Zpět

Paprsek vzdělávání

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9642

Název zakázky: Paprsek vzdělávání

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 3. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Domov Paprsek Olšany, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: 78962 Olšany č.p. 105

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jarmila Koubková – ředitelka domova Tel.: 583247212 E-mail: koubkova@domovolsany.cz

IČ zadavatele: 75004054

DIČ zadavatele: 75004054

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lenka Flasarová
  • Telefon: 734 824 981
  • E-mail: flary-zakazky@centrum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 3. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
• osobně v pracovních dnech Po – Pá v době od 8.00 –14.00 hod. (v poslední den do 9:00 hod) na adresu sídla zadavatele Domov Paprsek Olšany, příspěvková organizace, 78962 Olšany č.p. 105

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Hlavním cílem vzdělávání je zvýšit odbornost zaměstnanců, a to pro:

1) zlepšení komunikace s klienty a lepší identifikace jejich potřeb v oblasti sociální péče,

2) zlepšení fyzické práce s klienty pomocí konceptu bazální stimulace (stimulovat jejich další komplexní

rozvoj),

3) další rozvoj v oblasti sociálně terapeutické činnosti

4) další osobnostní rozvoj pracovníků po stránce psychologické (snížení psychické náročnosti vykonávané práce)

5) zlepšení týmové práce

6) zlepšení poskytování první pomoci pro klienty

 

V rámci zakázky zadavatel předpokládá proškolení 25  pracovníků (23 pracovníků v sociálních službách a 2 sociální pracovníci), kteří absolvují 9 akreditovaných vzdělávacích kurzů MPSV.

 

Předmět veřejné zakázky je rozdělen do 3 dílčích částí:

 

1. Zvyšování kvality a péče o klienty

2. Zvyšování odborných znalostí pracovníků

3. Bazální stimulace

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 490743,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba trvání zakázky 3/2014 – 2/2015 Termíny plnění budou upřesněny po podpisu smlouvy s vítěznými uchazeči.

Místo dodání / převzetí plnění:
Školicí místnosti v rámci Olomouckého kraje – prostory zajištěné zadavatelem

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky (ust. § 78 odst. 1 písm. a) zákona). Dílčí hodnotící kritéria jsou stanovena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje, a to: 1.Nabídková cena včetně DPH 60% 2. Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů 40% Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Počty bodů v rámci jednotlivých hodnotících kritérií jsou následně násobeny příslušnou procentní vahou daného hodnotícího kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů. Dílčí hodnotící kritérium Nabídková cena: Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše ceny včetně DPH za každý jednotlivý kurz. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou včetně DPH. Hodnocení bude provedeno matematicky, přičemž nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny. nejvýhodnější nabídka tzn. nejnižší cena (hodnota) 100 x ----------------------------------------------------- x váha (%) (hodnota) hodnocené nabídky Dílčí hodnotící kritérium Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů: V rámci tohoto dílčího hodnoticího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit způsob poskytování školení, jejich kvalita a komplexnost metodiky pro realizaci kurzů. Nejvýhodnější v tomto dílčím kritériu je nabídka, která má logicky nastavenou metodiku výuky navazující na předmět zakázky, používá moderní a interaktivní metody/formy výuky i školicí pomůcky, používá propracovaný systém nástrojů pro zacílení praktických tréninků, má kurzy detailně popsány, logicky provázány a v souladu s popsanými cíli školení, má nastavené efektivní komunikační kanály jak s cílovou skupinou vzdělávaných osob, tak se zadavatelem. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Výpočet naplnění kritéria pak bude: počet bodů hodnocené nabídky x váha (%)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1 a 2

  • Vítězný dodavatel
    Název: MARLIN, s.r.o.
    IČ: 607 33 306
    Sídlo: Města Mayen, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště

Část 3

  • Vítězný dodavatel
    Název: INSTITUT Bazální stimulace s.r.o.
  • IČ: 258 89 966
  • Sídlo: J. Opletala 680, 738 02 Frýdek – Místek

Datum ukončení: 7. 5. 2014


 
Uveřejněno: 4. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016