Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Master Truck s.r.o. - II. Opakované řízení
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10396
Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Master Truck s.r.o. - II. Opakované řízení
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 1. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/94.00419 Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Master Truck s.r.o. příjemce: Master Truck s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Master Truck s.r.o.
Sídlo zadavatele: Liberec – Liberec XXIII-Doubí, Doubská 573, PSČ 463 12
- Jméno: Michal Škrob, jednatel Master Truck s.r.o. email: M.Skrob@mastertruck.cz mob. 724 111 122
IČ zadavatele: 286 88 961
DIČ zadavatele: CZ28688961
- Jméno: Mgr. Petra Kašpárková - Erste Grantika Advisory, a.s.
- Telefon: 731 193 869
- E-mail: kasparkovap@grantika.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 2. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Erste Grantika Advisory, a.s., Jánská 448/10, 602 00 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících v realizaci odborných školení zaměstnanců zadavatele. Odborná školení budou zaměřena na oblast specializace zadavatele, tj. školení v oblasti servisu nákladních vozidel a jejich komponent a navazujících procesů, tj. školení v oblasti řízení obchodních případů pro servisní zakázky.
V souladu s ust. § § 13 odst. 3 a 4 ZVZ ve spojení s ust. § 98 ZVZ je veřejná zakázka rozdělena na 6 částí, a to následujícím způsobem:
Část 1 - Školení Mercedes
Část 2 – Školení Volvo
Část 3 – Školení na nápravy BPW
Část 4 – Školení WABCO
Část 5 – Školení diagnostika JALTEST
Část 6 – Obchodní případy v oblasti servisních zakázek.
Předmět veřejné zakázky je blíže specifikován v zadávací dokumentaci, zejména v jejích přílohách č. 2 - 7 - specifikacích jednotlivých částí předmětu veřejné zakázky, a v přílohách č. 8 - 13 - závazných textech smlouvy o plnění předmětu veřejné zakázky pro každou z částí veřejné zakázky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2745000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 02/2015 - 06/2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění zakázky je shodně pro všechny části veřejné zakázky sídlo, provozovna, příp. prostory zajištěné vybraným uchazečem.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou stanoveny zadavatelem v zadávací dokumentaci na základě zákona o veřejných zakázkách.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český, slovenský
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-1-kryci-list_8.docx (3. 5. 2016 11:59)
- priloha-c.-10-cast-3-zavazny-vzor-smlouvy-o-plneni-predmetu-verejne-zakazky_2.doc (3. 5. 2016 11:59)
- priloha-c.-11-cast-4-zavazny-vzor-smlouvy-o-plneni-predmetu-verejne-zakazky_2.doc (3. 5. 2016 11:59)
- priloha-c.-12-cast-5-zavazny-vzor-smlouvy-o-plneni-predmetu-verejne-zakazky_2.doc (3. 5. 2016 11:59)
- priloha-c.-14-cestne-prohlaseni-uchazece.docx (3. 5. 2016 11:59)
- priloha-c.-13-cast-6-zavazny-vzor-smlouvy-o-plneni-predmetu-verejne-zakazky_2.doc (3. 5. 2016 11:59)
- priloha-c.-15-informace-a-prohlaseni-v-souladu-s-ust.-68-odst.-3-zvz_1.docx (3. 5. 2016 11:59)
- priloha-c.-2-specifikace-predmetu-verejne-zakazky-cast-1_2.docx (3. 5. 2016 11:59)
- priloha-c.-3-specifikace-predmetu-verejne-zakazky-cast-2.docx (3. 5. 2016 11:59)
- priloha-c.-4-specifikace-predmetu-verejne-zakazky-cast-3_2.docx (3. 5. 2016 11:59)
- priloha-c.-5-specifikace-predmetu-verejne-zakazky-cast-4_2.docx (3. 5. 2016 11:59)
- priloha-c.-6-specifikace-predmetu-verejne-zakazky-cast-5_2.docx (3. 5. 2016 11:59)
- priloha-c.-7-specifikace-predmetu-verejne-zakazky-cast-6_2.docx (3. 5. 2016 11:59)
- priloha-c.-8-cast-1-zavazny-vzor-smlouvy-o-plneni-predmetu-verejne-zakazky-kopie_2.doc (3. 5. 2016 11:59)
- priloha-c.-9-cast-2-zavazny-vzor-smlouvy-o-plneni-predmetu-verejne-zakazky_2.doc (3. 5. 2016 11:59)
- zadavaci-dokumentace-final_4.pdf (3. 5. 2016 11:59)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST 1:
- ZRUŠENA
ČÁST 2:
- Vítězný dodavatel
Název:VOLVO Group Czech Republic, s.r.o.
- IČ: 61055239
- DIČ: CZ61055239
- Sídlo: Obchodní 109, 251 01 Čestlice
- Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Robert Grozdanovski, John Michael Muldoon, jednatelé
ČÁST 3:
- Vítězný dodavatel
Název: BPW spol. s r.o.
IČ: 46348085
DIČ: CZ46348085
Sídlo: Brandýs nad Labem, Průmyslová 1842, PSČ 250 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Radek Čermák, jednatel
ČÁST 4:
- ZRUŠENA
ČÁST 5:
- Vítězný dodavatel
Název: J plus Z, s.r.o.
IČ: 26886162
DIČ: CZ26886162
Sídlo: Blanenská č. 1578, 664 34 Kuřim
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jaroslav Jeřábek, jednatel
ČÁST 6:
- ZRUŠENA
Datum ukončení: 17. 3. 2015