Dodávka ICT pro potřeby projektu Nekončíme v padesáti, r. č. CZ.1.04/2.1.01/D8.00071
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10132
Název zakázky: Dodávka ICT pro potřeby projektu Nekončíme v padesáti, r. č. CZ.1.04/2.1.01/D8.00071
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 10. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.01/D8.00071 Nekončíme v padesáti příjemce: Střední odborné učiliště DAKOL, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Střední odborné učiliště DAKOL, s.r.o.
Sídlo zadavatele: 735 72 Petrovice u Karviné 570
- Jméno: Mgr. Vladimír Kolder, tel. 595 391 035, e-mail: kolder.vladimir@dakol-karvina.cz
IČ zadavatele: 25831101
DIČ zadavatele: CZ25831101
- Jméno: Ing. Drahomíra Witoszová
- Telefon: 595391036
- E-mail: witoszova.drahomira@dakol-karvina.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 10. 2014 14:00
Místo pro podání nabídek: Střední odborné učiliště DAKOL, s.r.o., 735 72 Petrovice u Karviné 570
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Dodávka ICT pro potřeby projektu Nekončíme v padesáti, r. č. CZ.1.04/2.1.01/D8.00071“
- notebook včetně příslušenství
- software k notebookům
- přenosný dataprojektor a plátno
Technická specifikace jednotlivých komponentů je součástí příloh výzvy k podání nabídek - Přílohy č. 1: Technická specifikace předmětu plnění.
Servis, záruka a doprava
Servis - zajištěníbezplatného záručního servisu po dobu záruky do následujícího pracovního dne od nahlášení poruchy.
Záruka – je uvedena v Příloze č. 1 Technická specifikace předmětu plnění.
Doprava - v ceně musí být zahrnuta doprava předmětu zakázky do sídla zadavatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 31239,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 15 dní od podpisu smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Střední odborné učiliště DAKOL, s.r.o., 735 72 Petrovice u Karviné 570
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena 100 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče – viz Příloha č. 3 výzvy k podání nabídek. Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů - kopie výpisu z obchodního rejstříku ne starší 90 kalendářních dní či jiný obdobný doklad a kopie dokladu k oprávnění podnikání - živnostenský list či výpis ze živnostenského rejstříku.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka uchazeče bude podána formou návrhu kupní smlouvy, jejíž nedílnou součástí bude vyplněná příloha „Technická specifikace a cenová kalkulace“ (viz Příloha č. 5 této výzvy). Zadavatel nepřipouští elektronické podání nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu (v příloze č. 2 výzvy k podání nabídek - Základní identifikační údaje uchazeče).
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být podaná v českém jazyku.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- 01.2-esf-vyzva-k-podani-nabidek-d9-verze-1.6-a-1.7-barevne.doc (3. 5. 2016 08:47)
- prilohy-vyzvy-pro-podani-nabidek.zip (3. 5. 2016 08:47)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Brain computers s.r.o.
IČ: 25397265
DIČ: CZ25397265
Sídlo: Kalvodova 1087/2, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Dalibor Ježíšek
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Amethyst.cz, s.r.o.
IČ: 25904540
DIČ: CZ25904540
Sídlo: 711 00 Ostrava - Slezská Ostrava-Koblov, Lámař 41/12
Datum ukončení: 3. 11. 2014