Zpět

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců firmy Apollo servis s.r.o. – 201503

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10476

Název zakázky: Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců firmy Apollo servis s.r.o. – 201503

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 3. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Apollo servis s.r.o.

Sídlo zadavatele: Plzeň, Wenzigova 322/2, PSČ 301 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Martin Gabriel, telefon 377 444 830 e-mailová adresa: martin.gabriel@e-apollo.cz

IČ zadavatele: 26319055

DIČ zadavatele: CZ26319055

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Miloslav Gabriel
  • Telefon: 377 444 830
  • E-mail: miloslav.gabriel@e-apollo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 3. 2015 16:00

Místo pro podání nabídek:
Plzeň, Wenzigova 322/2, PSČ 301 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je:

 

  1. poskytnout zaměstnancům žadatele v jeho sídle dále uvedené vzdělávací aktivity

  2. minimální věcný rozsah jednotlivých vzdělávacích aktivit je dán požadovanou osnovou

  3. ověření získaných znalostí zúčastněných zaměstnanců žadatele

  4. zpracování dokumentace plnění zakázky v rozsahu:

    1. evidence docházky školených zaměstnanců

    2. dokumentace průběhu vzdělávací aktivity

    3. vyhodnocení vzdělávací aktivity

    4. vystavení dokladu o absolvování vzdělávací aktivity

Podrobná specifikace zakázky je uvedena v příloze.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 985820,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
duben - červen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Plzeň, Wenzigova 322/2, PSČ 301 00

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria pro jednotlivé vzdělávací aktivity jsou nastavena následovně: 1. Nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávací aktivity – váha 40 % Nejvýhodnější je ta nabídka, která bude obsahovat nejnižší nabídkovou cenu. Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny v Kč a to tak, že: Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižší podané nabídky k právě hodnocené nabídce. Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu. 2. Nabízený rozsah vzdělávací aktivity v hodinách – váha 30 %, Nejvýhodnější je ta nabídka, která bude obsahovat nejvyšší rozsah vzdělávací aktivity v hodinách. Maximální úroveň nabídky, která bude v rámci tohoto dílčího kritéria hodnocena je 100 hodin/60 minut za každou jednotlivou vzdělávací aktivitu včetně času na ověření získaných znalostí Nabídky budou hodnoceny podle nabídnutého rozsahu vzdělávací aktivity v hodinách tak, že: Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnocené nabídky a hodnoty podané nabídky s nejvyšší časovou dotací pro vzdělávací aktivitu Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu 3. Možnost realizace školení v časových blocích během jednoho dne – váha 30 % Nejvýhodnější je ta nabídka, která bude obsahovat nejnižší rozsah časového bloku v hodinách během jednoho dne Minimální úroveň nabídky, která bude v rámci tohoto dílčího kritéria hodnocena, jsou 2 hodiny/60 v jednom dni Nabídky budou hodnoceny podle časového rozsahu bloku v hodinách/60 minut v jednom dni tak, že: Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižšího rozsahu časového bloku v hodinách během jednoho dne k právě hodnocené nabídce. Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu. Nejvýhodnější nabídka vzdělávací aktivity bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích hodnotících kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
·1. Kopie výpisu z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, nikoli starší než 30 dní 2. Kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) 3. Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Zde je vyžadován originál dokumentu. 4. Čestné prohlášení o tom, že lektor uchazeče o tuto zakázku je v zaměstnaneckém poměru ve vztahu k uchazeči (nejedná se o subdodávku) a je kompetentní osobou pro výuku vzdělávací aktivity Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další podmínky zadavatel nestanovuje

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Úřad práce neuzavřel dohody se žadatelem

Datum ukončení: 27. 3. 2015


 
Uveřejněno: 13. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016