štíhlá výroba Cíl: Seznámit se s moderními metodami štíhlé výroby a celkovým řízením podniku. | 4 | 1 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
Projektové řízení Cíl: Jak si rozplánovat a realizovat složité úkoly, které je třeba uskutečnit v požadovaném termínu a plánovanými náklady, seznámení se s problematikou projektového řízení. | 3 | 1 | 16 | Uzavřený | Zadavatel |
Novinky v daních a účetnictví Cíl: Technické zhodnocení investičního majetku – hmotný a nehmotný majetek, daně z příjmu, DPH, fakturace. | 5 | 1 | 8 | Uzavřený | Zadavatel |
Cestovní náhrady Cíl: Právní předpisy v oblasti cestovních náhrad, zásady při vyplácení, podmínky pro poskytnutí CN, daňová uznatelnost, poskytování záloh, druhy cestovních náhrad atd. | 3 | 1 | 8 | Uzavřený | Zadavatel |
Část 3) Technické vzdělávání - svařovací kurzy | |||||
Svařovací kurzy dle platné normy I Cíl: EN ISO 9606 -1 135 | 12 | 1 | 24 | Uzavřený | Dodavatel |
Svařovací kurzy dle platné normy II Cíl: EN ISO 9606 -1 141 | 5 | 1 | 24 | Uzavřený | Dodavatel |
Svařovací kurzy dle platné normy III Cíl: EN ISO 9606 -1 111 | 3 | 1 | 24 | Uzavřený | Dodavatel |
Část 4) Technické vzdělávání - CNC | |||||
Obsluha CNC obráběcích strojů Cíl: Školení v oblasti strojírenství, pro pracovníky ve funkci seřizovače, programátora, operátora CNC obráběcích strojů. Seznámení s technologii obrábění, využívat výkresovou dokumentaci, připravit řídící program, seřídit nástroje, nastavit vhodné řezné podmínky pro obrábění. | 19 | 2 | 80 | Uzavřený | Dodavatel |
- Dodavatel zajistí na jednotlivá školení vhodné lektory a pro Část 1) Obecné IT zajistí mobilní učebnu
- Zadavatel požaduje níže uvedené výstupy pro každé školení:
· Dokumentaci k obsahu vzdělávacího kurzu (dle vzoru OPZ)
· Prezenční listinu (dle vzoru OPZ)
· Potvrzení o absolvování (dle vzoru OPZ)
· Vzdělávací materiály pro účastníky kurzu
Při zajištění výše uvedených skutečností se bude dodavatel řídit Pravidly pro vizuální identitu OPZ stanovenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ.
Účastník výběrového řízení (dále jen „účastník“) je vázán celým obsahem své nabídky.
Nabídka může být podána na všechny části zakázky (1, 2, 3, 4), na čtyři, na tři, na dvě, nebo jen na jednu z uvedených částí. Je však nutné, aby dodavatelé nabízenou část nabídli kompletně.
Součástí plnění dodavatele budou veškeré činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro řádné poskytování zadavatelem požadovaných služeb.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1390000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín realizace vzdělávacích kurzů je květen 2020 – říjen 2021. Vzdělávací kurzy budou probíhat dle harmonogramu a možností zadavatele. Orientační harmonogram bude dohodnut neprodleně po podpisu smlouvy s dodavatelem. Termíny jednotlivých vzdělávacích kurzů mohou být upraveny na základě potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Moravskoslezský kraj – prostory zadavatele i dodavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Kritériem hodnocení pro všechny části zakázky: nejnižší nabídková cena.
Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny v Kč bez DPH stanovená jako cena celková za kompletní realizaci předmětu zakázky definovaného touto Výzvou a podmínkami stanovenými v návrhu smlouvy o zajištění odborného proškolení zaměstnanců. Každá část zakázky bude hodnocena samostatně.
- Hodnocení nabídek:
Doručené nabídky budou pro každou část zakázky seřazeny podle výše nabídkové ceny za předmět plnění poskytovaný zadavateli v Kč bez DPH.
Hodnotící komise seřadí hodnocené nabídky podle výše nabídkové ceny, a to vzestupně od nejnižší až po nejvyšší nabídkovou cenu. Nejvhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
Hodnotící kritérium je v souladu se zásadou transparentnosti a je v souladu s požadavky uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilost:
· Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti – podepsaný originál dodavatelem či osobou oprávněnou k zastupování dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele + originálem plné moci) ne starší než 90 dní ke dni podání nabídky. Vzor prohlášení je přílohou č. 3 této Výzvy.
Profesní způsobilost:
· Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (zadavatel doporučuje obor živnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, případně výpis ze živnostenského rejstříku, ze kterého toto oprávnění vyplývá), doklad bude předložen v prosté kopii.
· Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, nebo výpis z jiné evidence, pokud je v ní zapsán v prosté kopii ve stáří max. 90 dní k podání nabídky.
Technická kvalifikace:
· Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny, doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Seznam významných služeb bude podepsán osobou oprávněnou jednat za dodavatele a předložen v originálním vyhotovení (vzor seznamu významných služeb je přílohou č. 4 této Výzvy).
Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je stanovena zvlášť pro každou část zakázky, na kterou dodavatel podává svou nabídku:
Část 1) Obecné IT: Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je stanovena na předložení alespoň 1 služby (souboru služeb) obdobného charakteru k předmětu zakázky Obecné IT, přičemž finanční hodnota této služby (souboru služeb) činila min. 60 tis. Kč bez DPH.
Část 2) Měkké a manažerské dovednosti a účetní kurzy: Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je stanovena na předložení alespoň 1 služby (souboru služeb) obdobného charakteru k předmětu zakázky Měkké a manažerské dovednosti a účetní kurzy, přičemž finanční hodnota této služby (souboru služeb) činila min. 240 tis. Kč bez DPH.
Část 3) Technické vzdělávání - svařovací kurzy: Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je stanovena na předložení alespoň 1 služby (souboru služeb) obdobného charakteru k předmětu zakázky Technické vzdělávání - svařovací kurzy, přičemž finanční hodnota této služby (souboru služeb) činila min. 60 tis. Kč bez DPH.
Část 4) Technické vzdělávání - CNC: Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je stanovena na předložení alespoň 1 služby (souboru služeb) obdobného charakteru k předmětu zakázky Technické vzdělávání - CNC, přičemž finanční hodnota této služby (souboru služeb) činila min. 100 tis. Kč bez DPH.
Zadavatel k vymezení minimální úrovně pro splnění tohoto kritéria technické kvalifikace uvedené v předchozím odstavci doplňuje, že je přípustné, aby v případě, kdy dodavatel podává nabídku na více částí zakázky, prokázal v rámci jedné předložené referenční služby splnění požadované minimální úrovně pro více částí zakázky, pokud v rámci takové referenční služby budou splněny veškeré požadavky uvedené v předchozím odstavci (tzn. obdobnost předmětu zakázky a dodržení minimální požadované finanční hodnoty).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Všechny informace a údaje uvedené ve výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Pokud účastník nepřijme požadavky stanovené výzvou a přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek a účastník bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.
Nabídka musí být řádně čitelná a bez škrtů a přepisování. Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Součástí nabídky bude:
· Titulní strana nabídky
· Příloha č. 1: Krycí list nabídky podepsaný dodavatelem, případně osobou oprávněnou jednat za dodavatele
· Příloha č. 2: Čestné prohlášení o neexistenci vlastnictví podílu společnosti vyššího než 25 % veřejným funkcionářem nebo jím ovládanou osobou v obchodní společnosti, podepsané dodavatelem, případně osobou oprávněnou jednat za dodavatele
· Příloha č. 3: Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti, podepsané dodavatelem, případně osobou oprávněnou jednat za dodavatele
· Doklad o oprávnění k podnikání
· Výpis z obchodního rejstříku (je-li relevantní)
· Příloha č. 4: Seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky, podepsaný dodavatelem, případně osobou oprávněnou jednat za dodavatele
· Popis předmětu zakázky: popis vzdělávacích kurzů, jejich zajištění, metody výuky, výstupy kurzů, časová dotace + případné další služby
· Příloha č. 5: Závazný vzor kalkulace kurzů, podepsaný dodavatelem, případně osobou oprávněnou jednat za dodavatele
· Příloha č. 6: Návrh smlouvy – řádně vyplněný a podepsaný dodavatelem. Červeně uvedené části jsou upozorňující pro dodavatele, a to v rámci toho, že na každou část musí být podaná samostatná smlouva. Pokud dodavatel podává nabídku na více částí zakázky, předloží samostatné návrhy smluv, které budou adekvátně vyplněny k daným částem zakázky
· Další relevantní dokumenty dle zvážení dodavatele
· Elektronická verze s kompletní nabídkou (CD/DVD/FLASH) - Tato forma podání nabídky je doplňková a slouží k rychlému a přehlednému vyhodnocení. V případě pochybnosti nebo rozporů se má za rozhodující tištěné znění originálního vyhotovení nabídky
· Plná moc – pouze v případě jedná-li a podepisuje-li za dodavatele zmocněnec (v originále nebo ověřené kopii)
Za obsahovou úplnost nabídky odpovídá výhradně účastník – výčet dokumentů obsažený v tomto článku Výzvy slouží pouze pro usnadnění orientace účastníka při kompletaci nabídky – pokud v tomto výčtu nebude uveden dokument a povinnost jeho doložení do nabídky by event. vyplývala ze zadávacích podmínek, nemůže se účastník zbavit odpovědnosti za obsahovou neúplnost nabídky poukazem na tento výčet dokumentů.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena bez DPH bude uvedena v krycím listu nabídky (Příloha č. 1). Nabídková cena bude stanovena samostatně pro každou část zakázky, k níž dodavatel podá nabídku.
Nabídková cena bude dále uvedena v kapitole Závazný vzor kalkulace kurzů (Příloha č. 5) a v Návrhu smlouvy (Příloha č. 6). Celková nabídková cena uvedená v krycím listu nabídky, příloze č. 5 a Návrhu smlouvy se bude shodovat, v případě nesouladu je rozhodující nabídková cena uvedená v Návrhu smlouvy.
V nabídkové ceně budou zahrnuty veškeré náklady nutné k realizaci této zakázky. Jejich navýšení při samotném průběhu projektu není možné.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené nápisem:„Vzdělávání zaměstnanců společnosti Witkowitz Mechanica, a.s. - NEOTEVÍRAT“Na obálce bude uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Do nabídky je zakázáno vpisovat jakékoliv dodatečné informace. Nabídka účastníka bude podána v jednom originálním vyhotovení. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Pro právní jistotu obou stran doporučuje zadavatel očíslování všech listů nabídky pořadovými čísly vzestupnou, nepřerušenou číselnou řadou. Úřední doklady a listy nebo vkládané díly oddělující jednotlivé části, číslovány být nemusejí.Nabídky se nepodávají prostřednictvím datových schránek nebo zasláním do elektronické pošty zadavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku ke každé části zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Žádost o vysvětlení zadávacích podmínek musí být doručena poštou na adresu zadavatele k rukám paní Anny Fromeliusové, nebo elektronicky e-mailem na adresu anna.fromeliusova@vitkovice.cz. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek nejpozději do 2 pracovních dní po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje), anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel zaslat k uveřejnění i na portál www.esfcr.cz
Další požadavky na zpracování nabídky:
· Zadavatel jako součást výzvy předkládá obchodní podmínky zpracované ve formě závazného návrhu smlouvy o zajištění vzdělávacích kurzů (Příloha č. 6). Dodavatel je povinen akceptovat znění závazného návrhu smlouvy a není oprávněn jakkoli zasahovat do jeho textu, tímto není dotčeno vyplnění zadavatelem požadovaných částí závazného návrhu smlouvy, a to identifikační údaje poskytovatele služeb na str. 1 a výši celkové ceny bez DPH na str. 3 a přílohu č. 1 návrhu smlouvy, případně tam, kde je úprava návrhem smlouvy předpokládána (části, kde se předpokládají úpravy návrhu smlouvy pro jednotlivé části zakázky). Nesplnění této podmínky je považováno za závažné porušení zadávacích podmínek s následkem vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele z další účasti ve výběrovém řízení. Návrh smlouvy bude podepsán osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Je-li smlouva podepisována osobou zmocněnou dodavatelem, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo ověřené kopii. Návrh smlouvy bude předložen samostatně pro každou část zakázky, k níž dodavatel podá nabídku.
· Variantní ani částečné řešení nabídky není přípustné.
· Nabídka ani její části se dodavateli nevrací.
· Odevzdáním nabídky souhlasí dodavatel s podmínkami této výzvy.
· Dodavateli nenáleží náhrada nákladů, škod či ušlého zisku vzhledem k účasti ve výběrovém řízení.
· Dodavatel je povinen archivovat veškeré dokumenty týkající se projektu min. 10 let po ukončení projektu, pokud český právní řád nestanoví jinak. Doba archivace začíná běžet 1. ledna následujícího kalendářního roku poté, kdy byla příjemci vyplacena závěrečná platba, příp. kdy příjemce poukázal přeplatek dotace stanovený na základě schváleného vyúčtování výdajů v závěrečné žádosti o platbu zpět ŘO. Dodavatel musí umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu provést kontrolu těchto dokladů.
Zadavatel upozorňuje na povinnosti a možnosti zrušení veřejné zakázky dle ustanovení čl. 20.10. Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11 s účinností od 15. 10. 2019), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Krycí list nabídky.docx (3. 4. 2020 10:48)
- Příloha č. 2 - Čestné prohlášení o neexistenci vlastnictví podílu společnosti vyššího než 25 % veřejným funkcionářem nebo jím ovládanou osobou v obchodní společnosti.docx (3. 4. 2020 10:48)
- Příloha č. 3 - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti.docx (3. 4. 2020 10:49)
- Příloha č. 4 - Seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky.doc (3. 4. 2020 10:49)
- Příloha č. 5 - Závazný vzor kalkulace kurzů.xlsx (3. 4. 2020 10:49)
- Příloha č. 6 - Návrh smlouvy.doc (3. 4. 2020 10:49)
- Witkowitz Mechanica, a.s. - Výzva k podání nabídek.pdf (3. 4. 2020 12:15)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (15. 4. 2020 13:58)
- Vysvětlení zadávacích podmínek 2.pdf (17. 4. 2020 09:46)
- Výsledek výzvy k podání nabídek.pdf (12. 5. 2020 08:22)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - část 1 - Obecné IT.pdf (26. 5. 2020 11:07)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - část 2 - Měkké a manažerské dovednosti a účetní kurzy.pdf (26. 5. 2020 11:07)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - část 3 - Technické vzdělávání - svařovací kurzy.pdf (26. 5. 2020 11:07)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - část 4 - Technické vzdělávání - CNC.pdf (4. 6. 2020 14:46)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 807000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1 - Obecné IT: PRISCO s.r.o., Jaroslava Seiferta 1158/26, Polanka nad Odrou, 725 25 Ostrava, IČO 28641949
Datum podpisu smlouvy: 22. 5. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 2 - Měkké a manažerské dovednosti a účetní kurzy: PRISCO s.r.o., Jaroslava Seiferta 1158/26, Polanka nad Odrou, 725 25 Ostrava, IČO 28641949
Datum podpisu smlouvy: 22. 5. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 3 - Technické vzdělávání – svařovací kurzy: Svářečská škola 111, s.r.o., Budovatelská 450/9, Poruba, 708 00 Ostrava, IČO 28653076
Datum podpisu smlouvy: 15. 5. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 4 - Technické vzdělávání - CNC: Rekvalifikační centrum Opava s.r.o., Polní 2498/5, Předměstí, 746 01 Opava, IČO 25854526
Datum podpisu smlouvy: 4. 6. 2020
Datum ukončení: 4. 6. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.