- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro MCE Slaný s.r.o. II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13344
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro MCE Slaný s.r.o. II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 2. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: MCE Slaný s.r.o.
Sídlo zadavatele: Netovická 538, 274 01 Slaný
- Jméno: Ing. Jaroslav Řeháček
- Telefon: +420312510111
- E-mail: jaroslav.rehacek@mce-hg.com
IČ zadavatele: 43774407
DIČ zadavatele: CZ43774407
- Jméno: Mgr. Jaroslav Neuvirth
- Telefon: +420702231959
- E-mail: jaroslav.neuvirth@mce-hg.com
Lhůta pro podání nabídek: 10. 3. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: viz Výzva
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1301000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (26. 2. 2020 21:12)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (3. 3. 2020 15:32)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 2.docx (13. 3. 2020 18:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 3.docx (13. 3. 2020 18:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 1.docx (13. 3. 2020 18:02)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): pro Dílčí část 1_Palatinum Campus s.r.o., IČ 29023521; Nepomuk 17, okres Příbram, PSČ 26242
Datum podpisu smlouvy: 6. 5. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): pro Dílčí část 2_Palatinum Campus s.r.o., IČ 29023521; Nepomuk 17, okres Příbram, PSČ 26242
Datum podpisu smlouvy: 1. 6. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): pro Dílčí část 3_Palatinum Campus s.r.o., IČ 29023521; Nepomuk 17, okres Příbram, PSČ 26242
Datum podpisu smlouvy: 20. 5. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.