Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců Alfmeier CZ s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9900

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců Alfmeier CZ s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 6. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Alfmeier CZ s.r.o.

Sídlo zadavatele: Podnikatelská 16, 301 00 Plzeň

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Eva Vadovičová, personální manažerka, 377306387, eva.vadovicova@alfmeier.cz

IČ zadavatele: 26167492

DIČ zadavatele: CZ699002083

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Eva Vadovičová
  • Telefon: 377306387
  • E-mail: eva.vadovicova@alfmeier.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 6. 2014 14:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Zajištění vzdělávacích aktivit pro zadavatele. Zakázka se skládá ze dvou samostatných částí.

1. Vzdělávací aktivita Štíhlá administrativa

 

14 zaměstnanců, 67,5 výukových hodin řazených do časových bloků s odstupy pro možnost realizovat dílčí kroky v rámci vytvářeného projektu.

1 výuková hodina=60 minut.

 

2. Vzdělávací aktivita Lean Six Sigma – Black Belt

1 zaměstnanec, 75 výukových hodin.

1 výuková hodina=60 minut.

 

Viz zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 430000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. Vzdělávací aktivita Štíhlá administrativa – předpokládaný termín zahájení školení je ihned po podpisu smlouvy. Ukončení nejpozději do 30.6.2015. 2. Vzdělávací aktivita Lean Six Sigma – předpokládaný termín zahájení vzdělávací aktivity červen 2014, ukončení nejpozději do 30.6.2015. Viz zadávací dokumentace.

Místo dodání / převzetí plnění:
Plzeň/sídlo uchazeče - viz zadávací dokumentace.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Dle zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí k nabídce doložit kvalifikační požadavky, a to: • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejném zdravotním pojištění nebo na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. • Kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. • Ověřenou kopii dokladu o oprávnění podnikání. • Seznam významných služeb z oblasti realizace projektů v oblasti automobilového průmyslu a prokázání inovačních aktivit v oboru. Seznam bude obsahovat minimálně tyto náležitosti: jméno zadavatele, kontaktní osobu zadavatele, datum plnění, obsah a rozsah plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Doručení nabídky zadavatel požaduje v uzavřené obálce, opatřené na uzavření razítek, případně podpisem uchazeče. Obálka bude označena zřetelně názvem zakázky „Odborné vzdělávání zaměstnanců Alfmeier CZ s.r.o“ a heslem „NEOTVÍRAT“. Na obálce musí být uveden název a adresa uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 1:

  • Vítězný dodavatel
    Název: API - Akademie průmyslu a inovací s.r.o.

    IČ: 27382133
    DIČ: CZ 27382133

    Sídlo: Želevčice 5, 274 01 Slaný
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Denisa Pavelková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč:
  • Název: SC&C Partners, spol. s.r.o. 
    IČ: 25501984
    DIČ: CZ 25501984
    Sídlo: V Újezdech 569/7, 621 00 Brno
  • 3. uchazeč
    Název: Kaizen Institute, s.r.o. 
    IČ: 27246752
    DIČ: CZ 27246752
    Sídlo: Vinohradská 93, 120 00 Praha

  • 4. uchazeč
    Název: Tempo Training & Consulting
    IČ: 26813335
    DIČ: CZ 26813335
    Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava – Svinov

 

  • 5. uchazeč
    Název: Centrum andragogiky s.r.o
    IČ: 27489698
    DIČ: CZ 27489698
    Sídlo: Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové

  • 6. uchazeč
    Název: Capability s.r.o.
    IČ: 28935179
    DIČ: CZ 28935179
    Sídlo: Křižíkova 185/35, 180 00 Praha 8

  •  7. uchazeč
    Název: NICOM a.s.
    IČ: 26226375
    DIČ: CZ 26226375
    Sídlo: Smetanova 3, 602 00 Brno

  • 8. uchazeč
    Název: INTERQUALITY, spol. s.r.o.
    IČ: 48113859
    DIČ: CZ 48113859
    Sídlo: Počernická 96, 108 00 Praha

 

ČÁST 2

  • ZRUŠENA

Datum ukončení: 30. 6. 2014


 
Uveřejněno: 13. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016