Asistence v lokálním partnerství Ostrava
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10114
Název zakázky: Asistence v lokálním partnerství Ostrava
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 9. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Úřad vlády ČR
Sídlo zadavatele: nábř. E. Beneše 4, Praha 1
- Jméno: Martin Śimáček, simacek.martin@vlada.cz
IČ zadavatele: 00006599
DIČ zadavatele: CZ00006599
- Jméno: Mgr. Alena Zieglerová
- Telefon: 725 397 252
- E-mail: zieglerova.alena@vlada.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 10. 2014 10:34
Místo pro podání nabídek: Úřad vlády ČR, nábř. E. Beneše 4, 118 01 Praha 1
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování asistence v lokálním partnerství ve Statutárním městě Ostrava.Asistencí v lokálním partnerství (dále též jen „lokální asistence“) se rozumí zajištění technických a zejména odborných podmínek pro efektivní fungování lokálního partnerství v Ostravě. Dodavatel asistence v lokálním partnerství zajišťuje administrativní a odborné práce v celkové výši min. 120 hodin měsíčně během 9 měsíců poskytování služby. Administrativní a odborné práce bude zajišťovat 1 asistent lokálního konzultanta (dále také jen „asistent“), jehož činnost bude sladěna s činností lokálních konzultantů. Sladěním se rozumí především rozvržení pracovního týdne podle harmonogramu jednání, konání lokálních partnerství, pracovních skupin a odborných činností navržených lokálními konzultanty.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 398678,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba plnění od 1. 11. 2014 do 31. 7. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Ostrava
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena, včetně DPH 60% Popis zajištění odborné činnosti 20% Popis administrativního a odborného zajištění chodu platformy LP 20%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání . Podepsaný životopis asistenta a doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání . Fotodokumentace a adresa administrativního zázemí
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Soubory ke stažení:
- zd-la-pro-ostravu-fin-podepsana-1-.pdf (3. 5. 2016 08:29)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel rozhodl o zrušení zadávacího řízení, protože ve stanovené lhůtě nepřišla žádná nabídka.
Datum ukončení: 9. 10. 2014