Zpět

Externí audit činností a finančních operací OP LZZ – MŠ Hrášek II

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10578

Název zakázky: Externí audit činností a finančních operací OP LZZ – MŠ Hrášek II

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 5. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Mendelova univerzita v Brně

Sídlo zadavatele: Zemědělská 1665/1, 613 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: prof. RNDr. Ladislav Havel, CSc., rektor Mendelovy univerzity v Brně tel.: +420 545 135 004, +420 545 133 016 e-mail: lhavel@mendelu.cz

IČ zadavatele: 62156489

DIČ zadavatele: CZ62156489

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Barbora Hnaníčková
  • Telefon: +420 545135251
  • E-mail: zakazky@mendelu.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 6. 2015 13:30

Místo pro podání nabídek:
Mendelova univerzita v Brně, Rektorát – podatelna k rukám Mgr. Barbory Hnaníčkové Zemědělská 1665/1 613 00 Brno Úřední hodiny podatelny: Pracovní dny: 8.00 – 11.00 a 13.00 – 15.00 hodin Otevírání obálek: 08. 06. v 13.30 hodin, budova A Rektorátu Oddělení veřejných zakázek, místnost č. N2017

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení povinného externího auditu projektu „Rodina a práce: PROČ NE?“, registrační číslo: CZ.1.04/3.4.04/76.00328, z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále jen „OP LZZ“), Prioritní Osa 4.3, Oblast podpory 4.3.4 Sociální integrace a rovné příležitosti (dále jen „projekt“), řešeného na Mendelově univerzitě v Brně, včetně vypracování a dodání auditorské zprávy podle standardu ISAE 3000 – Zpráva auditora o auditu pro zvláštní účely, která obsahuje ověření jiných skutečností než samotné účetní závěrky dle požadavků příslušného Metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ Přílohy Příručky pro příjemce finanční podpory z OP LZZ – verze č. 2.0 ze dne 2. 3. 2015, která bude obsahovat výrok auditora podle zákona č. 93/2009 Sb., o auditorech, ve znění pozdějších předpisů, přičemž se jedná o projekt, jenž skončil k 30. 4. 2015.

Tato veřejná zakázka v souladu s ustanovením § 18 odst. 5 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) není zadávána v zadávacím řízení podle zákona.

 

Klasifikace předmětu veřejné zakázky je vymezena CPV kódem:

79210000-9                        Účetní a revizní služby

79212100-4                        Provádění finanční kontroly

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 49587,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodavatel se zavazuje provést službu nejpozději do 20. 6. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je: Mendelova univerzita v Brně, Zemědělská 1665/1, 613 00 Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
? výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán ? doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) ? čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podávání nabídek jinak. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český / slovenský

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0 ze dne 2. 3. 2015, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další podmínky jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a přílohách, které jsou její nedílnou součástí.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: BDO CA s.r.o.
    IČ: 25535269
    DIČ: CZ
    25535269
    Sídlo: Marie Steyskalové 315/14, 616 00 Brno - Žabovřesky
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Oldřich Bartušek, jednatel
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:AUDIT DANĚ CZ s.r.o. 
    IČ: 28416821
    DIČ: CZ28416821
    Sídlo: Velké Kunratické 1318/37, 148 00 Praha 4

  • 3. uchazeč
    Název: SWC AUDIT s.r.o.
    IČ: 28350138
    DIČ: CZ28350138
    Sídlo: Milady Horákové 323/12, 602 00 Brno

  • 4. uchazeč
  • Název: INTEREXPERT BOHEMIA, spol. s r.o.
    IČ: 48112500
    DIČ: CZ48112500
    Sídlo: Mikulandská 2/123, 110 00 Praha 1

 

  • 5. uchazeč
  • Název: AUDIT Brno, spol. s r.o.
    IČ: 26243709
    DIČ: CZ26243709
    Sídlo: Příkop 6, 602 00 Brno
  • 6. uchazeč
  • Název: TOP AUDITING, s.r.o.
    IČ: 45477639
    DIČ: CZ45477639
    Sídlo: Koliště 1965/13a, 602 00 Brno

 

Datum ukončení: 12. 6. 2015


 
Uveřejněno: 27. 5. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016