Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pořízení nových nástrojů komunikace

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13965

Název zakázky: Pořízení nových nástrojů komunikace

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 1. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Město Jirkov

Sídlo zadavatele: Nám. Dr. E. Beneše 1, Jirkov, 43111

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Darina Kováčová, MBA
  • Telefon: +420474616412
  • E-mail: starostka@jirkov.cz

IČ zadavatele: 00261904

DIČ zadavatele: CZ00261904

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Nikola Nevolová - veřejné zakázky
  • Telefon: +420474616447
  • E-mail: n.nevolova@jirkov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 2. 2022 09:00

Místo pro podání nabídek:
podatelna MěÚ Jirkov, Nám. Dr. E. Beneše 1, Jirkov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 Předmětem veřejné zakázky je dodávka nových nástrojů komunikace s veřejností města Jirkov, jmenovitě portálu občana (PO) a elektronické úřední desky (EÚD) dle požadavků Zadavatele,  včetně jeho instalace, implementace, testování, poskytnutí licencí potřebných pro užívání díla, integrace dodaného díla se stávajícím aplikačním vybavením zadavatele, zaškolení administrátorů a vlastníků obsahu, to vše včetně poskytování záručního servisu, maintenance a technické podpory. Veřejná zakázka dělená na dvě části. Účastník může podat Nabídku na části I. a II., nebo pouze na jednu z nich.

Část I. - Portál občana města Jirkov - pořízení a implementace PO

Předmětem I. části VZ je dodávka Portálu občana včetně jeho instalace, implementace  a testování dle uvedené technické specifikace, která je přílohou této zadávací dokumentace. PO musí zajistit zveřejňování informací, příjem formulářů včetně jejich zpracování a zpětné vazby občanovi a příjem plateb. Musí být webovou aplikací, která umožní vyřídit občanům některé činnosti elektronicky bez nutnosti osobní návštěvy a musí být napojen na stávající IS úřadu. Musí být včleněn do webových stránek města a poskytovat občanům přímou komunikaci s městem a možnost vyřízení některých agend v oblasti místní samosprávy z domova, bez nutnosti osobní návštěvy úřadu, v režimu 7x24. Zároveň musí být Portál občana města Jirkova napojen na Portál občana (Ministerstvo vnitra ČR).

Část II. - Elektronická úřední deska města Jirkov - pořízení, dodávka a montáž EÚD

Předmětem II. části veřejné zakázky je dodávka (nové, nepoužité) elektronické úřední desky dle  technické specifikace, která je přílohou zadávací dokumentace. Má dvě základní funkcionality, a to zveřejňování informací v úrovni „neregistrovaný občan“ odpovídající požadavku na úřední desku a dalších vybraných informací odpovídajících webu města Jirkova. Řešení EÚD  umožní vyvěšovat digitální dokumenty na portálu organizace a zpřístupňovat je občanům na webových stránkách města formou informačního panelu.

Podrobné požadavky na předmět plnění veřejné zakázky jsou uvedeny ve výzvě  a jejích přílohách. Veřejná zakázka je rovněž zveřejněna na webu https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMestoJirkov.

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1900076,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
nejpozději do 31.5.2022

Místo dodání / převzetí plnění:
MěÚ Jirkov, Nám. Dr. E. Beneše Jirkov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Jediným hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH.

    Nejprve bude provedeno hodnocení nabídek a následně bude provedeno posouzení splnění zadávacích podmínek nejvýhodnější nabídky, která byla podána účastníkem (vybraným dodavatelem), se kterým má být uzavřena smlouva.

    Vybraný účastník, který podal nabídku na část I. – Portál občana, následně předloží připravené on-line DEMO Portálu občana zadavateli jak je uvedeno v příloze A – Smlouvy – technické podmínky – obecné podmínky, kapitola 6 DEMO produktu.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Účastník splní kvalifikaci, jestliže prokáže:

splnění základní způsobilosti,
splnění profesní způsobilosti,
splnění technické kvalifikace.

Účastník předloží doklady prokazující způsobilost a splnění kvalifikace v prostých kopiích (to se netýká případů, kdy účastník dokládá čestná prohlášení nebo originální dokumenty)

Předložení originálů či úředně ověřených kopií dokladů může zadavatel požadovat před uzavřením smlouvy po vítězném účastníkovi. Požadavky platí shodně pro obě části veřejné zakázky.

Základní způsobilost

Splnění základní způsobilosti prokazuje účastník předložením čestného prohlášení, které je uvedeno v příloze č. 04 – vzory prohlášení této výzvy k podání nabídek. Čestné prohlášení musí být podepsáno statutárním orgánem nebo jeho členem či členy v souladu se zápisem v obchodním rejstříku či jiném zákonném registru, případně jinou oprávněnou osobou.

Profesní způsobilost

Splnění profesní způsobilosti prokáže účastník, který předloží:

a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, účastník předloží kopii,

b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, účastník předloží kopii.

   Předmět podnikání pro obě části:

    Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály.

    Zadavatel uzná za průkaz podnikatelského oprávnění v požadovaném oboru rovněž výpis ze živnostenského rejstříku nebo živnostenský list, či listy dokládající oprávnění Účastníka k podnikání v oboru (či oborech), který obsahově odpovídá Zadavatelem požadovaného oboru (jedná se zejména o živnostenské listy vydané za dříve platné právní úpravy).

  • Podrobné požadavky na prokázání kvalifikace jsou uvedeny ve výzvě k podání nabídky a jejích přílohách. Veřejná zakázka je rovněž zveřejněna na profilu zadavatele.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku zpracuje účastník písemně v českém jazyce. Nabídky budou zajištěné proti manipulaci a strany očíslované dle následující osnovy:

a) vyplněný krycí list nabídky podepsaný osobou oprávněnou jménem či za účastníka jednat,
b) doklady, jimiž účastník prokazuje splnění způsobilosti a kvalifikačních předpokladů v řazení shodném dle bodu č. 6 této Výzvy k podání nabídek,
c) seznam zakázek obdobného charakteru v přiměřeném měřítku na velikosti strany A4, případně přeložené strany A3,
d) seznam členů realizačního týmu,
e) doklady k prokázání technické kvalifikace,
f) seznam poddodavatelů, případně čestné prohlášení, že práce budou poskytnuty přímo od dodavatele,
g) podepsaný návrh smlouvy včetně příloh,
h) nabídková cena díla členěná dle jednotlivých částí,
i) ostatní doklady či informace tvořící nabídku.

Tento bod výzvy k podání nabídek má informativní charakter, vyplývají-li z textu zadávací dokumentace ještě další skutečnosti, které je nutno doložit, je účastník povinen tyto skutečnosti doložit.

Nabídka bude podepsána statutárním zástupcem účastníka, případně osobou pověřenou.

Podrobné požadavky na zpracování nabídky  jsou uvedeny ve výzvě k podání nabídky  a jejích přílohách. Veřejná zakázka je rovněž zveřejněna na profilu zadavatele.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude stanovena za kompletní splnění veřejné zakázky v souladu s touto výzvou jako nejvýše přípustná, kterou bude možno překročit pouze v případu změny daňových předpisů.

Nabídková cena musí zahrnovat veškeré nutné náklady, jejichž vynaložení účastníci předpokládají při plnění veřejné zakázky.

Nabídková cena bude uvedena v krycím listu nabídky a v části I. – Smlouva Příloha Ca – Kalkulace ceny – Portál občana a části II. – Smlouva Příloha Cb – Kalkulace ceny – EÚD.

Součástí nabídky musí být plán projektu a harmonogram, jenž bude vyhotoven v souladu se smlouvami.

V případě rozporů mezi jednotlivými údaji o nabídkové ceně mezi Smlouvou a krycím listem je rozhodujícím údaj obsažený v krycím listu.

Podrobné požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny veřejné zakázky jsou uvedeny ve výzvě k podání nabídky  a jejích přílohách. Veřejná zakázka je rovněž zveřejněna na profilu zadavatele.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána v řádně uzavřené obálce označené číslem a názvem veřejné zakázky a s označením - neotevírat, tj.: Veřejná zakázka č. 4/2022 „Pořízení nových nástrojů komunikace s veřejností města Jirkov“ –– NEOTEVÍRAT ! Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele,statutárním zástupcem účastníka, případně osobou pověřenou.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na části I. a II., nebo jen na jednu z nich.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Podrobné požadavky na zpracování nabídky  jsou uvedeny ve výzvě  k podání nabídky a jejích přílohách. Veřejná zakázka je rovněž zveřejněna na profilu zadavatele.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1303600.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): VERA, spol. s r.o.Lužná 716/2, Vokovice,16000 Praha 6IČ 62587978

    Datum podpisu smlouvy: 29. 4. 2022

Zrušené části zakázky: Část II - Pořízení EÚD

Datum ukončení: 29. 4. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 1. 2022
 
Aktualizováno: 3. 5. 2022