Audit projektů ÚP – KrP Příbram
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9092
Název zakázky: Audit projektů ÚP – KrP Příbram
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 9. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/70.00014 KRÁTCE BEZ PRÁCE příjemce: Úřad práce České republiky
- CZ.1.04/2.1.00/70.00058 Odborné praxe pro mladé do 30 let ve Středočeském kraji příjemce: Úřad práce České republiky
- CZ.1.04/2.1.00/70.00050 Cílem je zaměstnání ve Středočeském kraji příjemce: Úřad práce České republiky
- CZ.1.04/2.1.00/70.00004 Začínáme po 50 příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce ČR
Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1, 128 01 Praha 2
- Jméno: Bc. Renata Malichová tel.: 950 156 300 e-mail: renata.malichova@pb.mpsv.cz
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: CZ72496991
- Jméno: Bc. Martin Ptáček
- Telefon: 950 156 453
- E-mail: martin.ptacek@pb.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 1. 10. 2013 12:00
Místo pro podání nabídek: Poštovní adresa: Úřad práce ČR – krajská pobočka v Příbrami Bc. Martin Ptáček Náměstí T.G. Masaryka 145, 261 01 Příbram Osobně: Úřad práce ČR – krajská pobočka v Příbrami Náměstí T.G. Masaryka 145, 261 01 Příbram 3. patro, č. dveří 508
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Provedení auditu a vydání zpráva auditora k výše uvedeným regionálním individuálním projektům spolufinancovaným z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR, které realizuje Úřad práce ČR – krajská pobočka v Příbrami (dále také „ÚP-KrP Příbram“)
Cílem těchto projektů je realizace aktivit pro cílové skupiny projektů, které přispějí k jejich lepší situaci na trhu práce. Aktivitami pro klienty projektu jsou především poradenství, motivační kurzy, různé druhy rekvalifikací, zprostředkování zaměstnání, vytváření pracovních míst, poskytování odborných praxí. Část těchto aktivit je prováděna vlastními prostředky ÚP, další část žadateli o podporu a část je nakupována formou služeb prostřednictvím vyhlášených veřejných zakázek. V projektech se také poskytuje tzv. přímá podpora pro klienty projektu mimo jiné formou proplácení jízdného na aktivity projektu, hlídání dětí, stravné, zdravotní prohlídky a mzdové příspěvky na nově vytvořená pracovní místa.
Na všechny tyto projekty se vztahují podmínky uznatelnosti Evropského sociálního fondu. Dokumentace projektů je zčásti archivována v prostorách ÚP-KrP Příbram a zčásti u dodavatelů či žadatelů o podporu. Zahrnuje výstupy jednotlivých aktivit projektů – např. prezenční listiny, osvědčení, faktury, vyúčtování přímé podpory (stravenky, jízdenky, doklady ke zdravotním prohlídkám, hlídání dětí), doklady k vytvořeným pracovním místům (dohody, potvrzení bezdlužnosti, výplatní pásky…), žádosti o podporu včetně všech náležitostí, apod.
S vybraným dodavatelem bude uzavřena rámcová smlouva (viz příloha č. 4). Dílčí plnění služeb bude realizováno na základě dílčích smluv k auditům v rámci jednotlivých regionálních individuálních projektů. Tyto dílčí smlouvy budou uzavřeny nejpozději 7 měsíců před plánovaným ukončením projektu a budou zcela v souladu s rámcovou smlouvou a těmito zadávacími podmínkami.
Audity budou provedeny podle zákona č. 93/2009 Sb., o auditorech a o změně některých zákonů (zákon o auditorech), ve znění pozdějších předpisů (dále také jen „zákon o auditorech“), případně podle právního předpisu, který nahradí uvedený zákon o auditorech. Audit bude dále proveden v souladu se všemi relevantními předpisy a rovněž také v souladu s požadavky uvedenými v „Příručce pro příjemce finanční podpory z OP LZZ“ v aktuální platné verzi vztažené k termínu provádění auditu (dostupné na www.esfcr.cz).
Audity musí být provedeny výhradně auditorem nebo auditorskou společností zapsanými v seznamu auditorů vedeném Komorou auditorů ČR podle zákona o auditorech.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 264000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: S vybraným dodavatelem bude uzavřena rámcová smlouva s dobou platnosti do 31. 12. 2015. Dílčí plnění rámcové smlouvy budou realizována na základě jednotlivých smluv uzavřených vždy nejpozději 7 měsíců před plánovaným ukončením projektu na základě výzvy zadavatele, přičemž platí, že uzavření dílčí smlouvy na provedení auditu konkrétního projektu je právem zadavatele a nikoliv jeho povinností.
Místo dodání / převzetí plnění: Úřad práce ČR – krajská pobočka v Příbrami, Náměstí T.G. Masaryka 145, 261 01 Příbram.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Splnění kvalifikace je podmínkou pro zařazení nabídky do hodnocení. Kvalifikaci splní uchazeč, který prokáže splnění: základních a finančních kvalifikačních předpokladů profesních kvalifikačních předpokladů technických kvalifikačních předpokladů Základní a finanční kvalifikační předpoklady uchazeč doloží: Předložením „prohlášení o splnění základních a finančních kvalifikačních předpokladů“ podepsané oprávněnou osobou. Profesní kvalifikační předpoklady uchazeč doloží: Předložením výpisu z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Předložením dokladu o oprávnění k podnikání, který odpovídá vymezenému předmětu zakázky. Předložením osvědčení o členství v Komoře auditorů ČR Doklady prokazující profesní kvalifikační předpoklady lze předložit v prosté kopii Technické kvalifikační předpoklady uchazeč doloží: Předložením seznamu minimálně tří služeb – auditů projektů financovaných z veřejných zdrojů (např. Evropského sociálního fondu, státního rozpočtu apod.) poskytnutých uchazečem v posledních pěti letech. Tento seznam bude doložen originály referencí na tyto služby, které budou obsahovat minimálně označení auditovaného subjektu, předmět auditu, termín provedeného auditu, jméno oprávněné osoby a její podpis. Kvalifikace se nepovažuje za splněnou také v případě, kdy uchazeč předloží neúplné nebo nepravdivé údaje, či doklady.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce (do krycího listu) uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Bližší informace viz zadávací podmínky k této veřejné zakázce.
Soubory ke stažení:
- pr01-kryci-list.doc (1. 5. 2016 03:37)
- pr02-zakladni-a-financni-kvalifikace.doc (1. 5. 2016 03:37)
- pr03-nabidkova-cena.doc (1. 5. 2016 03:37)
- pr04-ramcova-smlouva.doc (1. 5. 2016 03:38)
- vyzva-k-podani-nabidek-audit.doc (1. 5. 2016 03:38)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
· Vítězný dodavatel
Název: A + D HELP, spol. s r.o.
IČ: 25618610
DIČ: CZ25618610
Sídlo: Seifertova 525, Příbram VII, 261 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Naděžda Voborská
Poznámka k dodavateli:
· 2. uchazeč
Název: VYMA, spol. s r.o.
IČ: 61457353
DIČ: CZ61457353
Sídlo: Říčanova 3/620, Praha 6, 169 00
· 3. uchazeč
Název: AUDIT DANĚ CZ, s.r.o.
IČ: 28416821
DIČ: CZ28416821
Sídlo: Velké Kunratice 1318/37, Praha 4 – Kunratice, 148 00
· 4. uchazeč
Název: FIZA, a.s.
IČ: 26252325
DIČ: CZ26252325
Sídlo: Hrozňatova 3, Brno, 615 00
· 5. uchazeč
Název: MGI HÁJEK, KOČOVÁ & spol. s r.o.
IČ: 61855120
DIČ: CZ61855120
Sídlo: Jaselská 18, Praha 6, 160 00
· 6. uchazeč
Název: SWC AUDIT s.r.o.
IČ: 28350138
DIČ: CZ28350138
Sídlo: Milady Horákové 323/12, Brno, 602 00
· 7. uchazeč
Název: AUDIT Brno, spol. s r.o.
IČ: 26243709
DIČ: CZ26243709
Sídlo: Příkop 6, Brno, 602 00
· 8. uchazeč
Název: AUDIT & CONSULTING, s.r.o.
IČ: 45149241
DIČ: CZ45149241
Sídlo: Klatovská 371, Příbram, 261 01
· 9. uchazeč
Název: BDO Audit s.r.o.
IČ: 45314381
DIČ: CZ45314381
Sídlo: Olbrachtova 1980/5, Praha 4, 140 00
· 10. uchazeč
Název: SP Audit, s.r.o.
IČ: 26137534
DIČ: CZ26137534
Sídlo: Murmanská 1475/4, Praha 10, 100 00
· 11. uchazeč
Název: TOP AUDITING, s.r.o.
IČ: 45477639
DIČ: CZ45477639
Sídlo: Koliště 1965/13a, Brno, 602 00,
· 12. uchazeč
Název: KPMG Česká republika Audit, s.r.o.
IČ: 49619187
DIČ: CZ49619187
Sídlo: Pobřežní 648/1a, Praha 8, 186 00
Datum ukončení: 15. 10. 2013