Zpět

Podnikové vzdělávání DEL a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9565

Název zakázky: Podnikové vzdělávání DEL a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: DEL a.s.

Sídlo zadavatele: Žďár nad Sázavou, Strojírenská 38

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mauric & Partner s.r.o. advokátní kancelář, Mgr. Jaroslava Blažková, tel.: +420 230 234 526, e-mail: jaroslava.blazkova@mauric.cz

IČ zadavatele: 63487454

DIČ zadavatele: CZ63487454

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ivana Brožová
  • Telefon: +420 724 231 702
  • E-mail: ivana.brozova@del.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 2. 2014 11:30

Místo pro podání nabídek:
DEL a.s. Strojírenská 38 591 01 Žďár nad Sázavou

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky na služby, v rámci realizace projektu „Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti DEL a.s.“ (registrační číslo CZ.1.04/1.1.02/94.00120), je cílené odborné vzdělávání zaměstnanců zadavatele v oblasti konstrukčních, pneumatických a hydraulických systémů, technologických SW, dále vzdělávání v oblasti anglického jazyka a IT, a konečně vzdělávání v oblasti rovných příležitostí žen a mužů. Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je obsažena v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.

 

Zadavatel rozdělil předmět veřejné zakázky do osmi samostatných částí, a to následovně:

 

A) STEP 7/Simotion

B)Údržba pneumatických a hydraulických mechanismů strojů

C) Technologické software průmyslových robotů

D)Konstrukční systém Catia

E) Konstrukční systém Inventor

F) Anglický jazyk

G)Systém SAP

H)Rovné příležitosti žen a mužů

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2709200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zadavatel stanovuje termín počátku plnění jednotlivých částí veřejné zakázky do jednoho měsíce od uzavření smlouvy o realizaci příslušné části veřejné zakázky. Předpokládaný termín ukončení plnění všech částí veřejné zakázky je nejpozději do 30.6.2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění všech osmi částí veřejné zakázky je převážně sídlo zadavatele na adrese Žďár nad Sázavou, Strojírenská 38, či po dohodě se zadavatelem jiné místo v ČR.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Ekonomická výhodnost nabídky 1) Celková nabídková cena 60% 2) Kvalita kurzů 40% – subkritéria: a) Obsahová náplň kurzů b) Metodické vedení kurzů c) Návrh vyhodnocení a zpětná vazba realizace kurzů

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů dodavatele. Zadavatel dále požaduje předložení čestného prohlášení dodavatele o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 písm. a), b), c), d), e), f), g), h), j) a k) ZVZ, profesních kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle ustanovení § 54 písm. a) a b) ZVZ a prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle ustanovení § 56 odst. 2 písm. a), b) a e) ZVZ (v rozsahu dle ustanovení § 56 odst. 2 písm. b) a e) ZVZ pro část H) veřejné zakázky). Uchazeč prokáže splnění kvalifikace v plném rozsahu předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje (v souladu s § 62 odst. 3 ZVZ). Uchazeč, se kterým by měla být uzavřena smlouva, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění základních kvalifikačních předpokladů způsobem dle § 53 odst. 3 ZVZ, splnění profesních kvalifikačních předpokladů způsobem dle ustanovení § 54 písm. a) a b) ZVZ a dokladů prokazujících splnění technických kvalifikačních předpokladů: 1) seznam významných služeb s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí, jehož přílohou musí být 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně (nepožaduje se pro část H) veřejné zakázky); 2) seznam odborných pracovníků, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli, doložený osvědčeními o jejich vzdělání a stručnými strukturovanými CV, ze kterých bude vyplývat splnění požadavků zadavatele. Bližší specifikace včetně minimální úrovně technických kvalifikačních předpokladů je obsažena v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: -

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.

Další podmínky:
Dodavatel předloží v rámci nabídky návrh smlouvy o realizaci příslušné části veřejné zakázky včetně dodavatelem vyplněných příloh smlouvy. Smlouva bude opatřena podpisem osoby oprávněné zastupovat dodavatele dle výpisu z obchodního rejstříku. Bude-li smlouva opatřena podpisem osoby oprávněné zastupovat dodavatele na základě plné moci, bude nedílnou přílohou smlouvy i plná moc. Podrobná specifikace veřejné zakázky a další podmínky pro plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST A) STEP 7/Simotion

Zrušeno.

ČÁST B) Údržba pneumatických a hydraulických mechanismů strojů

  • Vítězný dodavatel
    Název: TEMEX , spol. s r. o.
    IČ: 42767873
    DIČ: CZ42767873
    Sídlo: Erbenova 293/19, Vítkovice, 703 00 Ostrava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Antonín Vybíral, jednatel


  • 2. uchazeč
    Název: Festo, s.r.o.
    IČ: 00564737
    DIČ: CZ00564737
    Sídlo: Praha 4, Modřanská 543/76, PSČ 147 00

Smlouva uzavřena dne 18.4.2014.

ČÁST C) Technologické software průmyslových robotů

Zrušeno.

ČÁST D) Konstrukční systém Catia

  • Vítězný dodavatel
    Název: DYTRON s.r.o.
    IČ: 46578455
    DIČ: CZ46578455
    Sídlo: Slovanská 928/8, 741 01 Nový Jičín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Josef Svoboda, jednatel


  • 2. uchazeč
    Název: Technodat, CAE - systémy, s.r.o.
    IČ: 46902104
    DIČ: CZ46902104
    Sídlo: třída Tomáše Bati 3295, 760 01 Zlín

 

  • 3. uchazeč
    Název: B E K O   Engineering, spol. s r.o.
    IČ: 14866358
    DIČ: CZ14866358
    Sídlo: Jánská 871/10, Liberec III-Jeřáb, 460 07 Liberec

 

Smlouva uzavřena dne 23.4.2014.

ČÁST E) Konstrukční systém Inventor

  • Vítězný dodavatel
    Název: CAD Studio a.s.
    IČ: 26197081
    DIČ: CZ26197081
    Sídlo: Ostrava - Moravská Ostrava, Hornopolní 3322/34, PSČ 702 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radomír Žvak, člen představenstva


  • 2. uchazeč
    Název: ADEON CZ s.r.o.
    IČ: 26276038
    DIČ: CZ26276038
    Sídlo: Tečovice 390, PSČ 763 02
  • 3. uchazeč
    Název: NICOM, a.s.
    IČ: 26226375
    DIČ: CZ26226375
    Sídlo: Brno - Veveří, Smetanova 341/3, PSČ 602 00

Smlouva uzavřena dne 22.4.2014.

ČÁST F) Anglický jazyk

  • Vítězný dodavatel
    Název: Mgr. Radka Gryčová
    IČ: 72466928
    DIČ: ---
    Sídlo: 591 01, Vatín 31
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Radka Gryčová


  • 2. uchazeč
    Název: HOPE - E. S., v.o.s.
    IČ: 25342282
    DIČ: CZ25342282
    Sídlo: Brno, Palackého 10, okres Brno-město, PSČ 612 00
  • 3. uchazeč
    Název: Educa Team s.r.o.
    IČ: 28667697
    DIČ: CZ28667697
    Sídlo: Elišky Krásnohorské 1542/7, Ústí nad Labem-centrum, 400 01 Ústí nad Labem
  • 4. uchazeč
    Název: TECHNOPARK CZ s.r.o.
    IČ: 49433776
    DIČ: CZ49433776
    Sídlo: Brno, Hudcova 532/78b, PSČ 612 00
  • 5. uchazeč
    Název: Skřivánek s.r.o.
    IČ: 60715235
    DIČ: CZ60715235
    Sídlo: Vyškov, U Jordánka 265/11, PSČ 682 01
  • 6. uchazeč
    Název: Jazykové studio GOOD BELL, s.r.o.
    IČ: 26311976
    DIČ: CZ26311976
    Sídlo: Brno - Brno - Řečkovice, Prumperk 137/7, PSČ 621 00
  • 7. uchazeč
    Název: Tamara Kolátorová
    IČ: 49537725
    DIČ: CZ7458284779
    Sídlo: Hálkova 554/15, 591 01, Žďár nad Sázavou - Žďár nad Sázavou 1

Smlouva uzavřena dne 29.4.2014.

ČÁST G) Systém SAP

  • Vítězný dodavatel
    Název: KCT Data, s.r.o.
    IČ: 25730878
    DIČ: CZ25730878
    Sídlo: Praha 10, Průmyslová 1472/11, PSČ 102 19
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pedro Gomez, jednatel

 

  • 2. uchazeč
    Název: S&T CZ s.r.o.
    IČ: 44846029
    DIČ: CZ44846029
    Sídlo: Praha 4, Na Strži 1702/65, PSČ 140 00
  • 3. uchazeč
    Název: Consulting 4U, s.r.o.
    IČ: 25851471
    DIČ: CZ25851471
    Sídlo: Wellnerova 134/7, Nová Ulice, 779 00 Olomouc
  • 4. uchazeč
    Název: UNISSA plus, SE
    IČ: 28998081
    DIČ: CZ28998081
    Sídlo: Palackého 3145/41, 466 01 Jablonec nad Nisou

Smlouva uzavřena dne 22.4.2014.

ČÁST H) Rovné příležitosti žen a mužů

  • Vítězný dodavatel
    Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
    IČ: 25568027
    DIČ: CZ25568027
    Sídlo: Zlín, Kudlov 500, PSČ 760 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Márová, jednatelka

 

  • 2. uchazeč
    Název: PhDr. Pavel Miča
    IČ: 64463346
    DIČ: ---
    Sídlo: Kotěrova 897, 760 01, Zlín

 

Smlouva uzavřena dne 15.4.2014.

Datum ukončení: 29. 4. 2014


 
Uveřejněno: 5. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016