Zpět

Asistence v lokálních partnerstvích pro lokality vybrané v roce 2014

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9817

Název zakázky: Asistence v lokálních partnerstvích pro lokality vybrané v roce 2014

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 4. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad vlády České republiky

Sídlo zadavatele: nábř. E. Beneše 128/4, 118 00 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Martin Šimáček, ředitel Agentury pro sociální začleňování, tel: +420777787974, e-mail: simacek.martin@vlada.cz

IČ zadavatele: 00006599

DIČ zadavatele: CZ00006599

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Alena Zieglerová
  • Telefon: 725397252
  • E-mail: zieglerova.alena@vlada.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 5. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Listinné nabídky lze podávat prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobně na uvedené adrese v pracovní dny od 8.00 hod. do 16.00 hod. Úřad vlády České republiky nábř. E. Beneše 128/4, 118 00 Praha 1 Nabídky v elektronické podobě se podávají pouze přes profil zadavatele na adrese https://zakazky.vlada.cz.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je poskytování asistence v lokálním partnerství v obcích / městech / regionech (dále též jen „lokalitách“) vyjmenovaných v bodě 3.1.3 výzvy. Asistencí v lokálním partnerství (dále též jen „lokální asistence“) se rozumí zajištění odborných a technických podmínek pro efektivní fungování lokálního partnerství v dané lokalitě. Dodavatel asistence v lokálním partnerství zajišťuje administrativní a odborné práce v celkové výši min. 120 hodin měsíčně v prvních 9 měsících poskytování služby, a pokud bude využito opční právo (viz čl. 4.1 výzvy), tak min. 50 hodin měsíčně v dalších 4 měsících poskytování služby, a to na základě dohody s lokálním konzultantem (pracovníkem Úřadu vlády působícím v dané lokalitě).

Lokálním partnerstvím se rozumí jeden ze základních nástrojů odboru pro sociální začleňování Úřadu vlády ČR (dále též „Agentura pro sociální začleňování“ či jen „Agentura“) při působení v lokalitách. Jde o platformu, na které dochází k pravidelnému setkávání a spolupráci místních aktérů na poli sociální integrace. Lokální partnerství má max. 35 členů. Lokální partnerství řídí lokální konzultant Agentury.

Dodavatel lokální asistence pracuje ve prospěch lokálního konzultanta Agentury působícího v dané lokalitě a jeho klíčovým úkolem je zajistit optimální zázemí pro fungování lokálního partnerství.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2763636,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je období od 1. 7. 2014 do 31. 3. 2015. Opční právo umožňuje prodloužit poskytování lokální asistence o 4 měsíce, tedy do 31. 7. 2015. V případě pozdějšího zahájení plnění veřejné zakázky se doba plnění neprodlužuje.

Místo dodání / převzetí plnění:
Veřejná zakázka (dále též „VZ“) je dělena na 8 částí, které odpovídají lokalitám, ve kterých Agentura pro sociální začleňování začne působit od 1. 7. 2014. Zadavatel předpokládá uzavření smlouvy s jedním uchazečem v každé z těchto dílčích částí zakázky na dobu 9 měsíců. Uchazeči se mohou ucházet o plnění v jedné či ve více částech veřejné zakázky. Místa poskytování lokální asistence dle dělení zakázky na části: 1. České Velenice 2. Frýdlantsko 3. Chodov 4. Kralupy nad Vltavou 5. Příbram 6. Slaný 7. Veselí nad Moravou 8. Vrbno pod Pradědem Uchazeč je oprávněn podat nabídku na všechny části stejně jako pouze na některou část veřejné zakázky. V případě, že uchazeč podá nabídku na více částí veřejné zakázky, každá nabídka jednotlivého uchazeče bude hodnocena samostatně a nezávisle na ostatních nabídkách stejného uchazeče na jinou/jiné část/i veřejné zakázky. Nabídka na každou část zakázky musí být podána samostatně.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Výše nabídkové ceny vč. DPH 40 % 2. Způsob zajištění plnění veřejné zakázky 60 % V rámci dílčího kritéria č. 2 bude komise hodnotit tato subkritéria: 2.1 Popis zajištění odborné činnosti (aktivity č. 4 a 8) 50 % 2.2 Popis administrativního zajištění chodu lokálního partnerství a pracovních skupin lokálního partnerství (aktivity č. 2, 3 a 7) 50 % Způsob hodnocení nabídek je blíže popsán ve výzvě.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč je povinen v souladu s § 62 ZVZ v nabídce prokázat splnění kvalifikace. Kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který prokáže splnění kvalifikačních předpokladů specifikovaných ve výzvě pro podání nabídek.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Listinné nabídky lze podávat prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobně na uvedené adrese v pracovní dny od 8.00 hod. do 16.00 hod. Úřad vlády České republiky nábř. E. Beneše 128/4, 118 00 Praha 1 Nabídky v elektronické podobě se podávají pouze přes profil zadavatele na adrese https://zakazky.vlada.cz.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v souladu s požadavky zadavatele uvedenými v této výzvě a dále v souladu s příslušnými ustanoveními ZVZ.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: -

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 z 1.4.2014.

Další podmínky:
Žádost o dodatečné informace k zadávacím podmínkám je možné doručit ve lhůtách a za podmínek dle ZVZ pomocí elektronické komunikace v rámci profilu zadavatele na adrese https://zakazky.vlada.cz nebo v listinné podobě do sídla zadavatele (v zájmu urychlení zadavatel doporučuje elektronické podání přes profil zadavatele). Pro podání dotazů k zadávací dokumentaci zadavatel stanoví výhradně písemnou formu (zadavatel nebude brát do úvahy dotazy vznesené telefonicky).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Část 1 zrušena
  • Část 2 zrušena
  • Část 3
  • Vítězný dodavatel
    Název: Město Chodov 
    IČ: 00259349 
    DIČ: CZ00259349 
    Sídlo: KOmenského 1077, Chodov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Josef Hora, starosta
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ZŠ Chodov
    IČ: 70976368 
    DIČ: CZ70976368 
    Sídlo: Nejdecká 254, Chodov 

  • Část 4 zrušena
  • Část 5 zrušena
  • Část 6 zrušena
  • Část 7 zrušena
  • Část 8 zrušena

Datum ukončení: 16. 6. 2014


 
Uveřejněno: 25. 4. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016