Zpět

„Vzdělávání zaměstnanců společnosti Lear Corporation Czech Republic s.r.o. – odborný rozvoj zaměstnanců skrze obsluhu a údržbu výrobního zařízení“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9790

Název zakázky: „Vzdělávání zaměstnanců společnosti Lear Corporation Czech Republic s.r.o. – odborný rozvoj zaměstnanců skrze obsluhu a údržbu výrobního zařízení“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 4. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Lear Corporation Czech Republic s.r.o.

Sídlo zadavatele: Tovární 735/10, 682 01 Vyškov - předměstí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zadavatel: Jiří Rezek, ředitel společnosti Tel.: 517 577 711 Email: jrezek@lear.com

IČ zadavatele: 25225227

DIČ zadavatele: CZ25225227

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Lucie Schrammová
  • Telefon: (+420) 730 894 845
  • E-mail: lucie.schrammova@enovation.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 5. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
eNovation s.r.o. Mgr. Lucie Schrammová Štěpánská 621/34 110 00 Praha 1 Nabídky je možné podávat v pracovní dny mezi 9:00 – 16:00 hod.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem projektu je podpořit jedinečné odborné kompetence cílové skupiny 71 zaměstnanců Lear Corporation Czech Republic s.r.o., kteří se podílejí na výrobě v kontextu ČR zcela jedinečného produktu BMS (součástka monitorující stav baterie v autech a plnící funkci start-stop systému). Cílová skupina pracuje na unikátních linkách sestrojených specielně pro výrobu tohoto produktu. Jde zároveň o klíčový výrobní i prodejní artikl společnosti Lear Corporation Czech Republic s.r.o., jehož koncovým zákazníkem je firma Volkswagen kladoucí nadstandardní nároky na jeho kvalitu a provedení.

 

Zadavatel požaduje zabezpečit v rámci projektu tyto 2 kurzy:

 

A)   Klíčová aktivita KA 2 – S:BMS - obsluha výrobního zařízení

 

1)       Klíčová aktivita KA 2 – S:BMS - obsluha výrobního zařízení se zaměřuje na konkrétní procesy obsluhy jednoúčelových zařízení, jež jsou součástí výrobní linky k výrobě produktu BMS. Cílem této klíčové aktivity je proškolení klíčových pracovníků unikátní výroby produktu BMS v rámci pracovišť této výrobní linky sestavené speciálně pro potřeby výroby tohoto produktu při dodržování interních výrobních postupů a technologií se speciálními požadavky na kvalitu, které jsou vytvořeny speciálně pro tento produkt.

 

Konkrétní procesy obsluhy:

·         specifické výrobní postupy dle interních standardů při dodržování specifických požadavků na kvalitu odborového svařování při tolerancích dílů shunt ±0,5mm a objímka ±0,2mm a kritické technologické toleranci odporového sváření ±0,5mm,

·         unikátní technologie pro stříhání a ohýbání pinů, laserové svařování při tolerancích dílů ±0,1mm a kritické technologické toleranci laserového svařování ±0,5mm

·         interní postupy vstřikování plastů při toleranci dílů ±0,1mm a kritické technologické tolerance obstřikování plastů při toleranci dílů ±0,2mm

·         unikátní postupy odporového sváření shuntu a kabelu při tolerancích dílů ±0,5mm a kritické technologické toleranci procesu odporového sváření 0,4mm

 

B)    Klíčová aktivita KA 3 – S:BMS - údržba výrobního zařízení

 

Klíčová aktivita KA 3 – S:BMS - údržba výrobního zařízení je úzce provázána s předchozí klíčovou aktivitou KA 2 – S:BMS - obsluha výrobního zařízení. Zaměřuje se na konkrétní procesy údržby jednoúčelových pracovišť výrobní linky BMS, které jsou nastaveny speciálně pro tato pracoviště.

 

Konkrétní procesy údržby:

  • speciálně vytvořené postupy údržby unikátních svařovacích pracovišť výrobní linky BMS
  • speciálně vytvořené postupy údržby unikátních pracovišť pro stříhání a ohýbání pinů výrobní linky BMS
  • speciálně vytvořené postupy údržby unikátních pracovišť pro obstřikování plastů výrobní linky BMS
  • postupy údržby kompaktovacích strojů výrobní linky BMS

 

Celkový počet školených zaměstnanců je celkem 97 v tomto rozsahu a členění:

 

A)     Klíčová aktivita KA 2 – S:BMS - obsluha výrobního zařízení – celkem 58 zaměstnanců

 

B)      Klíčová aktivita KA 3 – S:BMS - údržba výrobního zařízení – celkem 39 zaměstnanců

 

Celkový počet skupin školených zaměstnanců: 9

 

A)     Klíčová aktivita KA 2 – S:BMS - obsluha výrobního zařízení – 5 skupin

(maximální kapacita skupiny je stanovena na 13 účastníků kurzu)

 

B)      Klíčová aktivita KA 3 – S:BMS - údržba výrobního zařízení – 4 skupin

(maximální kapacita skupiny je stanovena na 11 účastníků kurzu)

 

Rozsah programu (kurzů) a požadavky na realizaci je celkem 448 hodin.

 

A)   Klíčová aktivita KA 2 – S:BMS - obsluha výrobního zařízení – časová dotace kurzu bude činit 64 hodin / 1 účastníka

 

Cílem kurzu je proškolení klíčových pracovníků, kteří se podílejí na výrobě v kontextu ČR zcela jedinečného produktu BMS, při dodržování interních výrobních postupů a technologií se speciálními požadavky na kvalitu, které jsou vytvořeny speciálně pro tento produkt.

 

Kurz musí obsahovat zaškolení zaměstnanců podle konkrétních procesů obsluhy popsaných výše.

 

Požadavek na realizaci:

30 % teoretická výuka

70 % praktický výcvik

 

B)      Klíčová aktivita KA 3 – S:BMS - údržba výrobního zařízení - časová dotace kurzu bude činit 32 hodin / 1 účastníka

 

Cílem kurzu je zaškolení na procesy údržby výrobního zařízení u pracovníků, kteří se podílejí na výrobě v kontextu ČR zcela jedinečného produktu BMS.

 

Kurz musí obsahovat zaškolení zaměstnanců podle konkrétních procesů údržby popsaných výše.

 

Požadavek na realizaci:

30 % teoretická výuka

70 % praktický výcvik

 

Jedinou hodinou se rozumí 45 minut. Jedna osoba se může zúčastnit obou kurzů. Naplnění kapacity kurzů zajišťuje zadavatel. Každý účastník obdrží osvědčení (certifikát) o absolvování příslušného kurzu.

 

Klasifikace předmětu veřejné zakázky:

kód CPV:

název:

79633000-0   

Rozvoj zaměstnanců

79632000-3    

Vzdělávání zaměstnanců

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 960000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba plnění zakázky: Předpokládaný termín zahájení: 05 / 2014 Předpokládaný termín ukončení: 04/ 2015 Předpokládaný harmonogram jednotlivých kurzů: A) Klíčová aktivita KA 2 – S:BMS - obsluha výrobního zařízení • 2014: květen, červen, červenec, září, říjen, listopad, prosinec • 2015: leden, únor, březen B) Klíčová aktivita KA 3 – S:BMS - údržba výrobního zařízení • 2014: duben, květen, červen, září, říjen, listopad, prosinec • 2015: únor

Místo dodání / převzetí plnění:
Realizace kurzů bude probíhat v sídle společnosti Lear Corporation Czech Republic s.r.o. Tovární 735/10, 682 01 Vyškov – předměstí.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Nabídky budou hodnoceny podle dílčích hodnotících kritérií, kterými jsou: A. Nabídková cena…………………………….….. 60% B. Kvalita nabízených služeb……………………...40% A. Způsob hodnocení nabídek dle dílčího kritéria Nabídková cena V rámci dílčího kritéria Nabídková cena je nejvýhodnější nabídkou nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v CZK bez DPH. Nabídková cena bude stanovena jako celková cena za kompletní realizaci zakázky. Bodové hodnocení v rámci kritéria Nabídková cena bude vypočteno podle vzorce: nejvýhodnější nabídka, tzn. nejnižší cena (hodnota) 100 x ---------------------------------- x 0,6 (60% váhy) cena (hodnota) hodnocené nabídky B. Způsob hodnocení nabídek dle dílčího kritéria Kvalita nabízených služeb V rámci dílčího kritéria Kvalita nabízených služeb zadavatel požaduje, aby uchazeči v rámci své nabídky předložili Prováděcí plán, tj. návrh nabízených služeb, které hodlá uchazeč v rámci plnění veřejné zakázky využít s cílem zajistit řádnou a úplnou realizaci veřejné zakázky. V tabulce „dílčí kritérium - Kvalita nabízených služeb“ je uveden přehled jednotlivých subkritérií a jejich vah, způsob hodnocení a zadavatelem požadované podklady k předložení. Hodnotitelé udělí každému ze sub kritérií body dle následující bodové stupnice: Vynikající 100 bodů Velmi dobré 75 bodů Dobré 50 bodů Uspokojivé 25 bodů Spíše neuspokojivé 10 bodů Udělené body v rámci každého subkritéria budou následně přepočteny s ohledem na stanovenou váhu daného subkritéria podle vzorce: počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech Takto získané vážené body ze všech dílčích subkritérií v rámci kritéria Kvalita nabízených služeb se sečtou. Bodové hodnocení v rámci kritéria Kvalita nabízených služeb bude následně vypočteno podle vzorce: součet bodů získaných v rámci jednotlivých sub kritérií -------------------------- x 100 (bodů) x 0,4 (40% váhy) nejvyšší součet bodů získaných v rámci jednotlivých sub kritérií CELKOVÉ HODNOCENÍ Body získané v jednotlivých dílčích kritériích hodnocení, přepočtené vahou příslušného dílčího kritéria hodnocení, budou v rámci jedné nabídky sečteny. Na základě součtu přepočtených bodů bude sestaveno celkové pořadí nabídek s tím, že ekonomicky nejvýhodnější nabídkou se stane nabídka, která dosáhne v celkovém součtu nejvyššího počtu bodů. Vzorec pro výpočet ekonomické výhodnosti nabídky podle všech dílčích hodnotících kritérií: nejvýhodnější hodnocená nabídka nabídka ---------------- x 100 x 0,6 + --------------- x 100 x 0,4 hodnocená nejvýhodnější nabídka nabídka V případě, že budou podány dvě a více nabídek se stejným výsledným počtem bodů za všechna hodnotící kritéria, bude vítězný uchazeč vybrán na základě hodnotícího kritéria A., a to nejnižší nabídkové ceny. Hodnotí se ceny bez DPH. Poznámka: Platí, že jeden školící den = 8 hodin a 1 hodina = 45 minut. Zaměstnancům budou během školení poskytnuty přestávky – konkrétně dopoledne 10 minut, oběd 30 minut, odpoledne 10 minut.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: • splní základní kvalifikační předpoklady • splní profesní kvalifikační předpoklady • splní technické kvalifikační předpoklady Základní kvalifikační předpoklady dle písmen a) až k) zákona Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který předloží podepsané čestné prohlášení oprávněnou osobou (viz příloha č. 2). Profesní kvalifikační předpoklady Profesní kvalifikační předpoklady splní uchazeč, který předloží v prosté kopii: a) Výpis z obchodního rejstříku (ne starší 90 dnů ke dni podání nabídky), pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán; b) Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Technické kvalifikační předpoklady Technické kvalifikační předpoklady splní uchazeč, který předloží: Seznam týmu specialistů Seznam specialistů, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda se jedná o zaměstnance uchazeče nebo osoby v jiném vztahu k uchazeči, přičemž Zadavatel požaduje, aby tým specialistů sestával alespoň z: • z minimálně 2 osob lektorů, pro které jsou nastaveny následující požadavky: o 1. Lektor – minimálně středoškolské vzdělání, praxe min. 2 roky v obdobném oboru školení, které je předmětem zakázky. Lektor předloží profesní životopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. o 2. Lektor – minimálně středoškolské vzdělání, praxe min. 1 rok v obdobném oboru školení, které je předmětem zakázky. Lektor předloží profesní životopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uchazeč splní tento technický kvalifikační předpoklad předložením vyplněného a podepsaného Seznamu týmu specialistů oprávněnou osobou (viz příloha č. 3). Kvalifikace musí být uchazečem prokázána dle podmínek ve Výzvě, nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek. Uchazeči, kteří nesplní kvalifikaci, budou z dalšího průběhu zadávacího řízení zadavatelem vyloučeni. Prokázání kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů Dodavatel zapsaný v Seznamu kvalifikovaných dodavatelů, vydaném v souladu s §125 a následných zákona, může prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů a profesních kvalifikačních předpokladů v rozsahu ve výpisu uvedeném, výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne starším než 90 dnů od posledního dne, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace. Prokázání kvalifikace pomocí subdodavatelů, prokazování kvalifikace zahraničních osob a prokazování kvalifikace při plnění zakázky několika dodavateli společně Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části kvalifikace požadované veřejným zadavatelem podle § 50 odst. 1 písm. b) až d) v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím subdodavatele. Dodavatel je v takovém případě povinen veřejnému zadavateli předložit: - doklady prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu podle § 53 odst. 1 písm. j) zákona (viz kapitola 5.1 této zadávací dokumentace) a profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 zákona (viz kapitola 5.2 této zadávací dokumentace) subdodavatelem a - smlouvu uzavřenou se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace. • Nevyplývá-li ze zvláštního právního předpisu jinak, prokazuje zahraniční dodavatel splnění kvalifikace doklady vydanými v souladu s právním řádem platným v zemi jeho sídla, místa podnikání nebo bydliště, a to v rozsahu požadovaném zadavatelem. Pokud se podle právního řádu platného v zemi sídla, místa podnikání nebo bydliště zahraničního dodavatele určitý doklad nevydává, je zahraniční dodavatel oprávněn prokázat splnění takové části kvalifikace čestným prohlášením. Není-li povinnost, jejíž splnění má být v rámci kvalifikace prokázáno, v zemi sídla, místa podnikání nebo bydliště zahraničního dodavatele stanovena, učiní o této skutečnosti čestné prohlášení. Doklady prokazující splnění kvalifikace předkládá zahraniční dodavatel v původním jazyce s připojením jejich úředně ověřeného překladu do českého jazyka, pokud zadavatel v zadávacích podmínkách nebo mezinárodní smlouva, kterou je Česká republika vázána, nestanoví jinak; to platí i v případě, prokazuje-li splnění kvalifikace doklady v jiném než českém jazyce dodavatel se sídlem, místem podnikání nebo místem trvalého pobytu na území České republiky. • Má-li být předmět veřejné zakázky plněn několika dodavateli společně a za tímto účelem podávají či hodlají podat společnou nabídku, je každý z dodavatelů povinen prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů a profesního kvalifikačního předpokladu podle písm. a) této zadávací dokumentace v plném rozsahu. Splnění dalších kvalifikačních předpokladů musí prokázat všichni dodavatelé společně. V případě, že má být předmět veřejné zakázky plněn společně několika dodavateli, jsou veřejnému zadavateli povinni předložit současně s doklady prokazujícími splnění kvalifikačních předpokladů smlouvu, ve které je obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči veřejnému zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky. Požadavek na závazek, aby dodavatelé byli zavázáni společně a nerozdílně, platí, pokud zvláštní právní předpis nebo zadavatel nestanoví jinak.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Podmínky a požadavky na zpracování a obsah nabídky Nabídka bude: • zpracována v českém jazyce • předložena ve 2 vyhotoveních v tištěné verzi (1 originál a 1 kopie) • doložena rovněž v elektronické verzi na CD/DVD ve formátu pdf, xls nebo doc • všechny listy nabídky budou očíslovány vzestupnou číselnou řadou a svázány tak, aby tvořily jeden celek a byly zabezpečeny proti rozdělení • nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl • podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, tj. statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou či pověřenou v souladu se způsobem jednání jménem uchazeče; originál či úředně ověřená kopie zmocnění či pověření musí být v takovém případě součástí nabídky uchazeče Nabídka musí být podána v řádně uzavřené obálce, označené: • obchodním názvem uchazeče a jeho adresou • výrazným nápisem „NABÍDKA - NEOTEVÍRAT – VŘ „Vzdělávání zaměstnanců společnosti Lear Corporation Czech Republic s.r.o. – odborný rozvoj zaměstnanců skrze obsluhu a údržbu výrobního zařízení“ • obchodním názvem a adresou kontaktní osoby zadavatele ve věci zakázky Nabídka bude sestavena dle navrženého pořadí dokumentů: 1. Krycí list (příloha č. 1) Do Krycího listu nabídky, jehož vzor je uveden v Příloze č. 1 této Výzvy, budou doplněny požadované údaje týkající se uchazeče a požadované údaje k hodnotícímu kritériu. 2. Obsah nabídky V Obsahu nabídky bude uveden název jednotlivých kapitol, příloh a čísla stránek. 3. Doklady k prokázání kvalifikace Uchazeč předloží veškeré doklady prokazující jeho kvalifikaci k plnění veřejné zakázky: a) čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů (příloha č. 2) b) výpis z OR c) doklad o oprávnění k podnikání d) seznam týmu specialistů (příloha č. 3) • diplomy • profesní životopisy 4. Nabídková cena Nabídková cena bude stanovena v požadované struktuře dle této Výzvy. 5. Technická část nabídky V této části nabídky uchazeč předloží Prováděcí plán, tj. vlastní návrh Kvality nabízených služeb týkajících se předmětu zakázky. Požadavky na návrh Kvality nabízených služeb jsou podrobně popsány v Tabulce „dílčí kritérium - Kvalita nabízených služeb“, která je součástí hodnotících kritérií této Výzvy a je předmětem hodnocení. Prováděcí plán se skládá z: • Obsah a metodický přístup k realizaci kurzů • Použité výukové materiály a pomůcky • Způsob technicko – organizačního zajištění vzdělávacích kurzů Maximální Zadavatelem připuštěný rozsah Prováděcího plánu je 10 stran formátu A4 (velikost písma 12, max. 50 řádek na stránku). Prováděcí plán musí být v souladu s podmínkami stanovenými v této Výzvě. 6. Ostatní doklady, listiny a údaje, které se vztahují k předmětu plnění veřejné zakázky Jedná se o doklady, listiny a údaje vyžadované v rámci této Výzvy (např. údaje informace o subdodavateli, doklady týkající se podání společné nabídky více uchazeči apod.) 7. Závazný návrh smlouvy Závazný návrh, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče smlouvy, musí mít tyto náležitosti: • Návrh smlouvy musí po obsahové stránce odpovídat veškerým obchodním a jiným podmínkám ve Výzvě a obsahu nabídky uchazeče. Pokud návrh nebude odpovídat podmínkám ve Výzvě a ostatním částem nabídky uchazeče, bude tato skutečnost důvodem pro vyřazení nabídky a následně dalšího neposuzování nabídky uchazeče. • Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem jednání jménem uchazeče; originál či úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí návrhu smlouvy uchazeče. Předložení nepodepsaného návrhu smlouvy, popřípadě nepředložení zmocnění dle předchozí věty není předložením řádného návrhu požadované smlouvy a nabídka uchazeče je v takovém případě neúplná. • U společné nabídky více osob bude návrh smlouvy podepsán všemi účastníky společné nabídky. • Předložený návrh smlouvy bude Zadavatelem připomínkován a je oprávněn požadovat úpravy a změny předloženého návrhu, tak aby plně odpovídaly podmínkám Výzvy a sjednané smluvní vztahy byly vyvážené pro obě smluvní strany s tím, že požadované změny smluvních podmínek ze strany zadavatele nesmí omezovat či vylučovat práva uchazeče. Zadavatel si vyhrazuje právo ukončit smluvní jednání s vítězným uchazečem, který požadované úpravy odmítne akceptovat a je oprávněn v tomto případě zahájit jednání s dalším účastníkem v pořadí. • Předložený návrh smlouvy musí obsahovat ustanovení o tom, že podle § 2 e) zákona č.320/2001 Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Zadavatel doporučuje, aby uchazeč věnoval pozornost zpracování nabídky a postupoval přesně dle výše uvedené osnovy. Nedodržení některého z bodů osnovy může být důvodem k vyřazení nabídky z dalšího hodnocení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
/

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: 

    PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.

  • IČ: 25568027
  • DIČ: CZ25568027
  • Sídlo: 

    Kudlov 500, 760 01 Zlín

  • Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Michaela Venená, na základě plné moci
  • Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Centrum andragogiky, s.r.o.
  • IČ: 27489698
  • DIČ: CZ27489698
  • Sídlo: Škroupova 631, 500 02 Hradec 

Datum ukončení: 11. 6. 2014


 
Uveřejněno: 17. 4. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016