Zpět

Dodávka gastronomického vybavení tréninkového centra

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8817

Název zakázky: Dodávka gastronomického vybavení tréninkového centra

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 7. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Fokus Labe

Sídlo zadavatele: Pražská 166/47, Ústí nad Labem 400 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PhDr. Lenka Krbcová Mašínová, předsedkyně sdružení +420 774 707 360, krbcovamasinova@fokuslabe.cz

IČ zadavatele: 44226586

DIČ zadavatele: 00000000

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Šárka Francová
  • Telefon: + 420 774 707 363
  • E-mail: francova@fokuslabe.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 7. 2013 12:00

Místo pro podání nabídek:
Poštou na adresu Fokus Labe, Koněvova 18, Ústí nad Labem. Osobní podání nabídky je možné učinit v pracovních dnech v kanceláři zadavatele na uvedené adrese, 2. patro v době od 8:00 do 15:00, poslední den, tj. 22.7.2013 do 12:00 hodin tak, aby při obou způsobech podání byla nabídka doručena nejpozději do 22.7.2013 do 12:00 hodin.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem dodávky je gastronomické vybavení v následujícím rozsahu :

 

 

- Pracovní nerezové stoly kuchyňské – 12 ks

 

  pracovní stoly s lemem a trnoží pracovní deska tloušťky 4  

 

  mm, rozměr 120x70

 

- 9x pracovní stůl se zásuvkou

 

- 3x stůl volný

 

 

- Sporák na vaření – 1 ks

 

  elektrický s horkovzdušnou troubou, řady 900,

 

  plotýnky s ochranou proti přehřátí

 

 

- Konvektomat – 1 ks

 

  4 zásuvy

 

 

- Šokový zchlazovač – 1 ks

 

  5 zásuvů

 

 

- Odvětrávací digestoř – 3 ks

 

  odtahy ven, nikoli s vnitřní ventilací, podsvícená

 

  rozměr 3x1000x1200

 

 

- Nerezová chladící skříň objem 700 l – 2 ks

 

 

- Mrazící skříň – 1 ks

 

  nerez, min. 700l

 

 

- Pultový mrazák – 2 ks

 

  obsah 370l

 

 

- Rozpékací pec – 1 ks

 

  elektrická statická pec, GN2/1,1 - patrová

 

 

- Mycí dřez velký nerez – 2 ks

 

  mycí stůl dvojdřez, L i P, 210x60x90

 

 

- Vakuová balička – 1 ks

 

  lišta min.250mm (min. 6m/hod.)

 

  nerez opláštěná, externí sání, olejové čerpadlo

 

 

- Ruční balička s folií – 2 ks

 

   kov, délka lišty 45mm + 30mm

 

 

- Ruční ponorný mixér – 1 ks

 

  výkon min. 270W – jednofázový, délka tyče (ramene) min.  

 

  240 mm

 

 

- Univerzální kuchyňský robot – 1 ks

 

  vícerychlostní, výkon 500W + rozšířené příslušenství

 

 

- Kuchyňská váha profes. – 1 ks

 

  rozsah 0 – 20 kg, včetně ocejchování

 

 

- Elektrická dvojplotna na palačinky 40 cm kulatá – 1 ks

 

 

- Elektrická trouba – 1 ks

 

 

- Sada pečících pánví – 5 ks

 

 

- Plechy a koláčové formy – 10 ks

 

 

- Krouhače zeleniny – 1 ks

 

   výkon 20 – 40kg/hod., 2 plnící otvory, plátkování, vlnkování,

 

   strouhání a nudličkování

 

 

- Kontaktní gril – 1 ks

 

 

- Elektrická multifunkční pánev_může být i REPASOVANÁ-

 

  1 ks

 

  objem min. 16 – 35l, výpust do podstavby, příkon do 5,5kW

 

 

- Gravitační nářezový stroj – 1 ks

 

   řezný kotouč teflon, ventilační chlazení, zabudované brusné   

 

   zařízení, průměr nože 250

 

 

- Škrabka brambor stolní – 1 ks

 

 

- Řezačka masa – 1 ks

 

  150kg/hod.

 

 

- Nerezový regál s výškově nastav. policemi – 3 ks

 

  rozměr 120x40x180

 

 

- Sada černého nádobí velká – 1 ks

 

  nerez

 

 

- Sada nožů kuchyňských – 2 ks

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 766526,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
v období červenec – srpen 2013

Místo dodání / převzetí plnění:
Fokus Labe, Pražská 166/47, Ústí nad Labem 400 01

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení je nejnižší nabídková cena. Způsob hodnocení Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena za plnění předmětu zakázky bez DPH. V případě hodnocení nabídek podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny provede hodnotící komise hodnocení nabídek podle výše nabídkových cen jednotlivých uchazečů tak, že sestaví pořadí uchazečů od prvého k poslednímu dle výše nabídkové ceny, přičemž nejvýhodnější nabídkou je pak ta s nejnižší nabídkovou cenou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Splnění základních kvalifikačních předpokladů bude prokázáno doložením čestného prohlášení (čestné prohlášení - příloha č. 2). Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů bude prokázáno doložením: • výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán nebo jiného dokladu prokazující právní subjektivitu • dokladem o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku), které odpovídá předmětu zakázky Doklady budou předloženy v prosté kopii. Doklady nesmějí být ke dni podání nabídky, starší 90 dnů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána v uzavřené, neprůhledné obálce na uzavření opatřena razítkem a podpisem statutárního orgánu. Nabídka musí být podána v listinné podobě ve 2 vyhotoveních (tj. 1 originál a 1 kopie). Za účelem odlišení originálu nabídky je nutné originál nabídky označit „Originál“ a další výtisk jako „Kopie“.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Tyto informace uchazeč vyplní do Krycího listu, který je uveden v příloze č. 1.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu1, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty). Dodavatel je povinen archivovat všechny dokumenty související s projektem, včetně veškerých potvrzení, průvodních materiálů, faktur, dodacích listů, smluv a potvrzení o platbách po dobu nejméně 10 let od ukončení projektu, tj. do 31.12.2026, a poskytnout součinnost subjektům, které provádí audit a kontrolu projektu a poskytnout jim veškeré informace týkající se dodávky zboží.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Přílohy výzvy: Příloha č. 1) Krycí list nabídky Příloha č. 2) Čestné prohlášení Příloha č. 3) Cenová nabídka Zadavatel nepřipouští elektronické podání nabídek. Dodavatel zodpovídá za vady, které se projeví v záruční době a zajistí jejich odstranění. Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit. V případě nejasností zadávacích podmínek ve výzvě k podání nabídky mohou klást uchazeči dotazy. Dotaz, musí být zadavateli doručen nejpozději 4 pracovní dny před lhůtou pro podání nabídek. Zadavatel je povinen odpovědět na dotaz ve lhůtě 3 pracovních dnů a zaslat text dotazu spolu s odpovědí všem uchazečům, kterým byla výzva odeslána.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: ELKUS s.r.o.
    IČ: 47309610
    DIČ: CZ47309610
    Sídlo: náměstí Prokopa Velikého 443/12a, 400 01 Ústí nad Labem - Předlice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vlastimil Plíva, jednatel
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Pavel Walter
    IČ: 13902113
    DIČ: CZ490105230
    Sídlo: Pod Vrchem 65, 405 05 Děčín XX - Nová Ves

  • 3. uchazeč
    Název: MEGASTRO CZ, s.r.o.
    IČ: 26259630
    DIČ: CZ26259630
    Sídlo: Huštěnovská 2008, 686 03 Staré Město

  • 4. uchazeč
    Název: GASTROMANIA CZ s.r.o.
    IČ: 28654684
    DIČ: CZ28654684
    Sídlo: Rybářská 365, 735 62 Český Těšín - Mosty
  • 5. uchazeč
    Název: Marcela Švédová
    IČ: 40292941
    DIČ: CZ6953125685
    Sídlo: Smetanova 1970/8, 750 02 Přerov I - Město
  • 6. uchazeč
    Název: Vladimír Puncman
    IČ: 18364314
    DIČ: CZ510918222
    Sídlo: Kosmonautů 172, 405 01 Děčín XXVII - Březiny
  • 7. uchazeč
    Název: RM GASTRO CZ s.r.o.
    IČ: 27871550
    DIČ: CZ27871550
    Sídlo: Jilmova 2685/10, 130 00 Praha - Žižkov

Datum ukončení: 16. 8. 2013


 
Uveřejněno: 9. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016