"Dodávka školení pro dotační projekt CSS Český Těšín systematicky rozvíjí své zaměstnance 3"
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9633
Název zakázky: "Dodávka školení pro dotační projekt CSS Český Těšín systematicky rozvíjí své zaměstnance 3"
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 3. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00048 CSS Český Těšín systematicky rozvíjí své zaměstnance příjemce: Centrum sociálních služeb Český Těšín, příspěvková organizace
Název/obchodní firma zadavatele: Centrum sociálních služeb Český Těšín, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Sokolovská 1997, 737 01 Český Těšín
- Jméno: Ing. Januš Foltyn, ředitel Tel: +420 602 155 258 Email: janus.foltyn@csstesin.cz
IČ zadavatele: 709 85 383
DIČ zadavatele: /
- Jméno: Ing. František Krontorád
- Telefon: 733 512 405
- E-mail: kront@tiscali.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 3. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: Místem pro podání nabídek je: kancelář společnosti HERTIN, s.r.o. (osoby pověřené zadavatelem organizací VŘ) na adrese Jiřího Trnky 9, 709 00 Ostrava.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace části vzdělávacích služeb pro zaměstnance zadavatele.
Veřejná zakázka je vnitřně rozdělena na třináct dílčích částí. Každá dílčí část odpovídá samostatnému kurzu.
Uchazeč může podat nabídku na celou zakázku, na jednu dílčí část nebo na více dílčích částí v jakékoliv možné kombinaci:
Specifikace zakázky:
Dílčí část 1: Kurz KA 06 - Alternativní a augumentativní komunikace (061)
Dílčí část 2: Kurz KA 06 - Zvládání agrese (062)
Dílčí část 3: Kurz KA 06 - Manipulace a vytváření závislosti (063)
Dílčí část 4: Kurz KA 06 - Psychiatrické minimum (064)
Dílčí část 5: Kurz KA 06 - Problémová péče v domově se zvláštním režimem(065)
Dílčí část 6: Kurz KA 06 - Péče o uživatele s demencí (066)
Dílčí část 7: Kurz KA 06 - Bazální stiumulace - základní kurz (067)
Dílčí část 8: Kurz KA 06 - Manipulace s imobilním kliente (068)
Dílčí část 9: Kurz KA 06 - Ošetřovatelská rehabilitace (069)
Dílčí část 10: Kurz KA 06 - Paliativní péče (0610)
Dílčí část 11: Kurz KA 07 - První pomoc (071)
Dílčí část 12: Kurz KA 07 - Konflikty a jejich řešení, krizové situace (072)
Dílčí část 13: Kurz KA 07 - Syndrom vyhoření (073)
Podrobný popis jednotlivých kurzů vč. rámcového obsahu, rámcového termínu konání, rozsahu výuky, počtu školených osob je uveden v Zadávací dokumentaci v bodě č. 2.2
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 443733,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení předmětu plnění je den uzavření smlouvy (březen / duben 2014). Předpokládaný termín ukončení předmětu plnění: nejpozději 30. 06. 2015. Termín zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněn řádným ukončením zadávacího řízení a podepsáním smlouvy s vybraným dodavatelem. Konkrétní termíny konání jednotlivých kurzů budou upřesněny v průběhu realizace. Rámcové termíny a jednotlivá místa realizace jsou specifikovány v popisu aktivit v kapitole 2. Aktivity určené pro cílovou skupinu PSS terénní služby (061 – 1 skupina, 064 – 1 skupina, 068, 070 – 1 skupina, 071 – 1 skupina a 073 – 1 skupina) budou z provozních důvodů (nemožnost zajištění náhrady u klientů na dobu výuky) realizovány v odpoledních hodinách (cca 13:00 – 21:00).
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky jsou: školicí prostory objednatele v jeho sídle v Českém Těšíně, školicí prostory dodavatele nebo jiné dohodnuté místo mimo sídlo objednatele a v případě otevřených kurzů místo jejich realizace, uvedené v pozvánce nebo objednávce otevřeného kurzu.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena - váha 67 % Metodika realizace a hodnocení efektivity výuky - váha 33 % Podrobný popis jednotlivých hodnoticích kritérií je uveden v Zadávací dokumentaci v bodě č. 13.2
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč musí: a) splnit základní kvalifikační předpoklady - podmínky podle § 53 odst. 1 písm. a) až k) Zákona. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení b) splnit profesní kvalifikační předpoklady - předloží originály nebo úředně ověřené kopie těchto dokumentů: - výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (kopie dokumentu, ne starší jak 90 dnů ke dni podání nabídky), - dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštního právního předpisu v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění. c) splnit ekonomické kvalifikační předpoklady – předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku, d) splnit technické kvalifikační předpoklady: - uchazeč předloží seznam významných služeb poskytnutých v posledních 2 - 3 letech. - uchazeč předloží profesní životopisy a referenční listiny všech lektorů, kteří se budou podílet na realizaci zakázky. Reference musí obsahovat kontakty, které umožní referenci ověřit. Uchazeč musí v nabídce přiřadit navrhované lektory ke konkrétním aktivitám s tím, že příslušný lektor může být přiřazen k více aktivitám, pokud splňuje výše uvedené předpoklady a naopak k jedné aktivitě může být přiřazeno více lektorů za stejných podmínek. Pozor: úpravy nebo doplňování seznamu lektorů u jednotlivých aktivit v průběhu realizace zakázky nebude možné. - uchazeč doloží prosté kopie platného rozhodnutí MPSV o akreditaci všech nabízených vzdělávacích kurzů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení z důvodů definovaných Metodickým pokynem pro zadávání zakázek. Zadavatel si vyhrazuje právo neposkytovat náhradu jakýkoliv nákladů, které uchazeč vynaloží v souvislosti se svou účastí v zadávacím řízení na veřejnou zakázku. Vybraný dodavatel se zavazuje respektovat pravidla pro publicitu OP LZZ, resp. Informační povinnost dle Manuálu pro publicitu OP LZZ a realizovat zakázku v souladu s těmito pravidly.
Soubory ke stažení:
- css-priloha-c-1-kryci-list-3.docx (2. 5. 2016 12:30)
- css-priloha-c-2-cestne-prohlaseni-o-splneni-zakladnich-kvalifikacnich-predpokladu-3.docx (2. 5. 2016 12:30)
- css-priloha-c-3-cestne-prohlaseni-ekonomicka-a-financni-zpusobilost-3.docx (2. 5. 2016 12:30)
- css-priloha-c-4-cestne-prohlaseni-3.docx (2. 5. 2016 12:30)
- css-priloha-c-5-struktura-cenove-nabidky-3.docx (2. 5. 2016 12:30)
- css-priloha-c-6-navrh-smlouvy-o-poskytovani-sluzeb.doc (2. 5. 2016 12:30)
- css-priloha-c-7-cestne-prohlaseni-k-navrh-smlouvy-3.docx (2. 5. 2016 12:30)
- dotazy-a-odpovedi-k-zadavacimu-rizeni-c.-09633-nove-2.docx (2. 5. 2016 12:30)
- vyzva-k-podani-nabidek-3.pdf (2. 5. 2016 12:30)
- zadavaci-dokumentace-3_1.pdf (2. 5. 2016 12:30)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Dílčí část č. 1:
- Vítězný dodavatel
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 607 33 306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič, jednatel
Dílčí část č. 2:
- Vítězný dodavatel
Název: EDUCO CENTRUM s.r.o.
IČ: 268 69 250
DIČ: CZ26869250
Sídlo: Pod Ježníkem 2377/9, 794 01 Krnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Roman Butora, jednatel
- 2. uchazeč
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 607 33 306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště - 3. uchazeč
Název: PaedDr. Anna Jakobová
IČ: 630 43 432
DIČ:
Sídlo: Františka Prokopa 196, 739 42 Frýdek - Místek
- 4. uchazeč
Název: HARTMANN - RICO a.s.
IČ: 449 47 429
DIČ: CZ44947429
Sídlo: Masarykovo nám. 77, 664 71 Veverská Bítýška
Dílčí část č. 3:
- Vítězný dodavatel
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 607 33 306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič, jednatel
- 2. uchazeč
Název: EDLIT s.r.o.
IČ: 268 40 791
DIČ: CZ26840791
Sídlo: Frýdecká 410, 739 61 Třinec - 3. uchazeč
Název: HARTMANN - RICO a.s.
IČ: 449 47 429
DIČ: CZ44947429
Sídlo: Masarykovo nám. 77, 664 71 Veverská Bítýška
Dílčí část č. 4:
- Vítězný dodavatel
- Název: HARTMANN - RICO a.s.
- IČ: 449 47 429
- DIČ: CZ44947429
- Sídlo: Masarykovo nám. 77, 664 71 Veverská Bítýška
- Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Milan Smejkal
Dílčí část č. 5:
- Vítězný dodavatel
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 607 33 306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič, jednatel
Dílčí část č. 6:
- Vítězný dodavatel
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 607 33 306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič, jednatel
- 2. uchazeč
Název: HARTMANN - RICO a.s.
IČ: 449 47 429
DIČ: CZ44947429
Sídlo: Masarykovo nám. 77, 664 71 Veverská Bítýška
Dílčí část č. 7:
- ZRUŠENA
Dílčí část č. 8:
- Vítězný dodavatel
Název: EDUCO CENTRUM s.r.o.
IČ: 268 69 250
DIČ: CZ26869250
Sídlo: Pod Ježníkem 2377/9, 794 01 Krnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Roman Butora, jednatel
- 2. uchazeč
- Název: Kvalifikační a personální agentura, o.p.s.
- IČ: 258 60 259
- DIČ: CZ25860259
- Sídlo: Ul. Závodní 815, 739 61 Třinec
Dílčí část č. 9:
- Vítězný dodavatel
Název: PaedDr. Anna Jakobová
IČ: 630 43 432
DIČ:
Sídlo: Františka Prokopa 196, 739 42 Frýdek - Místek
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PaedDr. Anna Jakobová
Dílčí část č. 10:
- Vítězný dodavatel
Název: EDUCO CENTRUM s.r.o.
IČ: 268 69 250
DIČ: CZ26869250
Sídlo: Pod Ježníkem 2377/9, 794 01 Krnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Roman Butora, jednatel
- 2. uchazeč
- Název: HARTMANN - RICO, a.s.
- IČ: 449 47 429
- DIČ: CZ44947429
- Sídlo: Masarykovo nám. 77, 664 71 Veverská Bítýška
Dílčí část č. 11:
- Vítězný dodavatel
Název: EDUCO CENTRUM s.r.o.
IČ: 268 69 250
DIČ: CZ26869250
Sídlo: Pod Ježníkem 2377/9, 794 01 Krnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Roman Butora, jednatel
- 2. uchazeč
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 607 33 306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
- 3. uchazeč
Název: Kvalifikační a personální agentura, o.p.s.
IČ: 258 60 259
DIČ: CZ25860259
Sídlo: Ul. Závodní 815, 739 61 Třinec
Dílčí část č. 12:
- Vítězný dodavatel
Název: EDUCO CENTRUM s.r.o.
IČ: 268 69 250
DIČ: CZ26869250
Sídlo: Pod Ježníkem 2377/9, 794 01 Krnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Roman Butora, jednatel,
- 2. uchazeč
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 607 33 306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
- 3. uchazeč
- Název: HARTMANN - RICO, a.s.
- IČ: 449 47 429
- DIČ: CZ44947429
- Sídlo: Masarykovo nám. 77, 664 71 Veverská Bítýška
Dílčí část č. 13:
- Vítězný dodavatel
Název: EDUCO CENTRUM s.r.o.
IČ: 268 69 250
DIČ: CZ26869250
Sídlo: Pod Ježníkem 2377/9, 794 01 Krnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Roman Butora, jednatel,
- 2. uchazeč
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 607 33 306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
- 3. uchazeč
Název: EDLIT s.r.o.
IČ: 268 40 791
DIČ: CZ26840791
Sídlo: Frýdecká 410, 739 61 Třinec
- 4. uchazeč
Název: PaedDr. Anna Jakobová
IČ: 63043432
DIČ:
Sídlo: Františka Prokopa 196, 739 42 Frýdek - Místek
Datum ukončení: 30. 4. 2014