- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti VINECO - II. etapa
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13036
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti VINECO - II. etapa
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 10. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: VINECO - Vinné sklepy Chomutov s.r.o.
Sídlo zadavatele: Lipská 2023, 430 01 Chomutov
- Jméno: Ing. Pavel Tůma
- Telefon: +420777788808
- E-mail: tuma.vineco@centrum.cz
IČ zadavatele: 25001477
DIČ zadavatele: CZ25001477
- Jméno: Ing. Michaela Brožová
- Telefon: +420605970971
- E-mail: m.brozova@astconsulting.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 10. 2019 14:00
Místo pro podání nabídek: VINECO - Vinné sklepy Chomutov s.r.o., Lipská 2023, 430 01 Chomutov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace vzdělávání zaměstnanců zadavatele - celkem 44 osob prostřednictvím školících aktivit v následujíích oblastech:
Obecné IT - 960 osobohodin
Měkké a manažerské dovednosti - 2080 osobohodin
Účetní, ekonomické a právní kurzy - 480 osobohodin
Technické a jiné odborné vzdělávání - 1760 osobohodin.
Vzdělávání je možné realizovat formou uzavřených i otevřených kurzů. Bližší specifikace je uvedena v dokumentaci zakázky - Výzva vč. příloh.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1100000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 11/2019 - 09/2021
Místo dodání / převzetí plnění: VINECO - Vinné sklepy Chomutov s.r.o.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena - 60 %
- Celková kvalita zpracování podrobných sylabů vzdělávacích aktivit - 40 %
- Blíže viz Výzva k podání nabídky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Základní způsobilost - Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Profesní způsobilost
- Technická způsobilost
- Blíže viz Výzva k podání nabídky (bod 10)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Stanoveny ve Výzvě k podání nabídky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena bez DPH, nabídková cena vč. DPH, samostatně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Blíže viz Výzva k podání nabídky.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky a prokázání kvalifikace.pdf (11. 10. 2019 13:28)
- Příloha č. 1 - Specifikace předmětu zakázky - Vineco II. etapa - MB.pdf (11. 10. 2019 13:28)
- Příloha č. 2 - ČP - Vineco II. etapa.doc (11. 10. 2019 13:29)
- Příloha č. 3 - Krycí list - Vineco II. etapa.doc (11. 10. 2019 13:29)
- Příloha č. 4 - Návrh smlouvy - VINECO II. etapa.docx (11. 10. 2019 13:29)
- Příloha č. 5 - VV k nacenění - Vineco II. etapa.xlsx (11. 10. 2019 13:29)
- Výzva - ESF.pdf (11. 10. 2019 13:29)
- Doplňující info č. 1.pdf (23. 10. 2019 13:02)
- Rozhodnutí - Vineco II. etapa.pdf (2. 11. 2019 09:21)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - Vineco II. etapa.doc (2. 11. 2019 09:21)
- Výsledek výzvy - podpis smlouvy - Vineco II. etapa.pdf (10. 11. 2019 12:20)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 892800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Šruma Solutions s.r.o.Husinecká 903/10130 00 Praha 3 - ŽižkovIČ: 021 13 244
Datum podpisu smlouvy: 4. 11. 2019
Datum ukončení: 4. 11. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.