- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávací aktivity s názvem Kurz mezinárodní svářečský technolog - IWT
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13717
Název zakázky: Zajištění vzdělávací aktivity s názvem Kurz mezinárodní svářečský technolog - IWT
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 12. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Chládek a Tintěra, Pardubice a.s.
Sídlo zadavatele: K Vápence 2677, 530 02 Pardubice - Zelené Předměstí
- Jméno: Ing. Martin Kvirenc
- Telefon: +420466791111
- E-mail: martin.kvirenc@cht-pce.cz
IČ zadavatele: 25253361
DIČ zadavatele: CZ25253361
- Jméno: Ing. Adéla Lagusová
- Telefon: +420775246296
- E-mail: adela.lagusova@enteria.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 12. 2020 14:00
Místo pro podání nabídek: enteria a.s., Jiráskova 169, 530 02 Pardubice - Zelené Předměstí
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace vzdělávací aktivity „Kurz mezinárodní svářečský technolog – IWT“ včetně závěrečné zkoušky.
Obsah kurzu: svařovací procesy a zařízení, materiály a jejich svařitelnost, konstrukce a navrhování svařovaných konstrukcí, výroba a aplikované inženýrství, praktická cvičení, výuka o systémech zabezpečení jakosti, nejnovější stav normalizace ČSN EN
Profil absolventa: po úspěšném ukončení kurzu bude pracovník kvalifikován pro funkci svářečského dozoru ve smyslu ČSN EN ISO 14 731 - „Svářečský dozor – Úkoly a odpovědnosti“ a garantovat jakost svařování podle norem ČSN EN ISO 3834 - 2 až 4 „Požadavky na jakost při tavném svařování kovových materiálů“, ČSN EN 1090 „Provádění ocelových konstrukcí“
Počet účastníků: 1 osoba
Rozsah kurzu:
Teorie - 309 hodin (1 hodina = 50 min)
Praxe – 60 hodin (1 hodina = 50 min)
Zkouška – 16 hodin (1 hodina = 50 min)
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 61000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Realizace vzdělávací aktivity v období leden 2021 - květen 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávací aktivita bude realizována v sídle / provozovně dodavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH - jako nejvýhodnější bude vybrána nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel v rámci kvalifikace požaduje, aby dodavatel:
- neměl v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
- neměl splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejném zdravotním pojištění,
- neměl nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Dodavatel prokáže splnění této části kvalifikace předložením čestného prohlášení v nabídce. Vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 2 této výzvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí obsahovat následující:
- Krycí list nabídky, který je přílohou č. 1 této výzvy
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Vzor čestného prohlášení je přílohou č. 2 této výzvy
- Doklady dokazující způsobilost uchazeče (živnostenský list, výpis z obchodního rejstříku)
- Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti (oprávnění, osvědčení)
- Vyplněný návrh smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity podepsaný statutárním zástupcem (viz příloha č. 3 této výzvy).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uvedená nabídková cena musí být stanovena za plnění kompletní zakázky a musí se jednat o cenu konečnou.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek k rukám Ing. Adély Lagusové na adresu enteria a.s., Jiráskova 169, 530 02 Pardubice - Zelené Předměstí
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky, zrušit zadané výběrové řízení, nevracet podané nabídky a změnit podmínky zakázky.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 13), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- priloha 1_krycí list.docx (7. 12. 2020 20:21)
- priloha 2_cestne prohlaseni.docx (7. 12. 2020 20:21)
- priloha 3_navrh smlouvy.doc (7. 12. 2020 20:21)
- Výzva k podání nabídek_ChT.pdf-1 (8. 12. 2020 09:27)
- 8_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_IWT_2020-12-18.pdf (30. 12. 2020 09:27)
- 9_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_IWT_2020-12-18.pdf (30. 12. 2020 09:27)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 61000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DOM – ZO 13, s.r.o.Litomyšlská 560, 560 02 Česká TřebováIČ: 25261908
Datum podpisu smlouvy: 28. 12. 2020
Datum ukončení: 28. 12. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.