„ŠKOLENÍ ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI MONET+, a.s.“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9851
Název zakázky: „ŠKOLENÍ ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI MONET+, a.s.“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 5. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00003 Vzdělávejte se pro růst ve ZK II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: MONET+, a.s.,
Sídlo zadavatele: Zlín - Štípa, Za Dvorem 505, PSČ 763 14
- Jméno: Ing. Milan Šimek, milan.simek@monet.cz Ing. Břetislav Endrys, bretislav.endrys@monet.cz tel: 577 110 411
IČ zadavatele: 26217783
DIČ zadavatele: CZ26217783
- Jméno: Miluše Tronečková
- Telefon: 603 144 222
- E-mail: dotazy.esf@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 6. 2014 14:00
Místo pro podání nabídek: MONET+, a.s., Zlín - Štípa, Za Dvorem 505, PSČ 763 14
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je výběr dodavatelů, kteří zabezpečí realizaci níže specifikovaných vzdělávacích aktivit, jejichž cílem je zvýšení kvalifikace zaměstnanců a osvojení si dovedností potřebných pro výkon profese.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 550000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od podpisu smlouvy, nejdéle do března 2015. Podrobný harmonogram předloží uchazeč ve své nabídce.
Místo dodání / převzetí plnění: MONET+, a.s., Zlín - Štípa, Za Dvorem 505, PSČ 763 14
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena 60% Způsob vyhodnocení vzdělávání 10% Metodika vedení kurzů, kvalita výuky 30%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, v prosté kopii. · Oprávnění k podnikání, které odpovídá vymezenému předmětu zakázky, v prosté kopii
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Ostatní požadavky viz. zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: jsou uvedeny v zadávací dokumentaci
Soubory ke stažení:
- dotazy-1_2.pdf (2. 5. 2016 13:39)
- dotazy-2_2.pdf (2. 5. 2016 13:39)
- formular-vyhlaseni-vr.pdf (2. 5. 2016 13:39)
- priloha-1-kryci-list_2.docx (2. 5. 2016 13:39)
- priloha-2-cestne-prohlaseni.docx (2. 5. 2016 13:39)
- priloha-3-referencni-list.docx (2. 5. 2016 13:39)
- priloha-4-navrh-smlouvy_1.docx (2. 5. 2016 13:39)
- zd-monet-.pdf (2. 5. 2016 13:39)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST A:
- Vítězný dodavatel
Název: CE-PA spol., s r.o.
IČ: 02229919
DIČ: CZ02229919
Sídlo: Trojická 1910/7, Nové Město, Praha 2
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jaroslav Škývara, jednatel - 2. uchazeč
Název: PC-DIR Real, s.r.o.
IČ: 25533525
DIČ: CZ25533525
Sídlo: Mlýnská 70, Brno - 3. uchazeč
Název: ICT Pro s.r.o.
IČ: 46971441
DIČ: CZ46971441
Sídlo: Úzká 488/8, Brno
ČÁST B:
- Vítězný dodavatel
Název: ICT Pro s.r.o.
IČ: 46971441
DIČ: CZ46971441
Sídlo: Úzká 488/8, Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Slavík
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: PC-DIR Real, s.r.o.
IČ: 25533525
DIČ: CZ25533525
Sídlo: Mlýnská 70, Brno
Datum ukončení: 21. 7. 2014