Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění dodavatele vzdělávání pro projekt Vzdělávání a spolupráce mezi sociálními partnery a přenos znalostí a zkušeností ze zahraničí II. - regionální aspekty

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12767

Název zakázky: Zajištění dodavatele vzdělávání pro projekt Vzdělávání a spolupráce mezi sociálními partnery a přenos znalostí a zkušeností ze zahraničí II. - regionální aspekty

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 5. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Odborový svaz skla, keramiky a porcelánu

Sídlo zadavatele: náměstí Winstona Churchilla 1800/2, 130 00 Praha 3

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Vladimír Kubinec, předseda
  • Telefon: +420774358061
  • E-mail: kubinec.vladimir@ossklo.cz

IČ zadavatele: 48551813

DIČ zadavatele: CZ48551813

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Vladimír Kubinec, předseda
  • Telefon: +420774358061
  • E-mail: kubinec.vladimir@ossklo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 5. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
Odborový svaz skla, keramiky a porcelánu, náměstí Winstona Churchilla 1800/2, 130 00 Praha 3

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Jedná se o zajištění následujících bloků vzdělávání pro jednotlivé klíčové aktivity projektu. Jeden blok vzdělávání obsahuje školení či kurzy pro jednu klíčovou aktivitu námi realizovaného projektu, jehož název je uveden v úvodu tohoto dokumentu.

 

BLOK VZDĚLÁVÁNÍ Č. 1 (jednodenní školení, hodinová dotace 7 hodin, místo realizace - Praha)

1. BOZP se zaměřením na zkušenosti z praxe v podnicích skla, keramiky a porcelánu, zejména pak na:

- pracovně lékařské posudky a prohlídky

- vyhodnocování rizik a vazba na OOPP, vhodnost OOPP (zkušenosti nadnárodních společností s pokyny centra ohledně OOPP)

- problematika pracovních úrazů a nemocí z povolání

2. Tarifní systémy v podnikové kolektivní smlouvě ve vazbě na zaručenou mzdu včetně shrnutí praxe v odvětvích sklo, keramika a porcelán

3. Informace odborům o ekonomických datech, práce s ekonomickými daty firem pro potřeby kolektivního vyjednávání a systémy podnikové společenské spotřeby v PKS v praxi

4. Přenos znalostí ze zahraničních stáží

 

BLOK VZDĚLÁVÁNÍ Č. 2 (dvoudenní školení, hodinová dotace 12,5 hodiny, 3 běhy, místo realizace – Staré Splavy)

Příprava funkcionářského aktivu odborového svazu (cca 55 účastníků) na jednání o podnikové kolektivní smlouvě (PKS) pro rok 2020 (v říjnu roku 2019), pro rok 2021 (v říjnu roku 2020) a pro rok 2022 (v říjnu roku 2021). Předmětem školení bude též příprava kolektivní smlouvy vyššího stupně (KSVS) pro léta 2020, 2021 a 2022.

 

BLOK VZDĚLÁVÁNÍ Č. 3 (jednodenní školení, hodinová dotace 7 hodin, místo realizace – Jablonec, Karlovy Vary, Praha)

1. Vývoj sklářského a keramického průmyslu v České republice a Evropské unii

2. Příležitosti a rizika pro sklářský a keramický průmysl v České republice

3. Motivace a stabilizace zaměstnanců ve sklářském a keramickém průmyslu

 

BLOK VZDĚLÁVÁNÍ Č. 4

1. Příklady dobré praxe BOZP (dvoudenní školení, hodinová dotace 14 hodin, 2 běhy, místo realizace - Harrachov)

2. Získávání a stabilizace nových zaměstnanců (jednodenní školení, hodinová dotace 7 hodin, místo realizace - Praha)

3. Spolupráce se SŠ a VŠ, podpora technického vzdělávání (jednodenní školení, hodinová dotace 7 hodin, místo realizace - Praha)

 

BLOK VZDĚLÁVÁNÍ Č. 5 (dvoudenní školení, hodinová dotace 14 hodin, 4 běhy, místo realizace – Karlovy Vary, Znojmo, Teplice, Jablonec)

Školení v regionech – podniková kolektivní smlouva, mzdový systém, tarifní systémy, praktické příklady, včetně implementace znalostí v konkrétním sklářském či keramickém podniku

 

Každý vzdělávací kurz bude mít výše uvedenou hodinovou dotaci (1 hod. = 60 min.) a půjde vždy o uzavřená školení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 446281,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
červen 2019 až listopad 2021

Místo dodání / převzetí plnění:
vzdělávání bude realizováno na různých místech České republiky, konkrétní místa realizace jednotlivých školení či kurzů jsou uvedeny ve stručném popisu zakázky a v zadávací dokumentaci

Pravidla pro hodnocení nabídek:

U nabídek bude posuzována nejnižší nabídková cena bez DPH, jelikož zadavatel je plátcem DPH.

 

Zadavatel nebude o podaných nabídkách s uchazeči jednat (zakázka není zadávána v Jednacím řízení).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Kvalifikační předpoklady

 

Prokázání splnění kvalifikace podle požadavků zadavatele je předpokladem posouzení a hodnocení nabídky uchazeče v zadávacím řízení.

 

Splněním kvalifikace se rozumí:

Splnění základních kvalifikačních předpokladů, viz. Příloha ZD č. 2..

Splnění profesních kvalifikačních předpokladů.

Předložení čestného prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti uchazeče splnit zakázku, viz. Příloha ZD č. 3.

Předložení čestného prohlášení o akceptaci zadávacích podmínek dle Přílohy ZD č. 4.

Předložení dokladu prokazující kvalifikaci lektorů a jejich odbornost v dané tématice – lektorské zkušenosti s předmětem zakázky, publikační činnost v oblasti předmětu zakázky, atp. (lektorský tým musí mít nejméně 5 kvalifikovaných lektorů)

Popis způsobilosti získat nezbytná rezortní ekonomická data, data z oblasti BOZP a data z příslušných podnikových kolektivních smluv a informace ze zahraničních stáží

 

 

Splnění kvalifikačních předpokladů se prokazuje formou předložení čestných prohlášení a dodáním relevantních dokumentů, ze kterých je zřejmé, že dodavatel splňuje všechny kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem.

 

Základní kvalifikační předpoklady

 

Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění základních kvalifikačních předpokladů originálem čestného prohlášení, viz. Příloha ZD č. 2.

 

Profesní kvalifikační předpoklady

 

Uchazeč je povinen předložit:

výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, je-li v ní uchazeč zapsán podle zvláštních předpisů, nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky – prostá kopie

živnostenský list nebo výpis z živnostenského rejstříku, nebo výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, certifikátu vydaného správcem systému registru certifikovaných dodavatelů - obsahující předmět podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění této veřejné zakázky – prostá kopie.

tyto výše uvedené dva doklady může uchazeč nahradit doložením čestného prohlášení, kde bude uvedeno, že výše uvedenými dokumenty prokazujícími jeho profesní kvalifikační předpoklady disponuje, a v případě jeho výběru je následně doručí při podpisu smlouvy o dílo.

doklad prokazující kvalifikaci lektorů a jejich odbornost v dané tématice – lektorské zkušenosti s předmětem zakázky, publikační činnost v oblasti předmětu zakázky, atp. (lektorský tým musí mít nejméně 5 kvalifikovaných lektorů)

popis způsobilosti získat nezbytná rezortní ekonomická data, data z oblasti BOZP a data z příslušných podnikových kolektivních smluv a informace ze zahraničních stáží

 

 

 

Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti

 

Zadavatel požaduje, aby uchazeč předložil četné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku, viz. Příloha ZD č. 3.

 

Čestné prohlášení uchazeče o akceptaci zadávacích podmínek

 

Zadavatel požaduje, aby uchazeč předložil čestné prohlášení o akceptaci zadávacích podmínek dle Přílohy ZD č. 4.

 

Důsledek nesplnění kvalifikace

 

Nesplní-li dodavatel kvalifikaci v požadovaném rozsahu, může být vyloučen z účasti v zadávacím řízení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Způsob a forma zpracování nabídky a dokladů k prokázání kvalifikace

 

Nabídka s veškerými požadovanými doklady v předepsané formě bude předložena v uzavřené obálce označené „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NEOTVÍRAT“, dále bude uveden název výběrového řízení Zajištění dodavatele vzdělávání pro projekt Vzdělávání a spolupráce mezi sociálními partnery a přenos znalostí a zkušeností ze zahraničí II. - regionální aspekty, název zadavatele a uchazeče.

 

Každý z uchazečů může předložit pouze jednu nabídku.

 

Způsob, místo a lhůta pro podání nabídek

 

Kompletní a řádně označené nabídky zasílejte doporučeně na adresu: Odborový svaz skla, keramiky a porcelánu, náměstí Winstona Churchilla 1800/2, 130 00 Praha 3.

 

nebo předejte osobně na adrese Odborový svaz skla, keramiky a porcelánu, náměstí Winstona Churchilla 1800/2, 130 00 Praha 3, k rukám kontaktní osoby pana JUDr. Kubince.

 

Termín pro podání nabídek - nejpozději 22.5.2019 do 10:00 hod.

 

Na obálce nabídky musí být uvedena adresa, na níž je možno nabídku vrátit. Zadavatel bude doručené nabídky evidovat a přidělí jim pořadové číslo.

 

Na nabídku podanou po uplynutí lhůty pro podání nabídek se pohlíží, jako by nebyla podána a nabídka nebude otevřena. Zadavatel bezodkladně vyrozumí uchazeče o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek.

 

Veškeré doklady musí být zpracovány v českém jazyce a vytištěny kvalitním způsobem tak, aby byly dobře čitelné. Žádný doklad nesmí obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Krycí list nabídky, čestná prohlášení, návrh smlouvy budou podepsány osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Způsob zpracování nabídkové ceny

 

Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako celkovou cenu za celé plnění zakázky. V této ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k plnění zakázky (poplatky, vedlejší náklady, náklady na dokumenty, pomůcky, apod.) a tato cena bude stanovena jako „cena nejvýše přípustná“.

 

Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace veškerých činností souvisejících s plněním předmětu této zakázky při zpracování nabídkové ceny.

 

Nabídková cena bude uvedena v Kč a to:

Nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH).

DPH.

Nabídková cena včetně DPH.

 

Nabídková cena celkem bude uvedena na krycím listu nabídky, který je Přílohou ZD č. 1, a v návrhu smlouvy, která je Přílohou ZD č. 6.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 470000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Bc. Martin Pipota, Renoirova 653/18, 152 00, Praha 5 - Hlubočepy, IČ 66890837

    Datum podpisu smlouvy: 23. 5. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 5. 2019
 
Aktualizováno: 23. 5. 2019