Zpět

Odborná školení pro výrobu 2

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9909

Název zakázky: Odborná školení pro výrobu 2

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 6. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: nkt cables s.r.o.

Sídlo zadavatele: Průmyslová 1130, 272 01 Kladno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Vrbata Tel.: +420 499 401 464 Email: tomas.vrbata@nktcables.com Ing. Pavel Franc Tel.: + 420 312 247 113 Email: pavel.franc@nktcables.com

IČ zadavatele: 27203395

DIČ zadavatele: CZ27203395

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: František Šourek
  • Telefon: +420602726470
  • E-mail: frantisek.sourek@nktcables.com

Lhůta pro podání nabídek: 2. 7. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
nkt cables s.r.o. Průmyslová 1130, 272 01 Kladno (od 8:00 do 17:00)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace kurzů v oblasti rozvoje odbornosti zaměstnanců výroby na základě podrobné specifikace uvedené v Příloze č. 1 této Výzvy.

 

 

Dle zaměření jsou kurzy rozděleny do dvou skupin, výběrové řízení je tedy rozděleno na dvě samostatné části s dílčím plněním.

 

Uchazeči mohou posílat nabídky na jednu, či na obě dvě části zakázky.

 

V každé z dílčích částí zakázky může uchazeč podat pouze jednu nabídku.

 

Zakázka umožňuje v případě 1. i 2. části plnění prostřednictvím subdodavatele.

 

 

Zakázka neumožňuje variantní řešení!

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 623288,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení a ukončení plnění je následující: 1. část zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění: do 15 dnů od podpisu smlouvy Předpokládaný termín ukončení plnění: 30. 11. 2014 2. část zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění: do 15 dnů od podpisu smlouvy Předpokládaný termín ukončení plnění: 20. 12. 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo dodání/převzetí plnění pro 1. a 2. část zakázky: Prostory dodavatele • s omezením dosažitelnosti v okruhu 200 km od všech provozoven zadavatele (Kladno, Vrchlabí, Velké Meziříčí)

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení v rámci jednotlivých částí zakázky bude probíhat zvlášť. Hodnotící kritéria jsou nastavena pro všechny části zakázky stejná. A. 50 % Nabídková cena v Kč bez DPH B. 15 % Kvalita obsahové náplně C. 15 % Kvalita metodiky školení D. 15 % Kvalita pomůcek používaných ve výuce E. 5 % Kvalita řízení zakázky Metodika hodnocení jednotlivých kritérií je popsána v Příloze č. 2 této Výzvy k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Pro zakázku platí následující požadavky na prokázání kvalifikace (pro uchazeče i subdodavatele): • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán (ne starší 3 měsíců) - prostá kopie • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) - prostá kopie • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti - originál Další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče pro plnění 1. nebo 2. části zakázky: • originál čestného prohlášení se seznamem alespoň 5 referenčních školení obdobného plnění dle obsahu dílčích částí zakázky: o část 1: svařování o část 2: hydraulika, pneumatika, elektronika • originál čestného prohlášení se seznamem lektorů, kteří se budou na plnění zakázky podílet • kopie podrobných profesních životopisů lektorů, kopie osvědčení, certifikátů lektorů dokladující, že lektoři, kteří budou školit nabízené kurzy, mají min. 3 letou praktickou zkušenost jako školitelé v daných oborech. Jeden lektor může splňovat kvalifikaci pro jeden nebo více kurzů, objednatel tuto možnost nevylučuje. Počet lektorů pro zajištění plnění zakázky je ponechán na zvážení dodavatele. Další požadavky na doložení kvalifikace v případě zapojení subdodavatele pro plnění 1. nebo 2. části zakázky: Doložení dalších kvalifikačních předpokladů subdodavatele pro plnění dílčí části zakázky musí být v následujícím rozsahu: • Identifikační údaje subdodavatele • Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části dalších požadavků zadavatele na doložení kvalifikace pro plnění 1. a 2. části zakázky v plném rozsahu, pak splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokáže subdodavatel. • Kopii smlouvy uzavřenou mezi uchazečem a subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace. Smlouva bude jednoznačně vymezovat, co bude předmětem činnosti subdodavatele v rámci plnění zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uchazeči mohou posílat nabídky na jednu, či na obě dvě části zakázky. V každé z dílčích částí zakázky může uchazeč podat pouze jednu nabídku.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:


Část 1 zakázky - modul ,,Svařování":

ZRUŠENA - důvodem zrušení výběrového řízení bylo neobdržení žádné nabídky

 

Část 2 zakázky - 

  • Vítězný dodavatel 
    Název: Festo, s.r.o.
    IČ: 00564737
    DIČ: CZ00564737
    Sídlo: Modřanská 543/76, 147 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jiří Petránek MBA, jednatel společnosti
    Poznámka k dodavateli:


Datum ukončení: 21. 10. 2014


 
Uveřejněno: 17. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016