- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Webové stránky města Břeclav
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14142
Název zakázky: Webové stránky města Břeclav
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 1. 2023
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016907 E-ÚŘAD Břeclav příjemce: Město Břeclav
Název/obchodní firma zadavatele: Město Břeclav
Sídlo zadavatele: náměstí T. G. Masaryka 42/3, 690 02 Břeclav
- Jméno: Bc. Svatopluk Pěček
- Telefon: +420519311391
- E-mail: svatopluk.pecek@breclav.eu
IČ zadavatele: 00283061
DIČ zadavatele: CZ00283061
- Jméno: JUDr. Roland Vlašic
- Telefon: +420731428200
- E-mail: roland.vlasic@breclav.eu
Lhůta pro podání nabídek: 27. 1. 2023 09:00
Místo pro podání nabídek: náměstí T. G. Masaryka 42/3, 690 02 Břeclav
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zhotovení nových webových stránek města Břeclav a dodávka redakčního systému pro jejich správu.
Součástí plnění je také implementace grafiky, převod dat ze stávajících stránek z uložiště zadavatele, zaškolení uživatelů a administrátorů redakčního systému, pronájem prostor pro webovou prezentaci, zajišťování webhostingu, údržby, servisu a technické podpory v délce trvání minimálně 60 měsíců.
Pokud bude k provozu webových stránek potřeba zvláštních licencí, budou tyto licence součástí předmětu plnění.
Detailní specifikace je uvedena v příloze č. 1, která je nedílnou součástí této výzvy.
Nabídka dodavatele musí obsahovat všechny uvedené plnění v celém svém rozsahu.
CPV kód:
72413000-8 - Návrh webových (www) stránek
72415000-2 - Webové operační hostingové služby
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 510000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.03.2023
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotící kritéria
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti v souladu. Metoda vyhodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude probíhat na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality.
Hodnotící kritéria Váha v %
Nabídková cena v Kč bez DPH 70 %
Referenční zakázky 30 %
Metoda vyhodnocení kritérií:
Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100. Každé
jednotlivé nabídce bude podle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost
předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot
u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako
nejúspěšnější je stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší bodové hodnoty.
1. Jednotlivá dílčí hodnotící kritéria - Nabídková cena celkem v Kč bez DPH
Pro hodnocení nabídkové ceny za předmět plnění je nejvhodnější nabídkou ta, která nabídne nejnižší
celkovou nabídkovou cenu bez DPH a vypočte se podle vzorce:
Nejnižší cena bez DPH
--------------------------------------------------- X 100 X (váha kritéria 0,7)
Hodnocená cena bez DPH
Maximální počet bodů do celkového hodnocení v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria činí 70
bodů.
2. Jednotlivá dílčí hodnotící kritéria – Referenční zakázky
V rámci tohoto kritéria hodnocení bude zadavatel hodnotit referenční zakázky účastníka nad rámec
prokázané technické kvalifikace dle výzvy k podání nabídek.
Za vhodnější nabídku se považuje nabídka s celkově vyššími (rozsáhlejšími) zkušenostmi účastníka.
Zadavatel bude hodnotit zkušenosti účastníka nad rámec kvalifikace prokázané dle výzvy
k podání nabídek (tj. zkušenosti, kterými bude účastník prokazovat kvalifikaci, nemohou být
započítány pro účely hodnocení).
Předmětem hodnocení, v rámci tohoto kritéria hodnocení, budou zkušenosti účastníka poskytnuté za
posledních 5 let před zahájením výběrového řízení uvedené samostatně v seznamu realizovaných
zakázek ve formě čestného prohlášení, které je přílohou č. 4 této výzvy, s realizací zakázek,
předmětem každé z nich bylo vytvoření nových webových stránek, redesignu webových stránek či
modernizace webových stránek s minimálním finančním plněním 250.000 Kč bez DPH.
Hodnoceno bude maximálně 5 zkušeností nad rámec minimálně požadované kvalifikace u
účastníka. Nabídne-li účastník zkušeností více, bude pro účely hodnocení jeho nabídky použito právě
5 zkušeností. Za každou zkušenost účastníka, která vyhovuje výše uvedeným požadavkům, obdrží
účastník 10 bodů. Účastník může obdržet maximálně 50 bodů.
Seznam zkušeností pro účely hodnocení nemůže být dodatečně (po podání nabídky) rozšiřován;
v případě, že údaje v nabídce nebudou úplné či jednoznačné, příslušné referenční zakázky nemusí
být uznány pro účely hodnocení nabídky.
Účastníku, který nepředloží žádné další zkušenosti nad rámec minimálně požadované kvalifikace,
bude přiděleno 0 bodů pro účely hodnocení tohoto kritéria.
Nabídky budou v rámci tohoto kritéria hodnocení hodnoceny po převodu zkušeností na bodové
hodnocení bodovací metodou dle výše uvedeného. Následně bude součet bodových hodnot
za všechny vyhovující zkušenosti přepočten na bodové hodnocení dle daného kritéria dle
následujícího vzorce:
Hodnocená nabídka
--------------------------------------------------- X 100 X (váha kritéria 0,3)
Nabídka s nejvyšším dosaženým
bodovým ohodnocením
Maximální počet bodů do celkového hodnocení v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria činí 30
bodů.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Základní způsobilost:
Způsobilým není dodavatel, který:
a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně
odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu č. 134/2016., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů (dále jen ,,zákon“) nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země
sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží; u právnické osoby musí tento předpoklad
splňovat právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu (je-li členem statutárního orgánu
právnická osoba musí podmínku splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této
právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele); popř.
též vedoucí pobočky závodu,
b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový
nedoplatek,
c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále
na veřejné zdravotní pojištění,
d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále
na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená
správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla
dodavatele.
Dodavatel prokazuje splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení o splnění
základní způsobilosti, které je přílohou č. 3 této výzvy. Čestné prohlášení nesmí být starší 90 dnů
ke dni podání nabídky a musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.
2. Profesní způsobilost:
Zadavatel požaduje k prokázání splnění profesní způsobilosti předložit výpis z obchodního rejstříku,
pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán ne starší 90 dnů
ke dni podání nabídky.
3. Technická kvalifikace:
a) seznam realizovaných významných služeb obdobného charakteru, které povahou korespondují
s předmětem zakázky, poskytnutých dodavatelem za posledních 5 let před zahájením výběrového
řízení v rozsahu minimálně 3 zakázek spočívajících ve vytvoření nových webových stránek,
redesignu webových stránek či modernizace webových stránek s minimálním finančním plněním
250.000 Kč bez DPH u každé z nich.
Splnění této části technické kvalifikace prokazuje dodavatel předložením seznamu realizovaných
zakázek ve formě čestného prohlášení, které je přílohou č. 4 této výzvy.
b) seznam členů realizačního týmu, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to bez ohledu
na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli a to v minimálním
rozsahu:
- 1 osoba (vedoucí týmu), která musí minimálně splňovat:
a) praxe 3 roky v oblasti vedení projektů,
b) zkušenosti s realizací minimálně 3 zakázek spočívajících ve vytvoření nových webových
stránek, redesignu webových stránek či modernizace webových stránek s minimálním
finančním plněním 250.000 Kč bez DPH u každé z nich.
- 1 osoba (člen týmu), která musí minimálně splňovat:
a) praxe 3 roky v oblasti tvorby webových stránek,
b) zkušenosti s realizací minimálně 3 zakázek spočívajících ve vytvoření nových webových
stránek, redesignu webových stránek či modernizace webových stránek s minimálním
finančním plněním 250.000 Kč bez DPH u každé z nich.
Zadavatel stanovuje minimální počet členů realizačního týmu na 2.
Dodavatel prokáže splnění tohoto kvalifikačního kritéria předložením profesního životopisu,
ze kterého bude vyplývat: jméno a příjmení, dosažené vzdělání, obor vzdělání, dosavadní praxe
v oboru a seznam realizovaných dodávek vztahující se k předmětu zakázky, uvedená s ohledem
na výše specifikované požadavky zadavatele, informaci o tom, zda jde o zaměstnance dodavatele
nebo osobu v jiném vztahu k dodavateli.
Členové týmu, pomocí nichž je dokládána technická kvalifikace, se budou podílet na realizaci příslušné části veřejné zakázky po celou dobu realizace, nebrání-li tomu těžko předvídatelné okolnosti, které účastník objektivně nemohl ovlivnit. V případě ukončení zapojení člena týmu musí být tento člen týmu dodavatelem nahrazen bez odkladu osobou splňující výše uvedená kritéria, přičemž splnění těchto kritérií je dodavatel povinen zadavateli doložit předem.
Doklady prokazující splnění kvalifikace může účastník předložit v prosté kopii, s tím že si zadavatel vyhrazuje právo požádat o předložení originálu či ověřené kopie. Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření uváděných informací o kvalifikaci dodavatele.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Podává-li nabídku více dodavatelů společně, jsou povinni ve své nabídce uvést adresu
pro doručování písemností zadavatele. Odesláním písemnosti na tuto adresu se má za to, že ji
zadavatel odeslal všem účastníkům společné nabídky. Zadavatel má však právo odeslat písemnost
i každému účastníku společné nabídky samostatně.
Dodavatel je povinen ve své nabídce specifikovat části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat
jednomu či více poddodavatelům, a to včetně identifikačních údajů každého poddodavatele.
Nepředložení seznamu poddodavatelů bude chápáno tak, že zakázka bude plněna bez využití
poddodavatelů.
Nabídka bude předložena v následujícím členění:
1. návrh smlouvy o dílo podepsaný oprávněnou osobou dodavatele (vzor viz příloha č. 2)
2. seznam poddodavatelů
3. čestné prohlášení o souladu se zásadami SOVZ (vzor viz příloha č. 5)
4. doklady, jimiž účastník prokazuje splnění kvalifikace:
a) čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (vzor viz příloha č. 3),
b) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm účastník zapsán,
c) čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace (vzor viz příloha č. 4),
d) seznam členů týmu a jejich profesní životopisy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídkovou cenu tvoří součet ceny za dílo a ceny za provozování webových stránek formou hostingu a správu webových stránek v ostrém provozu po dobu 60 měsíců.
Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu v Kč v členění celková cena bez DPH, DPH, celková cena včetně DPH.
Celková nabídková cena v Kč bez DPH bude předmětem hodnocení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemně, a to v listinné podobě a zároveňspolu s tím v elektronické podobě na datovém médiu (USBdisk, CD nebo DVD).Nabídky musí být v listinné podobě podány v jednom vyhotovenív originále. Dodavatel podává nabídku ve lhůtě pro podánínabídek. Nabídka dodavatele nesmí obsahovat přepisynebo opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídkavčetně příloh bude zpracována v českém jazyce.Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádněuzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném názvemzakázky: „Webové stránky města Břeclav“ a nápisem„Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka.Obálka či jiný obal musí být dostatečným způsobem zajištěn protimanipulaci.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky,její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědina dotaz). Žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůtypro podání nabídek.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozdějido 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenouv předchozí větě.Kontaktní osoba zadavatele pro vysvětlení zadávacích podmínek: JUDr. Roland Vlašic, email:roland.vlasic@breclav.euVysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje)zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Smluvní (obchodní) podmínky zadavatele jsou uvedeny ve vzorovém návrhu smlouvy o dílo (dále jen
„vzorová smlouva“), který tvoří přílohu č. 2 této výzvy. Dodavatel musí pro zpracování nabídky použít
vzorovou smlouvu, přičemž je povinen a oprávněn doplnit své identifikační údaje v záhlaví vzorové
smlouvy, výši nabídkové ceny a údaje k podpisu smlouvy (datum, oprávněná osoba). Nabídka musí
obsahovat návrh smlouvy o dílo, který bude zpracován dle závazného vzoru v příloze č. 2 této výzvy.
Zadavatel má zájem zadat veřejnou zakázku v souladu se zásadami společensky odpovědného
veřejného zadávání (dále jen „SOVZ“). SOVZ kromě důrazu na čistě ekonomické parametry
zohledňuje také související dopady veřejné zakázky zejména v oblasti zaměstnanosti, sociálních
a pracovních práv. Zadavatel bude po vybraném dodavateli vyžadovat, aby při plnění předmětu
veřejné zakázky zajistil dodržování pracovně-právních předpisů (zákoník práce a zákon
o zaměstnanosti) a z nich vyplývajících povinností zejména ve vztahu k odměňování zaměstnanců,
dodržování délky pracovní doby, dodržování délky odpočinku, zaměstnávání cizinců a dodržování
podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, a to pro všechny osoby, které se budou na plnění
předmětu veřejné zakázky podílet. Zadavatel bude současně vyžadovat řádné a včasné plnění
finančních závazků vůči všem účastníkům dodavatelského řetězce podílejícím se na plnění veřejné
zakázky.
Dodavatel je povinen doložit splnění výše zmíněných povinností předložením čestného prohlášení.
Vzor čestného prohlášení je přílohou č. 5 této výzvy.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
Zadavatel nehradí dodavatelům náklady vzniklé z účasti v řízení.
Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani
veřejným příslibem.
Zadávací lhůta činí 90 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek.
Pokud je v podmínkách této výzvy uveden odkaz na určitého dodavatele či výrobek, zadavatel
umožňuje použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení.
Zadavatel si vyhrazuje, že posouzení splnění podmínek účasti ve výběrovém řízení provede
až po hodnocení nabídek, a to u vybraného dodavatele. U ostatních dodavatelů může být posouzení
splnění podmínek účasti ve výběrovém řízení provedeno, až pokud s vybraným dodavatelem nebude
uzavřena smlouva.
Zadavatel je oprávněn zrušit výběrové řízení v souladu s čl. 20.10 Obecné části pravidel pro žadatele
a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15).
V případě zrušení či neuzavření smlouvy s vybraným dodavatelem v zadávací lhůtě, nevzniká
žádnému z dodavatelů nárok na náhradu škody ani náhradu jakýkoliv nákladů souvisejících s účastí
dodavatelů v tomto výběrovém řízení. Podané nabídky se nevracejí, zůstávají v evidenci zadavatele
pro účely zdokumentování průběhu výběrového řízení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámciOperačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na totovýběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb.,o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek - Webové stránky města Břeclav.pdf (4. 1. 2023 08:48)
- Příloha č. 1 výzvy k podání nabídek - Technická specifikace.docx (4. 1. 2023 08:48)
- Příloha č. 2 výzvy k podání nabídek - Smlouva o dílo.docx (4. 1. 2023 08:48)
- Příloha č. 3 výzvy k podání nabídek - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti.docx (4. 1. 2023 08:48)
- Příloha č. 4 výzvy k podání nabídek - Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace.docx (4. 1. 2023 08:48)
- Příloha č. 5 výzvy k podání nabídek - Čestné prohlášení o souladu se zásadami SOVZ.docx (4. 1. 2023 08:49)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (11. 1. 2023 10:05)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 2.pdf (19. 1. 2023 14:46)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 3.pdf (19. 1. 2023 14:46)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 4.pdf (19. 1. 2023 14:46)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru (1).pdf (2. 2. 2023 21:47)
- Oznámení o výběru dodavatele - Webové stránky města Břeclav.pdf (2. 2. 2023 21:47)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (6. 3. 2023 10:36)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru (2).pdf (6. 3. 2023 10:36)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 435000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): webProgress, s.r.o.Wurmova 592/6, Brno-StrániceIČ: 26282143
Datum podpisu smlouvy: 3. 3. 2023
Datum ukončení: 3. 3. 2023
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.