- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávacích aktivit pro zaměstnance MÚ Valašské Klobouky
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11076
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro zaměstnance MÚ Valašské Klobouky
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Valašské Klobouky
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky
- Jméno: Mgr. Eliška Olšáková, starostka
- Telefon: +420577311112
- E-mail: olsakova@mu-vk.cz
IČ zadavatele: 00284611
- Jméno: Mgr. Robert Hromada
- Telefon: +420602344671
- E-mail: robert.hromada@expirit.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 4. 2017 13:00
Místo pro podání nabídek: Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen „VZMR“) jsou služby spojené se zajištěním vzdělávacích kurzů pro volené zástupce města Valašské Klobouky a pracovníky Městského úřadu Valašské Klobouky.
Veřejná zakázka je rozdělena na části, z nichž každá část vyjadřuje jednu klíčovou aktivitu (dále jen „KA“). Dodavatelé mohou podávat nabídky na jednu, několik nebo na všechny části veřejné zakázky. Údaje uvedené v této zadávací dokumentaci jsou závazné pro všechny části veřejné zakázky, není-li v zadávací dokumentaci uvedeno jinak.
Smlouva bude uzavřena na každou část veřejné zakázky s jedním dodavatelem.
Přehled rozdělení veřejné zakázky do jednotlivých částí:
- Část 1.KA 1 Vzdělávání pro volené zástupce města a vedoucí odborů - Management měst a obcí
- Část 2.KA 2 Projektové řízení v investiční výstavbě
- Část 3.KA 3 Odborné manažerské dovednosti pro vedoucí
- Část 4.KA 4 Finanční řízení ve veřejné správě
- Část 5.KA 5 Vzdělávání společné pro všechny zaměstnance úřadu
- Část 6.KA 6 Individuální odborné kurzy pro jednotlivé odbory
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1855868,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Školení, která jsou plněním této veřejné zakázky, budou zahájena nejpozději do 14 dní od podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem a budou probíhat nejpozději do 1/2019. Předpokládaný harmonogram jednotlivých kurzů je uveden v Příloze č. 1 této výzvy. Přesné termíny jednotlivých kurzů budou stanoveny zadavatelem po dohodě s dodavatelem.
Místo dodání / převzetí plnění: Klíčové aktivity KA 1 a KA 3 se budou konat formou dvoudenních výjezdních kurzů mimo sídlo zadavatele. Místo konání výjezdních kurzů jsou Luhačovice. Místem plnění KA 2, KA 4 a KA 5 je sídlo zadavatele – Masarykovo náměstí 189 a Valašskokloboucké podnikatelské centrum Masarykovo náměstí 103, Valašské Klobouky. Místem plnění KA 6 je sídlo zadavatele Masarykovo náměstí 189 a Valašskokloboucké podnikatelské centrum Masarykovo náměstí 103, Valašské Klobouky nebo místo dle aktuální nabídky otevřených kurzů (Brno, Praha, Olomouc, Ostrava, Zlín) odpovídajících požadavkům zadavatele pro KA 6. Náklady na dopravu účastníků kurzů v rámci KA 6 hradí zadavatel.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková nabídková cena (váha 60 %)
- Metodika organizace kurzů (váha 40%)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku s tím, že se zúčastní jedné, několika nebo všech části veřejné zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávací dokumentace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (10. 4. 2017 16:30)
- Vysvětlení ZD I.pdf (18. 4. 2017 13:44)
- Rozhodnutí o vyloučení účastníka – AQE - část 3.pdf (9. 5. 2017 11:26)
- Rozhodnutí o vyloučení účastníka – AQE - část 5.pdf (9. 5. 2017 11:26)
- Rozhodnuti_o_vylouceni_pozdni_nabidka.pdf (9. 5. 2017 11:26)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (11. 5. 2017 14:38)
- Rozhodnutí o zrušení - VK Vzdělávání - část 1.pdf (11. 5. 2017 14:38)
- Rozhodnutí o zrušení - VK Vzdělávání - část 2.pdf (4. 10. 2017 08:00)
- Rozhodnutí o zrušení - VK Vzdělávání - část 4.pdf (4. 10. 2017 08:00)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.