- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění generelu zeleně pro město Benešov
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13647
Název zakázky: Zajištění generelu zeleně pro město Benešov
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 9. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/18_092/0014649 Podpůrné prováděcí dokumenty k trvale udržitelnému rozvoji příjemce: Město Benešov
Název/obchodní firma zadavatele: Město Benešov
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 100, Benešov, PSČ 256 01
- Jméno: Ing. Jaroslav Hlavnička
- Telefon: +420312821140
- E-mail: hlavnicka@benesov-city.cz
IČ zadavatele: 00231401
DIČ zadavatele: CZ00231401
- Jméno: Pavlína Tůmová
- Telefon: +420312821268
- E-mail: tumova@benesov-city.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 10. 2020 09:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka musí být podána výhradně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E- ZAK na adrese https://ezak.benesov-city.cz/. Listinná verze není přípustná.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování generelu zeleně, který bude sloužit jako základní informační a koncepční podklad pro optimální výkon správy městské zeleně na území města Benešova s následným využitím optimálního zajištění správy a návrhu finančního odhadu na zajištění údržby veřejné zeleně. Základní požadovaný rozsah/obsah požadované dokumentace je uveden v příloze č. 1 této zadávací dokumentace, včetně mapy řešeného území.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 786787,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 12 měsíců ode dne nabytí účinnosti smlouvy o dílo
Místo dodání / převzetí plnění: Město Benešov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny a počtu realizovaných generelů, tj. zkušeností dodavatele).
Dílčí kritérium: Výše celkové nabídkové ceny zpracování generelu zeleně v Kč bez DPH - váha 70 %
Dílčí kritérium: Počet bodů z realizovaných koncepcí/generelů zeleně - váha 30 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1) Základní způsobilost v rozsahu § 74 odst. 1 a 2 zákona předložením čestného prohlášení.
2) Profesní způsobilost dle § 77 odst. 1 zákona výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, dle § 77 odst. 2 písm. a) zákona doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, dle § 77 odst. 2 písm. c) zákona doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje, a to osvědčení o autorizaci podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů.
3) Technická kvalifikace - uchazeč předloží dle § 79 odst. 2 písm. a) zákona seznam významných služeb poskytnutých za posledních 3 roky před zahájením zadávacího řízení vč. osvědčení objednatele o řádném poskytnutí a dokončení těchto projektových prací. Doba posledních 3 let se považuje za splněnou v případě, kdy služba uvedená v seznamu byla v průběhu této doby dokončena.
Doklady k prokázání splnění kvalifikace dodavatelé dle ustanovení § 53 odst. 4 zákona předkládají v nabídkách v kopiích a mohou je nahradit čestným prohlášením nebo jednotným osvědčením pro veřejné zakázky podle § 87 zákona. Zadavatel si může v průběhu zadávacího řízení postupem dle § 46 odst. 1 zákona vyžádat předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů o kvalifikaci.
Dodavatel může nahradit požadované doklady jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky. Dodavatel může k prokázání kvalifikace předložit výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, přičemž tento výpis dle § 228 odst. 1 zákona nahrazuje doklady prokazující základní způsobilost dle § 74 a doklady prokazující profesní způsobilost dle § 77 v tom rozsahu, v jakém údaje ve výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů prokazují splnění kritérií profesní způsobilosti. Dodavatel dále může k prokázání kvalifikace předložit platný certifikát vydaný v rámci schváleného systému certifikovaných dodavatelů ve smyslu § 234 odst. 1 zákona, přičemž se má za to, že dodavatel je kvalifikovaný v rozsahu uvedeném na certifikátu.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Cizojazyčné doklady se předkládají s překladem do českého jazyka, a to s výjimkou dokladů ve slovenském jazyce a s výjimkou dokladu o vzdělání v latinském jazyce, které se předkládají bez překladu. Veškeré cizojazyčné texty a informace v nabídce musí být opatřeny překladem do českého jazyka, a to s výjimkou technických specifikací, kdy se jedná o standardně používanou terminologii k určitým hodnotám, výpočtům či funkcím.
Nabídka dodavatele v předmětném zadávacím řízení musí obsahovat minimálně:
- identifikační údaje dodavatele (tj. obchodní firma nebo název, sídlo, právní forma, jde-li o právnickou osobu, a obchodní firma nebo jméno nebo jména a příjmení, jde-li o fyzickou osobu),
- doklady nebo čestné prohlášení k prokázání kvalifikace dle čl. 4 zadávací dokumentace,
- návrh smlouvy zpracovaný v souladu s čl. 6 zadávací dokumentace na základě závazného návrhu smlouvy v příloze č. 4 této zadávací dokumentace,
- seznam poddodavatelů dle čl. 8.5 - vzor seznamu poddodavatelů je přílohou č. 5 ZD
V souladu se zákonem a aktuální výkladovou praxí zadavatel konstatuje, že nabídka nemusí být elektronicky podepsaná. Požadavek na podpis nabídky nebo jejích součástí elektronickým podpisem osoby oprávněné jednat jménem dodavatele se v zákoně nevyskytuje a zadavatel jej nestanoví ani jako zadávací podmínku. Dodavatel je povinen nabídku podat elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje (viz čl. 13 odst. 2 zadávací dokumentace), přičemž při registraci do elektronického nástroje, bez které nelze nabídku podat, je autenticita dodavatele ověřena.
Zadavatel nepřipouští varianty nabídek ani dodatečné plnění nabídnuté nad rámec požadavků stanovených v této zadávací dokumentaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena musí být zpracována jako cena nejvýše přípustná za splnění specifikovaného předmětu veřejné zakázky v nabízeném termínu a kvalitě při dohodnutém způsobu financování a úhrady díla.
Nabídková cena musí zohledňovat veškeré práce, dodávky, služby a výkony, kterých je třeba k zahájení, provedení a dokončení dle zadávacích podmínek specifikovaných v předmětu veřejné zakázky.
Celková nabídková cena musí být stanovena v návrhu smlouvy o dílo v Kč ve struktuře celková cena bez DPH, výše DPH a celková cena včetně DPH.
Celková nabídková cena bude uvedena v návrhu smlouvy o dílo a na krycím listu nabídky.
Nabídková cena a veškeré její položky musí být stanoveny jako nejvýše přípustné a neměnné.
Nabídková cena bude stanovena jako cena konečná, tj. zahrnující jakékoliv případné dodatečné náklady účastníka, nepřekročitelná a ve smlouvě jako cena smluvní.
Změna nabídkové ceny je možné pouze v případě, že po podání nabídky na Veřejnou zakázku a před termínem jejího plnění dojde ke změně relevantních sazeb DPH, a to pouze o hodnotu odpovídající této změně.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být podána výhradně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického ná-stroje E- ZAK na adrese https://ezak.benesov-city.cz/. Listinná verze není přípustná.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Nedílnou součástí zadávací dokumentace (dále též „ZD“) jsou následující přílohy:
příloha č. 1 zadávací dokumentace – základní požadovaný rozsah včetně mapy požadovaného území
příloha č. 2 zadávací dokumentace – krycí list
příloha č. 3 zadávací dokumentace – vzor prohlášení o splnění základní způsobilosti
příloha č. 4 zadávací dokumentace – závazný vzor smlouvy o dílo
příloha č. 5 zadávací dokumentace – vzor seznamu poddodavatelů
příloha č. 6 zadávací dokumentace – vzor šablony pro vyplnění údajů pro hodnocení kvality
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Základní požadovaný rozsah včetně mapy požadovaného území.pdf (30. 9. 2020 00:33)
- Příloha č. 2 ZD - krycí list.docx (30. 9. 2020 00:33)
- Příloha č. 3 ZD - prohlášení základní způsobilosti.doc (30. 9. 2020 00:33)
- Příloha č. 4 ZD - závazný vzor smlouvy o dílo.doc (30. 9. 2020 00:33)
- Příloha č. 5 ZD - vzor seznamu poddodavatelů.doc (30. 9. 2020 00:33)
- Příloha č. 6 - vzor šablony pro vyplnění údajů pro hodnocení kvality.xlsx (30. 9. 2020 00:33)
- Výzva k podání nabídky.pdf (30. 9. 2020 11:38)
- Zadávací dokumentace.pdf (30. 9. 2020 11:38)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (16. 11. 2020 14:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 629000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Atregia s.r.o.Šebrov 215/215, 67922 Šebrov - KateřinaIČ: 02071342
Datum podpisu smlouvy: 9. 11. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.