Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti KVADOS, a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9840

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti KVADOS, a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 5. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: KVADOS, a.s.

Sídlo zadavatele: Pivovarská 4/10

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Miroslav Hampel Email: hampel@kvados.cz Tel: +420 596 126 210

IČ zadavatele: 25826654

DIČ zadavatele: CZ25826654

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Gabriela Wojaczková
  • Telefon: 739 548 060
  • E-mail: wojaczkova@kvados.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 5. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
V provozovně společnosti KVADOS, a.s. na adrese: Novoveská 1139/22, 709 00 Ostrava - v pracovní době od 8 – 15 hodin, na recepci společnosti

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích aktivit.

Zadavatel rozděluje veřejnou zakázku na 2 části:

- Část A: Vzdělávání v oblasti IT dovedností a projektového řízení v IT

- Část B: Vzdělávání v oblasti měkkých dovedností,   jazykového vzdělávání a školení rovných příležitostí

Detailní popis jednotlivých částí výběrového řízení je uveden v zadávací dokumentaci, která je součástí této výzvy k podání nabídek a povinných přílohách zadávací dokumentace

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH):

Část A: 880.900,- Kč

Část B: 321.000,- Kč

Celkem: 1.201. 900 Kč

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1201900,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Květen/červen 2014 (po uzavření smlouvy) – duben 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Realizace bude probíhat ve školicím středisku zadavatele na adrese Novoveská 1139/22, 709 00 Ostrava (v případě uzavřených kursů a jazykového vzdělávání), v případě otevřených kursů požadujeme zadavatel realizaci pouze na území Ostravy z důvodu ekonomické a časové minimalizace ztrát při přesunu pracovníků zadavatele na místo školení.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší celková nabídková cena bez DPH – váha 100 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, - který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak takto právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat ve vztahu k území České Republiky, tak v zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, - který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, - který v posledních třech letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu, - vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních třech letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů, - který není v likvidaci, - který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, - který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, - který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, - který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán, či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů, je-li podle § 54 písm. d) požadováno prokázání odborné způsobilosti podle zvláštních právních předpisů; pokud dodavatel vykoná tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby, - který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek a - kterému nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu. Splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb. v nabídce prokáže dodavatel předložením čestného prohlášení podepsaného oprávněnou osobou jednat za či jménem uchazeče. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že dodavatel splňuje kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem. K prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů může dodavatel použít vzor čestného prohlášení, které je přílohou č. 1 této zadávací dokumentace. Profesní kvalifikační předpoklady Splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona č. 137/2006 Sb. prokáže dodavatel, který předloží: - Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obchodní evidence, pokud je v ní zapsán. - Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů (kromě živnostenského oprávnění či jiného oprávnění k podnikání) a výpis z obchodního rejstříku nesmí být k datu podání nabídky, starší 90 kalendářních dnů. Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti Zadavatel požaduje, aby uchazeč předložil čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Technické kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje k prokázání technických kvalifikačních předpokladů předložit následující dokumenty: dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona - seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech Rozsah požadovaných informací a dokladu dle § 56 odst. 5 písm. a) zákona: Dodavatel předloží seznam významných zakázek realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Významnou zakázkou se rozumí zakázka s předmětem plnění obdobným, jako je předmět této veřejné zakázky. Přílohou tohoto seznamu musí být: - osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byla služba poskytnuta veřejnému zadavateli, nebo - osvědčení vydané jinou osobou, pokud byla služba poskytnuta jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo - smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Způsob prokázání splnění těchto kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 5 písm. b) zákona: Dodavatel prokáže splnění technického kvalifikačního předpokladu předložením dokumentu, z nichž bude patrné splnění níže vymezené úrovně kvalifikačního předpokladu. Pokud není dodavatel z objektivních důvodů schopen prokázat splnění technických kvalifikačních předpokladů způsoby stanovenými zadavatelem, je oprávněn je prokázat i jinými rovnocennými doklady, avšak zadavatel má právo z objektivních důvodů tyto jiné doklady odmítnout. Vymezení minimální úrovně kvalifikačního předpokladu odpovídající druhu, rozsahu složitosti předmětu plnění veřejné zakázky dle § 56 odst. 5 písm. c) zákona: Dodavatel splňuje technický kvalifikační předpoklad, pokud v seznamu významných služeb poskytovaných v posledních 3 letech uvede, že realizoval nejméně 3 zakázky obdobného charakteru a jejich celková hodnota pro každou dodávku byla ve výši minimálně 450.000 Kč bez DPH pro část A, pro část B ve výši minimálně 300 tisíc Kč bez DPH. Obdobnou zakázkou se rozumí pro tyto části veřejné zakázky: - Část A: Vzdělávání v oblasti IT dovedností a projektového řízení – zakázkou obdobného charakteru se rozumí zakázka zaměřená na vzdělávání v oblasti ICT, projektového řízení nebo ITIL. - Část B: Vzdělávání v oblasti měkkých dovedností, jazykového vzdělávání a školení rovných příležitostí - zakázkou obdobného charakteru se rozumí zakázka v oblasti jazykového vzdělávání nebo vzdělávání v oblasti realizace školení měkkých dovedností. Dle § 56 odst. 2 písm. b) zákona – seznam lektorů, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky Rozsah požadovaných informací a dokladu dle § 56 odst. 5 písm. b) zákona: Dodavatel předloží seznam lektorů, kteří se budou podílet na plnění této veřejné zakázky včetně jejich profesních životopisů a prostých kopií níže požadovaných certifikátů. Vymezení minimální úrovně kvalifikačního předpokladu odpovídající druhu, rozsahu složitosti předmětu plnění veřejné zakázky dle § 56 odst. 5 písm. b) zákona: Pro část A veřejné zakázky - Složení lektorského týmu: Lektorský tým se musí skládat minimálně z 5 lektorů, přičemž minimální délka praxe každého z lektorů ve vzdělávání dospělých je stanovena na 3 roky a podmíněna realizací minimálně 10 kursů v níže specifikovaných oblastech v posledních 3 letech. Lektoři musí mít zkušenosti se vzděláváním v oblasti obdobného předmětu veřejné zakázky – část A. V lektorském týmu bude minimálně toto zastoupení: o Alespoň 1 lektor pro realizaci kurzů v oblasti projektového řízení na úrovni PRINCE 2 PRACTICIONER a certifikací PRINCE2 Approved Trainer. o Alespoň 2 lektoři pro realizaci kurzů produktů firmy Microsoft s certifikací Microsoft Certified Trainer. o Alespoň 1 lektor pro realizaci kurzu ITIL v3 Foundation s certifikací ITIL v3 Foundation. - Uchazeč musí prokázat, že disponuje školícími prostory (má k dispozici vlastní učebnu nebo doloží smlouvu o pronájmu učebny na území Ostravy) pro realizaci otevřených kursů. Pro část B veřejné zakázky: - Složení lektorského týmu: Lektorský tým se musí skládat z minimálně 4 lektorů, přičemž minimální délka praxe lektorů ve vzdělávání dospělých je stanovena na 3 roky a podmíněna realizací minimálně 10 kursů v níže specifikovaných oblastech v posledních 3 letech. Lektoři musí mít zkušenosti se vzděláváním v oblasti obdobného předmětu veřejné zakázky – část B. Uchazeč musí prokázat také, že disponuje školícími prostory (má k dispozici vlastní učebnu nebo doloží smlouvu o pronájmu učebny na území Ostravy) pro realizaci otevřených kursů a dále že je schopen realizovat jazykové kursy v prostorách zadavatele na ulici Novoveská 1139/22, 709 00 Ostrava. - Uchazeč musí prokázat, že má ve svém lektorském týmu alespoň 2 lektory – rodilé mluvčí, pro oblast jazykového vzdělávání, kteří jsou držitelé mezinárodního certifikátu TEFL, CELTA nebo DELTA (či obdobného certifikátu) pro oblast anglického jazyka a dále 1 rodilým mluvčím pro oblast ruského jazyka, který disponuje mezinárodním certifikátem TORFL (či obdobným certifikátem). Tyto certifikáty osvědčí odbornou kvalifikaci lektorů pro oblast jazykového vzdělávání. dle § 56 odst. 2 písm. e) zákona – osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele Rozsah požadovaných informací a dokladu dle § 56 odst. 5 písm. a) zákona: Předložení osvědčení o vzdělání a životopisu odpovědného zástupce zadavatele. Způsob prokázání splnění těchto kvalifikačních předpokladu dle § 56 odst. 5 písm. b) zákona: Dodavatel prokáže splnění předmětného kvalifikačního předpokladu předložením: profesního životopisu včetně délky praxe a závazku podílet se na plnění veřejné zakázky (nejsou-li zaměstnanci dodavatele) v uvedené funkci. Nejedná-li se o zaměstnance dodavatele, pak je nutné v nabídce předložit doklady dle § 51 odst. 4 ZVZ.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Jsou dány výzvou, zadávací dokumentací a povinnými přílohami zadávací dokumentace

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část A

Vítězný dodavatel
Název: AutoCont CZ a.s.
IČ: 47676795
DIČ: CZ47676795
Sídlo: Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jaromír Vejpustek, místopředseda představenstva

Poznámka k dodavateli: Obdrželi jsme 1 úplnou nabídku

Část B

 

Zrušeno

V průběhu zadávacího řízení se vyskytly důvody zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval

Datum ukončení: 23. 6. 2014


 
Uveřejněno: 7. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016