- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zavedení systému managementu řízení kvality v ÚMČ P7
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13275
Název zakázky: Zavedení systému managementu řízení kvality v ÚMČ P7
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 1. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/17_118/0010016 Zavedení systému managementu řízení kvality v Úřadu městské části Praha 7 příjemce: Městská část Praha 7
Název/obchodní firma zadavatele: Městská část Praha 7
Sídlo zadavatele: nábř. Kpt. Jaroše 1000/7, Praha 7
- Jméno: Mgr. Jan Čižinský
- Telefon: +420774828345
- E-mail: CizinskyJ@praha7.cz
IČ zadavatele: 00063754
DIČ zadavatele: CZ00063754
- Jméno: Barbora Ernestová
- Telefon: +420604487829
- E-mail: ernestovab@praha7.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 2. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: podatelna č. dveří 17, nábřeží Kapitána Jaroše 7/1000, Praha 7, 170 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem plnění této veřejné zakázky je zavedení systému managementu řízení kvality cestou implementace standardů ISO 9001: 2016 v úřadu MČ Praha 7 (dále jen ÚMČ P7) za účelem zvýšení výkonnosti organizace, zlepšení kvality poskytovaných služeb, vnitřních a vnějších procesů a podpory rozvoje managementu řízení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 825000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: leden 2021 (max 11 měsíců)
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je sídlo úřadu Městské části Praha 7, U Průhonu 38, 170 00 Praha 7, a dále detašovaná pracoviště ÚMČ P7 na adresách - U Průhonu 11, Dělnická 44, Veletržní 33 a Milady Horákové 2 – vše na území MČ Praha 7
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Čestné prohlášení o základní způsobilosti
- Doložení profesní způsobilosti -
výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné evidence pokud je v ní zapsán a dokladu o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky podle živnostenského zákona: Poradenská
a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků. Čestné prohlášení pracovníka, který se bude podílet na plnění předmětu zakázky dozorováním realizace plnění a ve smlouvě bude uveden jako vedoucí realizačního týmu
- Čestné prohlášení, ve kterém uchazeč o VZ uvede seznam obdobných zakázek (referencí), a to min. 2 obdobných zakázek (referencí), realizovaných za poslední 3 roky od zahájení této veřejné zakázky ve výši minimálně 200.000 Kč bez DPH za každou zakázku nebo 1 zakázka v ceně ve výši minimálně 400.000 Kč bez DPH za poslední 3 roky od zahájení této veřejné zakázky.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka účastníka by měla být členěna následujícím způsobem:
1) Krycí list nabídky
2) Podepsaný a vyplněný návrh smlouvy
3) Doklady k prokázání kvalifikace
4) Harmonogram realizace díla
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cenová nabídka bude uvedena za jednotlivé etapy bez DPH
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: https://www.praha7.cz/oznameni/?id=2571
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 0_Výzva-k-podání-nabídky.pdf-2 (4. 2. 2020 08:16)
- Prodloužení-lhůty-pro-podání-nabídek.pdf (7. 2. 2020 10:55)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru (1).doc (13. 3. 2020 16:52)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 570000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): UnitX s.r.o., Klimentská 1216/46, Praha 1, IČ 07850646
Datum podpisu smlouvy: 10. 3. 2020
Datum ukončení: 10. 3. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.