Dodávka gastronomického vybavení tréninkového centra
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8817
Název zakázky: Dodávka gastronomického vybavení tréninkového centra
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 7. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.3.05/96.00257 Ven z bludného kruhu - aneb pomoc lidem s duševním onemocněním v návratu na trh práce příjemce: FOKUS Ústí nad Labem
Název/obchodní firma zadavatele: Fokus Labe
Sídlo zadavatele: Pražská 166/47, Ústí nad Labem 400 01
- Jméno: PhDr. Lenka Krbcová Mašínová, předsedkyně sdružení +420 774 707 360, krbcovamasinova@fokuslabe.cz
IČ zadavatele: 44226586
DIČ zadavatele: 00000000
- Jméno: Šárka Francová
- Telefon: + 420 774 707 363
- E-mail: francova@fokuslabe.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 7. 2013 12:00
Místo pro podání nabídek: Poštou na adresu Fokus Labe, Koněvova 18, Ústí nad Labem. Osobní podání nabídky je možné učinit v pracovních dnech v kanceláři zadavatele na uvedené adrese, 2. patro v době od 8:00 do 15:00, poslední den, tj. 22.7.2013 do 12:00 hodin tak, aby při obou způsobech podání byla nabídka doručena nejpozději do 22.7.2013 do 12:00 hodin.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem dodávky je gastronomické vybavení v následujícím rozsahu :
- Pracovní nerezové stoly kuchyňské – 12 ks
pracovní stoly s lemem a trnoží pracovní deska tloušťky 4
mm, rozměr 120x70
- 9x pracovní stůl se zásuvkou
- 3x stůl volný
- Sporák na vaření – 1 ks
elektrický s horkovzdušnou troubou, řady 900,
plotýnky s ochranou proti přehřátí
- Konvektomat – 1 ks
4 zásuvy
- Šokový zchlazovač – 1 ks
5 zásuvů
- Odvětrávací digestoř – 3 ks
odtahy ven, nikoli s vnitřní ventilací, podsvícená
rozměr 3x1000x1200
- Nerezová chladící skříň objem 700 l – 2 ks
- Mrazící skříň – 1 ks
nerez, min. 700l
- Pultový mrazák – 2 ks
obsah 370l
- Rozpékací pec – 1 ks
elektrická statická pec, GN2/1,1 - patrová
- Mycí dřez velký nerez – 2 ks
mycí stůl dvojdřez, L i P, 210x60x90
- Vakuová balička – 1 ks
lišta min.250mm (min. 6m/hod.)
nerez opláštěná, externí sání, olejové čerpadlo
- Ruční balička s folií – 2 ks
kov, délka lišty 45mm + 30mm
- Ruční ponorný mixér – 1 ks
výkon min. 270W – jednofázový, délka tyče (ramene) min.
240 mm
- Univerzální kuchyňský robot – 1 ks
vícerychlostní, výkon 500W + rozšířené příslušenství
- Kuchyňská váha profes. – 1 ks
rozsah 0 – 20 kg, včetně ocejchování
- Elektrická dvojplotna na palačinky 40 cm kulatá – 1 ks
- Elektrická trouba – 1 ks
- Sada pečících pánví – 5 ks
- Plechy a koláčové formy – 10 ks
- Krouhače zeleniny – 1 ks
výkon 20 – 40kg/hod., 2 plnící otvory, plátkování, vlnkování,
strouhání a nudličkování
- Kontaktní gril – 1 ks
- Elektrická multifunkční pánev_může být i REPASOVANÁ-
1 ks
objem min. 16 – 35l, výpust do podstavby, příkon do 5,5kW
- Gravitační nářezový stroj – 1 ks
řezný kotouč teflon, ventilační chlazení, zabudované brusné
zařízení, průměr nože 250
- Škrabka brambor stolní – 1 ks
- Řezačka masa – 1 ks
150kg/hod.
- Nerezový regál s výškově nastav. policemi – 3 ks
rozměr 120x40x180
- Sada černého nádobí velká – 1 ks
nerez
- Sada nožů kuchyňských – 2 ks
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 766526,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: v období červenec – srpen 2013
Místo dodání / převzetí plnění: Fokus Labe, Pražská 166/47, Ústí nad Labem 400 01
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem hodnocení je nejnižší nabídková cena. Způsob hodnocení Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena za plnění předmětu zakázky bez DPH. V případě hodnocení nabídek podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny provede hodnotící komise hodnocení nabídek podle výše nabídkových cen jednotlivých uchazečů tak, že sestaví pořadí uchazečů od prvého k poslednímu dle výše nabídkové ceny, přičemž nejvýhodnější nabídkou je pak ta s nejnižší nabídkovou cenou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Splnění základních kvalifikačních předpokladů bude prokázáno doložením čestného prohlášení (čestné prohlášení - příloha č. 2). Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů bude prokázáno doložením: • výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán nebo jiného dokladu prokazující právní subjektivitu • dokladem o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku), které odpovídá předmětu zakázky Doklady budou předloženy v prosté kopii. Doklady nesmějí být ke dni podání nabídky, starší 90 dnů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude podána v uzavřené, neprůhledné obálce na uzavření opatřena razítkem a podpisem statutárního orgánu. Nabídka musí být podána v listinné podobě ve 2 vyhotoveních (tj. 1 originál a 1 kopie). Za účelem odlišení originálu nabídky je nutné originál nabídky označit „Originál“ a další výtisk jako „Kopie“.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Tyto informace uchazeč vyplní do Krycího listu, který je uveden v příloze č. 1.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu1, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty). Dodavatel je povinen archivovat všechny dokumenty související s projektem, včetně veškerých potvrzení, průvodních materiálů, faktur, dodacích listů, smluv a potvrzení o platbách po dobu nejméně 10 let od ukončení projektu, tj. do 31.12.2026, a poskytnout součinnost subjektům, které provádí audit a kontrolu projektu a poskytnout jim veškeré informace týkající se dodávky zboží.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Přílohy výzvy: Příloha č. 1) Krycí list nabídky Příloha č. 2) Čestné prohlášení Příloha č. 3) Cenová nabídka Zadavatel nepřipouští elektronické podání nabídek. Dodavatel zodpovídá za vady, které se projeví v záruční době a zajistí jejich odstranění. Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit. V případě nejasností zadávacích podmínek ve výzvě k podání nabídky mohou klást uchazeči dotazy. Dotaz, musí být zadavateli doručen nejpozději 4 pracovní dny před lhůtou pro podání nabídek. Zadavatel je povinen odpovědět na dotaz ve lhůtě 3 pracovních dnů a zaslat text dotazu spolu s odpovědí všem uchazečům, kterým byla výzva odeslána.
Soubory ke stažení:
- priloha-1-kryci-list-nabidky_1_2.doc (1. 5. 2016 01:58)
- priloha-2-cestne-prohlaseni-uchazece_1.doc (1. 5. 2016 01:58)
- priloha-3-cenova-nabidka_1.doc (1. 5. 2016 01:58)
- vyzva-k-podani-nabidek-bk_1.doc (1. 5. 2016 01:58)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: ELKUS s.r.o.
IČ: 47309610
DIČ: CZ47309610
Sídlo: náměstí Prokopa Velikého 443/12a, 400 01 Ústí nad Labem - Předlice
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vlastimil Plíva, jednatel
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Pavel Walter
IČ: 13902113
DIČ: CZ490105230
Sídlo: Pod Vrchem 65, 405 05 Děčín XX - Nová Ves - 3. uchazeč
Název: MEGASTRO CZ, s.r.o.
IČ: 26259630
DIČ: CZ26259630
Sídlo: Huštěnovská 2008, 686 03 Staré Město - 4. uchazeč
Název: GASTROMANIA CZ s.r.o.
IČ: 28654684
DIČ: CZ28654684
Sídlo: Rybářská 365, 735 62 Český Těšín - Mosty - 5. uchazeč
Název: Marcela Švédová
IČ: 40292941
DIČ: CZ6953125685
Sídlo: Smetanova 1970/8, 750 02 Přerov I - Město - 6. uchazeč
Název: Vladimír Puncman
IČ: 18364314
DIČ: CZ510918222
Sídlo: Kosmonautů 172, 405 01 Děčín XXVII - Březiny - 7. uchazeč
Název: RM GASTRO CZ s.r.o.
IČ: 27871550
DIČ: CZ27871550
Sídlo: Jilmova 2685/10, 130 00 Praha - Žižkov
Datum ukončení: 16. 8. 2013