- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro KWD Bohemia, s.r.o. III
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13764
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro KWD Bohemia, s.r.o. III
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 2. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: KWD Bohemia, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Husova ulice 623, 294 41 Dobrovice
- Jméno: Mgr. Jana Holešovská
- Telefon: +420777478165
- E-mail: jana.holesovska@kwdag.com
IČ zadavatele: 24726222
DIČ zadavatele: CZ24726222
- Jméno: Ing. Kateřina Bašusová
- Telefon: +420773194099
- E-mail: katerina.basusova@kwdag.com
Lhůta pro podání nabídek: 2. 3. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: viz Výzva
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 270000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (11. 2. 2021 12:08)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení.doc (12. 4. 2021 09:34)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (27. 4. 2021 10:47)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Blumenbecker Prag s.r.o., Počernická 272/96, Malešice, 108 00 Praha 10, IČ: 630 72 394
Datum podpisu smlouvy: 13. 4. 2021
Datum ukončení: 13. 4. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.