- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro Conec s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12911
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro Conec s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 8. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Conec s.r.o.
Sídlo zadavatele: Loučka 137, 763 25 Loučka
- Jméno: Ing. Ladislav Končický
- Telefon: +420577021366
- E-mail: ladislav.koncicky@conec.cz
IČ zadavatele: 63493381
DIČ zadavatele: CZ63493381
- Jméno: Ing. Ladislav Končický
- Telefon: +420577021366
- E-mail: ladislav.koncicky@conec.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 8. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: viz Výzva
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1639000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (12. 8. 2019 21:01)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 2.docx (29. 8. 2019 16:29)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 3.docx (29. 8. 2019 16:29)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 4.docx (29. 8. 2019 16:29)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 1.docx (29. 8. 2019 16:29)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): pro Dílčí část 3_ Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521
Datum podpisu smlouvy: 4. 10. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): pro Dílčí část 4_Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521
Datum podpisu smlouvy: 27. 9. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): pro Dílčí 2_Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521
Datum podpisu smlouvy: 11. 10. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): pro Dílčí 1_Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521
Datum podpisu smlouvy: 1. 11. 2019
Datum ukončení: 1. 11. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.