Zpět

„Poštovní služby III.“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9962

Název zakázky: „Poštovní služby III.“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 7. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání

Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Lenka Kaucká, pověřena řízením

IČ zadavatele: 004 05 698

DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Michaela Kuzníková
  • Telefon: +420 778 447 786
  • E-mail: michaela.kuznikova@fdv.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 7. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Místem pro podání nabídek je sídlo zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění poštovních služeb. Jedná se především o odvoz poštovních zásilek podávaných zadavatelem a doručení těchto zásilek ostatním subjektům.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 800000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky, resp. příslušné části veřejné zakázky, je den podpisu smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 8. 2015, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky, resp. její příslušné části, nedosáhne předpokládané hodnoty veřejné zakázky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění: sídlo zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je celková nabídková cena v Kč bez DPH za předpokládaný rozsah plnění veřejné zakázky. Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka uchazeče, jehož nabídková cena bude nejnižší.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů, - splnění technických kvalifikačních předpokladů. Blíže viz výzva k podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Každý uchazeč je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu písemnou nabídku v listinné podobě. Pokud uchazeč poruší tuto podmínku, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zadávací podmínky této veřejné zakázky malého rozsahu jsou k dispozici na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/. Na profilu zadavatele budou k dispozici rovněž případné dodatečné informace k zadávacím podmínkám této veřejné zakázky. Doporučujeme proto průběžně sledovat aktuální informace k této veřejné zakázce na uvedeném profilu zadavatele. Zadávací podmínky a případné dodatečné informace jsou k dispozici rovněž na stránkách www.esfcr.cz a www.msmt.cz.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel využívá práva, jež si vyhradil v bodu XII. Výzvy pro podání nabídek a ruší výběrové řízení. Důvodem pro zrušení výběrového řízení je skutečnost, že zadavatel nastavil zadávací podmínky takovým způsobem, kdy požadoval nacenit položky (doporučené psaní 5kg, doporučené psaní s dodejkou 5kg), jež dle aktuálních informací zadavatele a informací vzešlých z podaných nabídek nejsou subjekty poskytujícími poštovní služby na trhu nabízeny. Výše uvedeným požadavkem zadavatel nastavil zadávací podmínky netransparentně a potencionálně diskriminačně, kdy někteří dodavatelé z výše uvedených důvodů nemuseli podat své nabídky vůbec, či zadavatel obdržel nabídky vzájemně neporovnatelné. S ohledem na výše uvedené zadavatel přijímá opatření k nápravě a výběrové řízení ruší.

Datum ukončení: 5. 8. 2014


 
Uveřejněno: 16. 7. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016