ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ RENARKON – výzva 2015
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10389
Název zakázky: ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ RENARKON – výzva 2015
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 1. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00098 Podporujeme další vzdělávání pracovníků Renarkon, o.p.s. příjemce: Renarkon, o.p.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Renarkon, o.p.s.
Sídlo zadavatele: Mariánskohorská 1328/29, 702 00 Ostrava - Mor. Ostrava a Přívoz
- Jméno: Mgr. Martin Chovanec, ředitel společnosti, tel.: 602 756 886, e-mail: reditel@renarkon.cz
IČ zadavatele: 25380443
DIČ zadavatele: /
- Jméno: Mgr. Martin Chovanec
- Telefon: 602 756 886
- E-mail: reditel@renarkon.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 1. 2015 09:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky se podávají v sídle zadavatele na adrese: Renarkon, o.p.s. Mariánskohorská 1328/29 702 00 Ostrava-Mor. Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je kompletní obsahové, lektorské a organizační zajištění realizace celkem 6 vzdělávacích kurzů podrobně specifikovaných v Příloze 1 této Výzvy, a to pro celkem 70 účastníků z řad sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách zaměstnaných ve společnosti Renarkon, o.p.s.
Veškeré kurzy musí být k datu podání nabídky akreditovány Ministerstvem práce a sociálních věcí pro další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách dle § 111 odst. 2 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.
Předmět zakázky je podle zaměření jednotlivých vzdělávacích kurzů rozdělen na 6 samostaných částí – dílčích plnění:
1. DÍLČÍ ČÁST 1 Úvod do spolupráce s rodinnými příslušníky uživatelů sociálních služeb při řešení nepříznivé sociální situace
2. DÍLČÍ ČÁST 2 Systemická práce s rodinou
3. DÍLČÍ ČÁST 3 Efektivní rozhovor
4. DÍLČÍ ČÁST 4 Rodinné mapy
5. DÍLČÍ ČÁST 5 Techniky práce s klientem z pohledu Modelu růstu
6. DÍLČÍ ČÁST 6 Práce se zadluženým klientem
Každý uchazeč může podat nabídku pro jednu nebo více dílčích částí předmětu zakázky současně.
Podrobná specifikace jednotlivých dílčích plnění a kurzů je uvedena v přiložené Výzvě k podání nabídek a její Příloze č. 1 Podrobná specifikace předmětu plnění.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 250000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zakázka bude realizována od data podpisu smlouvy s předpokládaným datem zahájení k 30. 1. 2015 a bude ukončena nejpozději do 20. 6. 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Zadavatel plánuje realizaci předmětu smlouvy ve školicích prostorách na adrese sídla zadavatele Renarkon, o.p.s.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny dle hodnotícího kritéria nabídkové ceny bez DPH. Nabídky budou hodnoceny za každou dílčí část předmětu zakázky samostatně. V rámci hodnocení jednotlivých nabídek bude hodnocena celková výše nabídkové ceny bez DPH za realizaci jednotlivé hodnocené dílčí části předmětu zakázky, tzn. ta, kterou zaplatí zadavatel za realizaci celé dílčí části předmětu zakázky. Vítěznou nabídkou za každé jednotlivé dílčí plnění bude ta nabídka, která splní všechny podmínky uvedené v této Výzvě k podání nabídek a přílohách této Výzvy a současně nabízí realizaci dílčí části zakázky za nejnižší cenu.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Každý uchazeč musí v nabídce doložit zadavatelem stanovené kvalifikační předpoklady, a to tímto způsobem: ? Kopií výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší než 90 dnů k datu předložení nabídky, ? Kopií dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícím se k předmětu zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku), ? Čestným prohlášením o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti ? Kopiemi platných akreditací jednotlivých kurzů dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, a to pro všechny kurzy, pro které předkládá svou nabídku. Neprokáže-li uchazeč splnění požadované kvalifikace v požadovaném rozsahu, bude zadavatelem z výběrového řízení vyloučen.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka včetně návrhu smlouvy podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v přiložené Výzvě k podání nabídek a také 2 přílohách této Výzvy.
Soubory ke stažení:
- renarkon-vyzva-k-podani-nabidek-vzdelavani-3-2015-final-podpis.pdf (3. 5. 2016 11:52)
- renarkon-vyzva-priloha-1-predmet-plneni-vzdelavani-3-2015-final.pdf (3. 5. 2016 11:52)
- renarkon-vyzva-priloha-2-navrh-smlouvy-vzdelavani-3-2015-final.doc (3. 5. 2016 11:52)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
DÍLČÍ ČÁST 1 Úvod do spolupráce s rodinnými příslušníky uživatelů sociálních služeb při řešení nepříznivé sociální situace
Zadávací řízení pro tuto dílčí část bylo zrušeno – zadavatel neobdržel žádnou nabídku.
DÍLČÍ ČÁST 2 Systemická práce s rodinou
- Vítězný dodavatel
Název: MUDr. František Matuška
IČ: 67410278
DIČ: x
Sídlo: Dykova 31, 101 00 Praha 10
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: MUDr. František Matuška
Poznámka k dodavateli:
DÍLČÍ ČÁST 3 Efektivní rozhovor
- Vítězný dodavatel
Název: GI projekt o.p.s.
IČ: 26055741
DIČ: x
Sídlo: Žďár 58, 398 11 Protivín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Ivan Úlehla
Poznámka k dodavateli:
DÍLČÍ ČÁST 4 Rodinné mapy
- Vítězný dodavatel
Název: Triadis, o.p.s.
IČ: 69346917
DIČ: x
Sídlo: Děkanská vinice I 16, 140 00 Praha 4
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Klára Konvalinová
Poznámka k dodavateli:
DÍLČÍ ČÁST 5 Techniky práce s klientem z pohledu Modelu růstu
- Vítězný dodavatel
Název: Triadis, o.p.s.
IČ: 69346917
DIČ: x
Sídlo: Děkanská vinice I 16, 140 00 Praha 4
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Klára Konvalinová
Poznámka k dodavateli:
DÍLČÍ ČÁST 6 Práce se zadluženým klientem
- Vítězný dodavatel
Název: RUBIKON centrum
IČ: 60446871
DIČ: CZ60446871
Sídlo: Korunní 101, 130 00 Praha 3
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dagmar Doubravová
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 12. 2. 2015