„Poštovní služby III.“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9962
Název zakázky: „Poštovní služby III.“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 7. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.2.00/11.00017 Koordinace profesního vzdělávání jako nástroje služeb zaměstnanosti příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/3.1.00/04.00010 Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.1.00/99.00001 Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.1.00/03.00016 Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/1.1.00/A5.00001 Vzdělávání zaměstnanců se zdravotním postižením příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.2.00/11.00020 Rozvoj poradenství poskytovaného ÚP pro cizince příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/5.1.00/81.00004 Optimalizace institucionálního zabezpečení rovných příležitostí žen a mužů v ČR příjemce: Úřad vlády České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7
- Jméno: Mgr. Lenka Kaucká, pověřena řízením
IČ zadavatele: 004 05 698
DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc
- Jméno: Mgr. Michaela Kuzníková
- Telefon: +420 778 447 786
- E-mail: michaela.kuznikova@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 7. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Místem pro podání nabídek je sídlo zadavatele.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění poštovních služeb. Jedná se především o odvoz poštovních zásilek podávaných zadavatelem a doručení těchto zásilek ostatním subjektům.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 800000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky, resp. příslušné části veřejné zakázky, je den podpisu smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 8. 2015, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky, resp. její příslušné části, nedosáhne předpokládané hodnoty veřejné zakázky.
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění: sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem je celková nabídková cena v Kč bez DPH za předpokládaný rozsah plnění veřejné zakázky. Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka uchazeče, jehož nabídková cena bude nejnižší.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů, - splnění technických kvalifikačních předpokladů. Blíže viz výzva k podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Každý uchazeč je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu písemnou nabídku v listinné podobě. Pokud uchazeč poruší tuto podmínku, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Zadávací podmínky této veřejné zakázky malého rozsahu jsou k dispozici na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/. Na profilu zadavatele budou k dispozici rovněž případné dodatečné informace k zadávacím podmínkám této veřejné zakázky. Doporučujeme proto průběžně sledovat aktuální informace k této veřejné zakázce na uvedeném profilu zadavatele. Zadávací podmínky a případné dodatečné informace jsou k dispozici rovněž na stránkách www.esfcr.cz a www.msmt.cz.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-1-predpokladany-rozsah-predmetu-plneni_1.xlsx (2. 5. 2016 14:36)
- priloha-c.-2-cenova-struktura_2.docx (2. 5. 2016 14:36)
- vyzva-k-podani-nabidky_25.pdf (2. 5. 2016 14:36)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel využívá práva, jež si vyhradil v bodu XII. Výzvy pro podání nabídek a ruší výběrové řízení. Důvodem pro zrušení výběrového řízení je skutečnost, že zadavatel nastavil zadávací podmínky takovým způsobem, kdy požadoval nacenit položky (doporučené psaní 5kg, doporučené psaní s dodejkou 5kg), jež dle aktuálních informací zadavatele a informací vzešlých z podaných nabídek nejsou subjekty poskytujícími poštovní služby na trhu nabízeny. Výše uvedeným požadavkem zadavatel nastavil zadávací podmínky netransparentně a potencionálně diskriminačně, kdy někteří dodavatelé z výše uvedených důvodů nemuseli podat své nabídky vůbec, či zadavatel obdržel nabídky vzájemně neporovnatelné. S ohledem na výše uvedené zadavatel přijímá opatření k nápravě a výběrové řízení ruší.
Datum ukončení: 5. 8. 2014