- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zkvalitnění komunikace obecních samospráv směrem k občanům ve svazku obcí Slavkovský les – nové zadání
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13941
Název zakázky: Zkvalitnění komunikace obecních samospráv směrem k občanům ve svazku obcí Slavkovský les – nové zadání
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 12. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016872 Zkvalitnění komunikace obecních samospráv směrem k občanům ve svazku obcí Slavkovský les příjemce: Svazek obcí Slavkovský les
Název/obchodní firma zadavatele: Svazek obcí Slavkovský Les
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 143, 364 61 Teplá
- Jméno: Marie Šašková
- Telefon: +420724196035
- E-mail: soslpov@seznam.cz
IČ zadavatele: 63552841
- Jméno: Mgr. Ondřej Staněk
- Telefon: +420731278401
- E-mail: ondrej.stanek@jastaconsulting.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 12. 2021 11:00
Místo pro podání nabídek: Městský úřad Bochov, Náměstí Míru 1, 364 71 Bochov
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je dodávka elektronických úředních desek a služba zpracování funkčního portálu občana pro Svazek obcí Slavkovský les.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1267337,50 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 6 měsíců od zahájení plnění zakázky
Místo dodání / převzetí plnění: jednotlivé obce svazku (vymezeno v příloze č. 4 ZD)
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Výpis z obchodního rejstříku
- Doklad o oprávěnní k podnikání (živnostenský list apod.)
- Seznam významných zakázek
- Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci člena týmu na pozici IT specialista
Vše je podrobně uvedeno v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Uvedeno v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uvedeno v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Uvedeno v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uvedeno v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uvedeno v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.
Další požadavky na zpracování nabídky: Uvedeno v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- zd_SOSL_EUD_F.pdf (7. 12. 2021 13:44)
- pril_1_kryci list_SOSL.docx (7. 12. 2021 13:44)
- pril_2_navrh smlouvy_SOSL.doc (7. 12. 2021 13:44)
- pril_3_prohlaseni_SOSL.docx (7. 12. 2021 13:44)
- pril_4_technicka_specifikace_SOSL.pdf (7. 12. 2021 13:44)
- pril_5_slepy_rozpocet_SOSL.xlsx (7. 12. 2021 13:44)
- pril_6_checklist_OVZ.docx (7. 12. 2021 13:44)
- rozhodnuti_o_vylouceni.pdf (25. 12. 2021 17:47)
- Oznameni_o_vyberu_SOSL_nove.pdf (7. 1. 2022 14:03)
- oznameni_podpis_smlouvy.pdf (16. 3. 2022 16:10)
- SoD_BSS_Praha_anon.pdf (16. 3. 2022 16:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1519500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BSS Praha s.r.o., V Holešovičkách 1451/20, 1800 Praha 8, IČ 28207611
Datum podpisu smlouvy: 16. 3. 2022
Datum ukončení: 16. 3. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.