Paprsek vzdělávání
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9642
Název zakázky: Paprsek vzdělávání
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 3. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00135 Paprsek vzdělávání pro naše zaměstnance příjemce: Domov Paprsek Olšany, příspěvková organizace
Název/obchodní firma zadavatele: Domov Paprsek Olšany, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: 78962 Olšany č.p. 105
- Jméno: Jarmila Koubková – ředitelka domova Tel.: 583247212 E-mail: koubkova@domovolsany.cz
IČ zadavatele: 75004054
DIČ zadavatele: 75004054
- Jméno: Ing. Lenka Flasarová
- Telefon: 734 824 981
- E-mail: flary-zakazky@centrum.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 3. 2014 09:00
Místo pro podání nabídek: • osobně v pracovních dnech Po – Pá v době od 8.00 –14.00 hod. (v poslední den do 9:00 hod) na adresu sídla zadavatele Domov Paprsek Olšany, příspěvková organizace, 78962 Olšany č.p. 105
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Hlavním cílem vzdělávání je zvýšit odbornost zaměstnanců, a to pro:
1) zlepšení komunikace s klienty a lepší identifikace jejich potřeb v oblasti sociální péče,
2) zlepšení fyzické práce s klienty pomocí konceptu bazální stimulace (stimulovat jejich další komplexní
rozvoj),
3) další rozvoj v oblasti sociálně terapeutické činnosti
4) další osobnostní rozvoj pracovníků po stránce psychologické (snížení psychické náročnosti vykonávané práce)
5) zlepšení týmové práce
6) zlepšení poskytování první pomoci pro klienty
V rámci zakázky zadavatel předpokládá proškolení 25 pracovníků (23 pracovníků v sociálních službách a 2 sociální pracovníci), kteří absolvují 9 akreditovaných vzdělávacích kurzů MPSV.
Předmět veřejné zakázky je rozdělen do 3 dílčích částí:
1. Zvyšování kvality a péče o klienty
2. Zvyšování odborných znalostí pracovníků
3. Bazální stimulace
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 490743,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba trvání zakázky 3/2014 – 2/2015 Termíny plnění budou upřesněny po podpisu smlouvy s vítěznými uchazeči.
Místo dodání / převzetí plnění: Školicí místnosti v rámci Olomouckého kraje – prostory zajištěné zadavatelem
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky (ust. § 78 odst. 1 písm. a) zákona). Dílčí hodnotící kritéria jsou stanovena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje, a to: 1.Nabídková cena včetně DPH 60% 2. Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů 40% Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Počty bodů v rámci jednotlivých hodnotících kritérií jsou následně násobeny příslušnou procentní vahou daného hodnotícího kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů. Dílčí hodnotící kritérium Nabídková cena: Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše ceny včetně DPH za každý jednotlivý kurz. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou včetně DPH. Hodnocení bude provedeno matematicky, přičemž nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny. nejvýhodnější nabídka tzn. nejnižší cena (hodnota) 100 x ----------------------------------------------------- x váha (%) (hodnota) hodnocené nabídky Dílčí hodnotící kritérium Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů: V rámci tohoto dílčího hodnoticího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit způsob poskytování školení, jejich kvalita a komplexnost metodiky pro realizaci kurzů. Nejvýhodnější v tomto dílčím kritériu je nabídka, která má logicky nastavenou metodiku výuky navazující na předmět zakázky, používá moderní a interaktivní metody/formy výuky i školicí pomůcky, používá propracovaný systém nástrojů pro zacílení praktických tréninků, má kurzy detailně popsány, logicky provázány a v souladu s popsanými cíli školení, má nastavené efektivní komunikační kanály jak s cílovou skupinou vzdělávaných osob, tak se zadavatelem. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Výpočet naplnění kritéria pak bude: počet bodů hodnocené nabídky x váha (%)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- navrh-smlouvy_2.doc (2. 5. 2016 12:34)
- priloha-c.-1-specifikace-plneni_2.pdf (2. 5. 2016 12:34)
- priloha-c.-2-detailni-polozkovy-rozpocet_1.xlsx (2. 5. 2016 12:34)
- vyzva-k-podani-nabidek_65.pdf (2. 5. 2016 12:34)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část 1 a 2
- Vítězný dodavatel
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 607 33 306
Sídlo: Města Mayen, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
Část 3
- Vítězný dodavatel
Název: INSTITUT Bazální stimulace s.r.o. - IČ: 258 89 966
- Sídlo: J. Opletala 680, 738 02 Frýdek – Místek
Datum ukončení: 7. 5. 2014