Mezinárodní komparace daňových opatření podporujících rodiny s dětmi
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9820
Název zakázky: Mezinárodní komparace daňových opatření podporujících rodiny s dětmi
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 4. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
- Jméno: Ing. Martin Čabrada, zastupující ředitele odboru řízení projektů, +420 950 192 015, martin.cabrada@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: 00000000
- Jméno: Ing. Alena Najmanová
- Telefon: +420 221 922 540
- E-mail: alena.najmanova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 5. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 (podatelna)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve zpracování studie, která shromáždí informace o opatřeních používaných ve vyspělých zemích v oblastech dotýkajících se zdanění rodin s dětmi a zhodnotí jejich možnou využitelnost v daňovém systému ČR. Účelem je mít k dispozici podklady, na jejichž základě by bylo možné do budoucna navrhnout efektivní a na evidenci založené nástroje daňové podpory rodin s dětmi v ČR. Důležité je rovněž vybavit MPSV odbornými argumenty pro diskuse o směřování rodinné politiky a o optimálním nastavení jejich nástrojů.
Bližší specifikace předmětu zakázky je uvedena v přiložené zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 800000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 105 dnů od podpisu smlouvy, nejpozději však do 31. 8. 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění není zadavatelem nijak omezeno. Uchazeč je oprávněn provádět vyhodnocování informací, formulování závěrů a navrhování doporučení i v rámci svého sídla. Zadavatel si pouze vyhradil, že výstupy předmětu plnění budou předávány v sídle zadavatele (Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2).
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadovaný jazyk nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10
Další podmínky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Soubory ke stažení:
- 01-vyzva-k-podani-nabidky-mezinarodni-komparace-danovych-opatreni.doc (2. 5. 2016 13:30)
- 01-vyzva-k-podani-nabidky_1_2_3_4_5_6_7_8.pdf (2. 5. 2016 13:30)
- 02-zadavaci-dokumentace_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10.pdf (2. 5. 2016 13:30)
- 02-zd-mezinarodni-komparace-danovych-opatreni.doc (2. 5. 2016 13:30)
- 03-priloha-01-zd-kvalifikacni-dokumentace.doc (2. 5. 2016 13:30)
- 04-priloha-1-kd-cestne-prohlaseni-62.doc (2. 5. 2016 13:30)
- 05-priloha-2-kd-cestne-prohlaseni-50-1c_1_2.doc (2. 5. 2016 13:30)
- 06-priloha-2-navrh-smlouvy.doc (2. 5. 2016 13:30)
- 08-priloha-04-zd-subdodavatele_1.xls (2. 5. 2016 13:30)
- 07-priloha-03-zd-kryci-list-nabidky.xls (2. 5. 2016 13:30)
- dodatecne-informace-k-zd-i_1_2_3.doc (2. 5. 2016 13:30)
- dodatecne-informace-k-zd-i_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14.pdf (2. 5. 2016 13:30)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: PROCES - Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o.
IČ: 28576217
DIČ: CZ28576217
Sídlo: Švabinského 1749/19, 702 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Andrea Hrušková, jednatelka
- 2. uchazeč
Název: Grayling Czech Republic, s.r.o.
IČ: 27593576
DIČ: CZ27593576
Sídlo: Palackého 740/1, 110 00 Praha 1 - 3. uchazeč
Název: Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, s.v.i
IČ: 45773009
DIČ:
Sídlo: Palackého náměstí 4, 128 00 Praha 2
Datum ukončení: 23. 6. 2014