- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění certifikace systému hospodaření s energií podle ČSN EN ISO 50001:2019
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13912
Název zakázky: Zajištění certifikace systému hospodaření s energií podle ČSN EN ISO 50001:2019
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 7. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016779 Rozvoj systému hospodaření s energií v Královéhradeckém kraji příjemce: Královéhradecký kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj
Sídlo zadavatele: Pivovarské nám. 1245, 500 03 Hradec Králové
- Jméno: Mgr. et Mgr. Vendula Hájková
- Telefon: +420495817877
- E-mail: vhajkova@cirihk.cz
IČ zadavatele: 70889546
DIČ zadavatele: CZ70889546
- Jméno: Mgr. Jan Baše
- Telefon: +420495817825
- E-mail: base@cirihk.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 7. 2021 14:58
Místo pro podání nabídek: Nabídky se podávají pouze elektronicky prostřednictvím profilu zadavatele v elektronickém nástroji E-ZAK
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je certifikace a navazující ověřovací audity systému hospodaření
s energií podle normy ČSN EN ISO 50001:2019 pro Královéhradecký kraj a jím zřízené a
ovládané organizace. Jedná se celkem o 99 organizací (hranice systému). Organizace
spravované KHK jsou dle činnosti a příslušnosti k jednotlivým odvětvím KHK rozděleny do 8
následujících kategorií: 1. Střední školy (SS a VOS); 2. Speciální školy (SPS); 3. Ústavy
sociální péče (USP); 4. Zdravotnictví (ZD); 5. Kultura (KU); 6. Školská zařízení (SZ); 7.
Domovy důchodců (DD); 8. Ostatní (tj. administrativní budovy, samostatná školní jídelna
apod.) (OST).
Dále předmětem veřejné zakázky je prověření a vyhodnocení stavu dokumentace a již
zavedeného systému managementu dle požadavků ČSN EN ISO 50001:2019 vykonáním
auditu a vypracování Zprávy z auditu o provedeném zjištění a udělení certifikátu na 3 roky a
dále provedení I. a II. Dozorového auditu, tj. pravidelného ročního dohledu nad certifikovaným
systémem managementu osvědčeným uděleným certifikátem.
V rámci těchto auditů dojde během tříletého smluvního cyklu k postupnému fyzickému
prověření 75 % ze všech zapojených organizací v místě sídla konkrétní organizace (ve
zbylých 25 % zajistí audit zadavatel.)
Královéhradecký kraj je držitelem certifikátu dle normy ČSN EN ISO 50001:2019 do 21. 12.
2021.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 800000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termíny plnění jsou dále specifikovány návrhem smlouvy, který je součástí zadávací dokumentace.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je Královéhradecký kraj. Místem pro fyzické předání výstupu realizace je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel prokazuje splnění všech částí kvalifikace předložením čestného prohlášení o kvalifikaci. Zadavatel doporučuje dodavatelům využít vzor čestného prohlášením, který je součástí vzoru souhrnného prohlášení dodavatele dle přílohy č. 1 výzvy k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka dodavatele musí být zpracována v českém jazyce. Ustanovení § 45 odst. 3
zákona se uplatní obdobně.
Zadavatel upozorňuje, že podání nabídky prostřednictvím elektronického nástroje je samo
o sobě považováno za úkon jednoznačně ztotožněný s registrovaným subjektem podávajícím
nabídku v elektronickém nástroji. Zadavatel tedy nepožaduje podepisování předkládaných
dokumentů jak fyzicky s následným skenováním, tak podepisováním prostřednictvím
elektronického podpisu.
Nabídka bude zpracována v písemné podobě, a to pouze v elektronické podobě.
Zadavatel vylučuje možnost podání listinné nabídky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je zároveň maximální nabídkovou cenou. Překročí-li
celková nabídková cena hodnotu příslušné maximální nabídkové ceny, bude to považováno
za nesplnění podmínek účasti ve výběrovém řízení.
Nabídková cena dodavatele musí zahrnovat veškeré náklady na realizaci předmětu plnění
zakázky. Nabídková cena je zároveň cena nejvýše přípustná a musí být platná po celou dobu
plnění veřejné zakázky, nedojde-li k podstatné změně výchozích podmínek.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka dodavatele musí být zpracována v českém jazyce. Ustanovení § 45 odst. 3zákona se uplatní obdobně.Zadavatel upozorňuje, že podání nabídky prostřednictvím elektronického nástroje je samoo sobě považováno za úkon jednoznačně ztotožněný s registrovaným subjektem podávajícímnabídku v elektronickém nástroji. Zadavatel tedy nepožaduje podepisování předkládanýchdokumentů jak fyzicky s následným skenováním, tak podepisováním prostřednictvímelektronického podpisu.Nabídka bude zpracována v písemné podobě, a to pouze v elektronické podobě.Zadavatel vylučuje možnost podání listinné nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace zadavatelem.Zadavatel vysvětlení uveřejní na profilu zadavatele v detailu veřejné zakázky včetně přesného zněnížádosti bez identifikace tohoto dodavatele.Zadavatel uveřejní vysvětlení zadávací dokumentace do dvou (2) pracovních dnů od doručenípísemné žádosti. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlenídoručena včas, a to alespoň čtyři (4) pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel doporučuje zaslání písemných žádostí o vysvětlení na e-mailovou adresu dlekontaktních údajů zástupce zadavatele (vz@cirihk.cz).
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel doporučuje následující členění nabídky:
1. Plná moc
V případě, že uživatel, který za dodavatele odesílá nabídku, předložil při registraci
uživatelského účtu v elektronickém nástroji plnou moc, která v plném rozsahu nepokrývá
veškeré jednání za dodavatele v rámci podání nabídky v tomto zadávacím řízení, předloží
v nabídce doklad o oprávnění takové jednání učinit.
2. Souhrnné čestné prohlášení (krycí list, kvalifikace, střet zájmů)
Zadavatel doporučuje dodavatelům využít ke zpracování nabídky souhrnné čestné
prohlášení, které je přílohou č. 1 ZD. Součástí tohoto prohlášení je vzor krycího listu
nabídky, vzor prohlášení o kvalifikaci, vzor čestného prohlášení o neexistenci střetu
zájmů.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 13), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek. Směrnicí Rady Královéhradeckého kraje, kterou se stanovuje postup Královéhradeckého kraje při zadávání veřejných zakázek (č.3).
Soubory ke stažení:
- zd_iso.zip (15. 10. 2021 14:23)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (15. 10. 2021 14:23)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatel....doc (15. 10. 2021 14:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 490000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SGS ICS Czech Republic, s.r.o., K Hájům 1233/2, Stodůlky, 155 00 Praha 5, IČ 08735531
Datum podpisu smlouvy: 7. 10. 2021
Datum ukončení: 7. 10. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.