Akreditované vzdělávání zaměstnanců Centra sociálních služeb Děčín, p.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9303
Název zakázky: Akreditované vzdělávání zaměstnanců Centra sociálních služeb Děčín, p.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00022 Akreditované vzdělávání zaměstnanců Centra sociálních služeb Děčín, p.o. příjemce: Centrum sociálních služeb Děčín, p.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Centrum sociálních služeb Děčín, p.o.
Sídlo zadavatele: 28. října 1155/2, 405 02 Děčín I
- Jméno: PhDr. Jana Skalová, ředitelka Tel.: 412591230 E-mail: skalova@cssdecin.cz
IČ zadavatele: 71235868
DIČ zadavatele: není plátcem DPH
- Jméno: Mgr. Marek Hošek, Vladimíra Chmelařová
- Telefon: 412591484, 412591328
- E-mail: ekonom@cssdecin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 11. 2013 12:39
Místo pro podání nabídek: Centrum sociálních služeb Děčín, p.o. 28. října 1155/2, 405 02 Děčín I
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění dalšího vzdělávání sociálních pracovníků dle ust. § 111 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách (dále jen ZSS) a pracovníků v sociálních službách dle ust § 116 odst. 9 ZSS, v kurzech s akreditovaným programem MPSV v oblasti práce s cílovými skupinami v sociálních službách a v oblasti manažerských dovedností vedoucích pracovníků včetně dodání studijních materiálů a vydání osvědčení dle ZSS.
Zadavatel požaduje, aby všechny nabízené služby byly v souladu s podmínkami uvedenými v Zadávací dokumentaci.
Centrum sociálních služeb Děčín, p.o. - viz Zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 568870,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 01. 01. 2014 - 30. 04. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Centrum sociálních služeb Děčín, p.o. 28. října 1155/2, 405 02 Děčín I
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena způsob vyhodnocování výsledků kurzů a poskytování zpětné vazby lektorovi metody a formy výuky
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi ..., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi ...
Soubory ke stažení:
- priloha-1-zd-cestne-prohlaseni.doc (2. 5. 2016 10:20)
- priloha-2-zd-cenik.xlsx (2. 5. 2016 10:20)
- priloha-3-zd-objednavka-zadavatele.doc (2. 5. 2016 10:20)
- priloha-zd-4-kryci-list-nabidky.doc (2. 5. 2016 10:20)
- vyzva-k-podani-nabidek-1_1_2_3_4_5_6_7_8_9.pdf (2. 5. 2016 10:20)
- zadavaci-dokumentace-2_1_2.pdf (2. 5. 2016 10:20)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Centrum sociálních služeb Děčín, p.o. rozhodlo o zrušení veřejné zakázky "Akreditované vzdělávání zaměstnanců CSS Děčín, p.o." z důvodu neodručení žádné nabídky v zadávací lhůtě.
Datum ukončení: 18. 11. 2013