Dodavatel technického vybavení + SW
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8848
Název zakázky: Dodavatel technického vybavení + SW
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 7. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Iktus, s. r. o.
Sídlo zadavatele: Zátor-Loučky 100, 793 16 Zátor-Loučky
- Jméno: Zdislav Janča Tel: 605 251 316 Email: zdislav.janca@iktus.cz
IČ zadavatele: 48395790
DIČ zadavatele: CZ48395790
- Jméno: Zdislav Janča
- Telefon: 605 251 316
- E-mail: zdislav.janca@iktus.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 8. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: IKTUS s. r. o. Zátor - Loučky 10 793 16 Zátor - Loučky
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je nákup výpočetní techniky od dodavatele, který zajistí komplexní realizaci a servis. Nabídka musí obsahovat: Celkovou cen ua ceny jednotlivých částí předmětu nabídky.
Předmět plnění zakázky je rozdělen do čtyř částí (A, B, C a D). Každý uchazeč může podat nabídku na celou zakázku nebo její jednotlivé části dle svého uvážení. Hodnotit se bude každá část jednotlivě a každá z částí může mít jiného vítěze.
Část A:
6 ks PC sestavy. Technické parametry jsou uvedeny jako minimální, případně s uvedeným srovnatelným výkonem:
· Počítačová stanice:
o Typ procesoru: Intel Core2 Duo E8400 3,0 GHz
o Velikost grafické karty: 4 GB RAM DDR2
o Hard Drive capacity: 160 GB
o Operační systém MS Windows Pro
· Monitor:
o LED monitor 23“ (příp. větší)
· Příslušenství:
o Klávesnice (USB port)
o Myš (USB port)
Část B:
1 ks notebooku. Technické parametry jsou uvedeny jako minimální, případně s uvedeným srovnatelným výkonem:
· Typ procesoru: Intel Core i7
· Jádro procesoru: čtyřjádrový
· Frekvence procesoru (MHz): 2400 Operační systém
· Úhlopříčka: 17“
· Velikost grafické karty: 8GB
· Rozlišení displeje: 1920 x 1080 (Full HD)
· Numerická klávesnice
Část C:
Audiovizuální technika (dataprojektor s plátnem). Technické parametry jsou uvedeny jako minimální, případně s uvedeným srovnatelným výkonem:
· Širokoúhlý dataprojektor, zobrazovač DLP
· Lampa s rozlišením 1280 x 800 (WXGA), svítivostí 2500 ANSI lumens, životnost výbojky 5 000 h
Část D:
MS Office pro podnikatele nejnižší přípustná verze 2010
Uchazeči mohou podat nabídku na kteroukoliv samostatnou část předmětu plnění, případně na všechny čtyři části (vždy ale jako samostatné nabídky). Na každou z částí předmětu plnění je přitom možno podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 115000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín plnění dodávky: 25. 8. 2013
Místo dodání / převzetí plnění: IKTUS s. r. o. Zátor - Loučky 10 793 16 Zátor - Loučky
Pravidla pro hodnocení nabídek: Před hodnocením nabídek podle níže zmíněných kritérií budou nabídky posouzeny z hlediska úplnosti nabídky dle požadavků na zpracování nabídky. Je-li nabídka neúplná, může zadavatel za předpokladu dodržení principů podle § 6 zákona požádat uchazeče o její doplnění v dodatečné 48 hodinové lhůtě. Takto nelze ale doplňovat či měnit nabízené plnění nebo nabídkovou cenu. Lhůta počíná běžet okamžikem odeslání žádosti o doplnění na e-mailovou adresu uvedenou uchazečem v nabídce. Na žádost zadavatele uchazeč ve lhůtě stanovené zadavatelem písemně objasní předložené informace či doklady. Jestliže je nabídka neúplná, marně uplyne dodatečná lhůta pro doplnění, marně uplyne lhůta pro objasnění nebo není objasnění dostatečné, nebude nabídka předmětem hodnocení a nesmí být ani základem pro uzavření smlouvy. O této skutečnosti vyrozumí zadavatel dopisem nebo elektronicky uchazeče, který nabídku podal. Úplnost nabídky posuzuje zásadně hodnotitel, který v další fázi provádí samotné hodnocení nabídek. Hodnocení nabídek bude probíhat podle kritérií: 1. Celková nabídková cena. Hodnocena bude celková cena bez DPH. 2. Jednotková hodinová sazba servisních služeb. Hodnocena bude hodinová sazba bez DPH. Váha hodnotících kritérií Celková nabídková cena 80 % Jednotková hodinová sazba servisních služeb 20 % Pro hodnocení nabídkové ceny se použije následující vzorec: cena nejvýhodnější nabídky / cena hodnocené nabídky * váha kritéria vyjádřená v procentech Pro hodnocení jednotkové sazby servisních prací se použije následující vzorec: hodinová sazba servisních služeb nejvýhodnější nabídky / hodinová sazba servisních služeb hodnocené nabídky * váha kritéria vyjádřená v procentech Body za hodnocená kritéria se sečtou. Nabídka, která získala nejvíce bodů je vítěznou nabídkou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Uchazeč ke své nabídce doloží: • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán, • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku), • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, • čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby) apod., • čestné prohlášení uchazeče, že se nepodílel na přípravě nebo zadávání veřejné zakázky, ani na zpracování žádosti o finanční podporu.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.6, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- priloha-c-1-cestne-prohlaseni-uchazece-iktus.docx (1. 5. 2016 02:09)
- vyzva-k-podani-nabidek-ict.pdf (1. 5. 2016 02:09)
- zadavaci-dokumentace_48.pdf (1. 5. 2016 02:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST A
- Vítězný dodavatel
Název: Technimax s. r. o.
IČ: 26816903
DIČ: CZ26816903
Sídlo: K. H. Máchy 900/15, 787 01 ŠUMPERK
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Ondřej Štábl
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: KOS Trading, a. s.
IČ: 60792562
DIČ: CZ60792562
Sídlo: Stará Ježnická 1, 794 01 Krnov
ČÁST B
- Vítězný dodavatel
Název: KOS Trading, a. s.
IČ: 60792562
DIČ: CZ60792562
Sídlo: Stará Ježnická 1, 794 01 Krnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jan Trávníček
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Technimax s. r. o.
IČ: 26816903
DIČ: CZ26816903
Sídlo: K. H. Máchy 900/15, 787 01 ŠUMPERK
ČÁST C
- Vítězný dodavatel
Název: KOS Trading, a. s.
IČ: 60792562
DIČ: CZ60792562
Sídlo: Stará Ježnická 1, 794 01 Krnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jan Trávníček
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Technimax s. r. o.
IČ: 26816903
DIČ: CZ26816903
Sídlo: K. H. Máchy 900/15, 787 01 ŠUMPERK
ČÁST D
- Vítězný dodavatel
Název: Technimax s. r. o.
IČ: 26816903
DIČ: CZ26816903
Sídlo: K. H. Máchy 900/15, 787 01 ŠUMPERK
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Ondřej Štábl
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: KOS Trading, a. s.
IČ: 60792562
DIČ: CZ60792562
Sídlo: Stará Ježnická 1, 794 01 Krnov
Datum ukončení: 20. 8. 2013