- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro Kautex Textron Bohemia spol. s r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13253
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro Kautex Textron Bohemia spol. s r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 1. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Kautex Textron Bohemia spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Bakovská 36, 294 02 Kněžmost
- Jméno: Luděk Haken, prokurista
- Telefon: +420326770305
- E-mail: ludek.haken@kautex.textron.com
IČ zadavatele: 47538244
DIČ zadavatele: CZ47538244
- Jméno: Tomáš Fadrhons, DiS.
- Telefon: +420326770341
- E-mail: tomas.fadrhons@kautex.textron.com
Lhůta pro podání nabídek: 4. 2. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: viz Výzva
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1649967,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek:
viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (21. 1. 2020 22:08)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (29. 1. 2020 09:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 3.docx (6. 2. 2020 22:39)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 4.docx (6. 2. 2020 22:39)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 2.docx (6. 2. 2020 22:39)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Pro DČ 3_Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521
Datum podpisu smlouvy: 25. 2. 2020
Zrušené části zakázky: Pro DČ 1_nepřihlásil se žádný dodavatel
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.