Zpět

Obnova a nová zkouška svářeče

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9722

Název zakázky: Obnova a nová zkouška svářeče

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 3. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: KORAMEX a.s.

Sídlo zadavatele: Pražská 268, 342 01 Sušice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Makrlík 603 451 716 josef.sykora@koramex.cz

IČ zadavatele: 00117366

DIČ zadavatele: CZ00117366

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Josef Sýkora
  • Telefon: 733 174 053
  • E-mail: josef.sykora@koramex.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 4. 2014 13:00

Místo pro podání nabídek:
KORAMEX a.s., Pražská 268, 342 01 Sušice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodávka vzdělávacích kurzů – Kurzy nových zkoušek svářečů a kurzy obnovy zkoušek svářečů. Položkový přehled požadovaných vzdělávací kurzů je součástí výzvy. Kompletní výzva spolu se všemi přílohami, tj. včetně vzoru čestného prohlášení a návrhu smlouvy bude zaslána uchazeči na jeho žádost zaslanou emailem na adresu kontaktní osoby zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1204210,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
25. duben 2014 – 30. květen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
KORAMEX a.s., Pražská 268, 342 01 Sušice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku · doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje · čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · předložením výpisu z evidence rejstříku trestů statutárního zástupce uchazeče

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zadavatel si vyhrazuje právo na : - ověření veřejně dostupných údajů o uchazeči - zrušení výběrového řízení bez udání důvodů a to až do podpisu smlouvy o dílo - vyzvaným uchazečům nevzniká jakýkoliv nárok na náhrady vzniklé v souvislosti s podáním nabídky - neuzavření smlouvy s žádným z uchazečů v případě nepřidělení dotace - dotazy došle jinou formou než e-mailem neodpovídat. Zadavatel nehradí náklady vzniklé uchazečům s vypracováním nabídky. Zadavatel nepřipouští jiné varianty nabídky. Otevírání a hodnocení nabídek je neveřejné. Předložené nabídky zadavatel nevrací. Nabídky doručené po termínu nebudou do výběrového řízení přijaty.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: na návrh Úřadu práce v Klatovech

Datum ukončení: 22. 4. 2014


 
Uveřejněno: 31. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016