Odborné vzdělávání zaměstnanců Alfmeier CZ s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9900
Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců Alfmeier CZ s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 6. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Alfmeier CZ s.r.o.
Sídlo zadavatele: Podnikatelská 16, 301 00 Plzeň
- Jméno: Eva Vadovičová, personální manažerka, 377306387, eva.vadovicova@alfmeier.cz
IČ zadavatele: 26167492
DIČ zadavatele: CZ699002083
- Jméno: Eva Vadovičová
- Telefon: 377306387
- E-mail: eva.vadovicova@alfmeier.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 6. 2014 14:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění vzdělávacích aktivit pro zadavatele. Zakázka se skládá ze dvou samostatných částí.
1. Vzdělávací aktivita Štíhlá administrativa
14 zaměstnanců, 67,5 výukových hodin řazených do časových bloků s odstupy pro možnost realizovat dílčí kroky v rámci vytvářeného projektu.
1 výuková hodina=60 minut.
2. Vzdělávací aktivita Lean Six Sigma – Black Belt
1 zaměstnanec, 75 výukových hodin.
1 výuková hodina=60 minut.
Viz zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 430000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1. Vzdělávací aktivita Štíhlá administrativa – předpokládaný termín zahájení školení je ihned po podpisu smlouvy. Ukončení nejpozději do 30.6.2015. 2. Vzdělávací aktivita Lean Six Sigma – předpokládaný termín zahájení vzdělávací aktivity červen 2014, ukončení nejpozději do 30.6.2015. Viz zadávací dokumentace.
Místo dodání / převzetí plnění: Plzeň/sídlo uchazeče - viz zadávací dokumentace.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Dle zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč musí k nabídce doložit kvalifikační požadavky, a to: • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejném zdravotním pojištění nebo na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. • Kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. • Ověřenou kopii dokladu o oprávnění podnikání. • Seznam významných služeb z oblasti realizace projektů v oblasti automobilového průmyslu a prokázání inovačních aktivit v oboru. Seznam bude obsahovat minimálně tyto náležitosti: jméno zadavatele, kontaktní osobu zadavatele, datum plnění, obsah a rozsah plnění.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Doručení nabídky zadavatel požaduje v uzavřené obálce, opatřené na uzavření razítek, případně podpisem uchazeče. Obálka bude označena zřetelně názvem zakázky „Odborné vzdělávání zaměstnanců Alfmeier CZ s.r.o“ a heslem „NEOTVÍRAT“. Na obálce musí být uveden název a adresa uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- otazky-a-odpovedi-k-vyzve-2.pdf (2. 5. 2016 14:05)
- otazky-a-odpovedi-k-vyzve.pdf (2. 5. 2016 14:05)
- vyzva-k-podani-nabidek-alfmeier-cz-s.r.o..pdf (2. 5. 2016 14:05)
- zadavaci-dokumentace-alfmeier-cz-s.r.o..pdf (2. 5. 2016 14:05)
- zruseni-casti-vyberoveho-rizeni.pdf (2. 5. 2016 14:05)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST 1:
- Vítězný dodavatel
Název: API - Akademie průmyslu a inovací s.r.o.
IČ: 27382133
DIČ: CZ 27382133
Sídlo: Želevčice 5, 274 01 Slaný
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Denisa Pavelková
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč:
- Název: SC&C Partners, spol. s.r.o.
IČ: 25501984
DIČ: CZ 25501984
Sídlo: V Újezdech 569/7, 621 00 Brno - 3. uchazeč
Název: Kaizen Institute, s.r.o.
IČ: 27246752
DIČ: CZ 27246752
Sídlo: Vinohradská 93, 120 00 Praha - 4. uchazeč
Název: Tempo Training & Consulting
IČ: 26813335
DIČ: CZ 26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava – Svinov
- 5. uchazeč
Název: Centrum andragogiky s.r.o
IČ: 27489698
DIČ: CZ 27489698
Sídlo: Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové
-
6. uchazeč
Název: Capability s.r.o.
IČ: 28935179
DIČ: CZ 28935179
Sídlo: Křižíkova 185/35, 180 00 Praha 8 -
7. uchazeč
Název: NICOM a.s.
IČ: 26226375
DIČ: CZ 26226375
Sídlo: Smetanova 3, 602 00 Brno - 8. uchazeč
Název: INTERQUALITY, spol. s.r.o.
IČ: 48113859
DIČ: CZ 48113859
Sídlo: Počernická 96, 108 00 Praha
ČÁST 2
- ZRUŠENA
Datum ukončení: 30. 6. 2014