Zpět

Akreditované vzdělávání zaměstnanců Centra sociálních služeb Děčín, p.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9303

Název zakázky: Akreditované vzdělávání zaměstnanců Centra sociálních služeb Děčín, p.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Centrum sociálních služeb Děčín, p.o.

Sídlo zadavatele: 28. října 1155/2, 405 02 Děčín I

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PhDr. Jana Skalová, ředitelka Tel.: 412591230 E-mail: skalova@cssdecin.cz

IČ zadavatele: 71235868

DIČ zadavatele: není plátcem DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Marek Hošek, Vladimíra Chmelařová
  • Telefon: 412591484, 412591328
  • E-mail: ekonom@cssdecin.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 11. 2013 12:39

Místo pro podání nabídek:
Centrum sociálních služeb Děčín, p.o. 28. října 1155/2, 405 02 Děčín I

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění dalšího vzdělávání sociálních pracovníků dle ust. § 111 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách (dále jen ZSS) a pracovníků v sociálních službách dle ust § 116 odst. 9 ZSS, v kurzech s akreditovaným programem MPSV v oblasti práce s cílovými skupinami v sociálních službách a v oblasti manažerských dovedností vedoucích pracovníků včetně dodání studijních materiálů a vydání osvědčení dle ZSS.

Zadavatel požaduje, aby všechny nabízené služby byly v souladu s podmínkami uvedenými v Zadávací dokumentaci.
Centrum sociálních služeb Děčín, p.o. - viz Zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 568870,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
01. 01. 2014 - 30. 04. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Centrum sociálních služeb Děčín, p.o. 28. října 1155/2, 405 02 Děčín I

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena způsob vyhodnocování výsledků kurzů a poskytování zpětné vazby lektorovi metody a formy výuky

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi ..., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi ...

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Centrum sociálních služeb Děčín, p.o. rozhodlo o zrušení veřejné zakázky "Akreditované vzdělávání zaměstnanců CSS Děčín, p.o." z důvodu neodručení žádné nabídky v zadávací lhůtě.

Datum ukončení: 18. 11. 2013


 
Uveřejněno: 23. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016