„Zajištění úklidových služeb“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9954
Název zakázky: „Zajištění úklidových služeb“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 7. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/03.00018 Pracovní návyky jako komplex individuálního poradenství, cíleného zaškolení, aktivizace místních aktérů a rozvoje potenciálu vybraných lokalit příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/1.1.00/A5.00001 Vzdělávání zaměstnanců se zdravotním postižením příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.1.00/C8.00001 Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání 2 příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/3.1.00/C6.00002 Podpora neformálních pečovatelů příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.1.00/99.00001 Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.2.00/11.00017 Koordinace profesního vzdělávání jako nástroje služeb zaměstnanosti příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.2.00/11.00020 Rozvoj poradenství poskytovaného ÚP pro cizince příjemce: Fond dalšího vzdělávání
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7
- Jméno: Mgr. Lenka Kaucká, pověřena řízením FDV
IČ zadavatele: 00405698
DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc
- Jméno: Mgr. Jan Vodička
- Telefon: +420 775 779 683
- E-mail: jan.vodicka@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 7. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka musí být podána prostřednictvím elektronického tržiště Gemin – viz www.gemin.cz.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy na provádění úklidových služeb dle specifikace uvedené v příloze č. 1 Návrhu smlouvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 490000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 8. 2015, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v návrhu smlouvy (předpokládaná hodnota veřejné zakázky) podle toho, který z těchto okamžiků nastane dříve.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky, je hlavní město Praha, Sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů, - splnění technických kvalifikačních předpokladů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být podána prostřednictvím elektronického tržiště Gemin – viz www.gemin.cz.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/ a na elektronickém tržišti zadavatele www.gemin.cz.
Soubory ke stažení:
- dodatecna-informace-c.-1-signed_1_2_3_4_5_6_7.pdf (2. 5. 2016 14:30)
- priloha-1-navrh-smlouvy.docx (2. 5. 2016 14:30)
- priloha-c.-2-navrhu-smlouvy-tabulka-vymer.xlsx (2. 5. 2016 14:30)
- vyzva-k-podani-nabidky-s-doplnenym-datem-prohlidky-mista-plneni.pdf (2. 5. 2016 14:30)
- vyzva-k-podani-nabidky-signed_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11.pdf (2. 5. 2016 14:30)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: OLMAN SERVICE, s. r. o.
IČ: 26293102
DIČ: CZ 26293102
Sídlo: Jakuba Obrovského 228/1a, 635 00 Brno - Bystrc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Martin Olejár
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: FORCORP GROUP, spol. s. r. o.
IČ: 27841031
DIČ: CZ 27841031
Sídlo: Hamerská 812/17a, 779 00 Olomouc - Holice
Datum ukončení: 5. 8. 2014