Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti ARAMARK, s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8841
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti ARAMARK, s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 7. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/94.00571 Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti ARAMARK, s.r.o. příjemce: Aramark, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: ARAMARK, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Jemnická 1138, Praha 4- Michle, PSČ 140 00
- Jméno: Osobou oprávněnou k činění právních úkonů souvisejících s touto veřejnou zakázkou jsou Josef Svoboda a Ing. Miroslav Pazderka, jednatelé společnosti. Kontaktní osobou v organizačních věcech souvisejících s touto veřejnou zakázkou je Kateřina Bohunická.
IČ zadavatele: 45794707
DIČ zadavatele: CZ45794707
- Jméno: Kateřina Bohunická
- Telefon: 286 014 230
- E-mail: Bohunicka-katerina@aramark.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 8. 2013 12:00
Místo pro podání nabídek: ARAMARK, s.r.o., Jemnická 1138, Praha 4- Michle, PSČ 140 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky, která je rozdělena na 4 části je zajištění odborných školení zaměstnanců společnosti ARAMARK, s.r.o. v rámci projektu „Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti ARAMARK, s.r.o.“
Zakázka je dle ust. §98 Zákona rozdělena na 4 části s tím, že každý uchazeč může podat nabídku na jednu, dvě, tři nebo všechny části zakázky, přičemž každá část zakázky bude posuzována a hodnocena samostatně.
Rozdělení zakázky:
Část 1) KA1 Odborný rozvoj zaměstnanců provozů
Část 2) KA2 Zákaznický přístup a jeho specifika pro nové gastronomické provozy
Část 3) KA3 Kompetenční rámec pro vedoucí pracovníky v gastroprovozech
Část 4) KA4 Obchodní příležitosti
Bližší specifikace a popis jednotlivých vzdělávacích kurzů (částí veřejné zakázky) je uveden v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1980000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba plnění zakázky: Předpokládaný termín zahájení: od 1. 9. 2013 Předpokládaný termín ukončení: do 31. 3. 2015 Předpokládaný harmonogram jednotlivých školení je uveden v příloze č. 4.
Místo dodání / převzetí plnění: Realizace školení pro zaměstnance společnosti ARAMARK bude probíhat ve školících zařízeních zadavatele či zajištěných zadavatelem na celém území České republiky v těchto městech :Praha, Brno, Kolín, Pardubice, Kutná Hora, Plzeň a Jičín.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle § 78 a § 79 Zákona podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky, a to bodovací metodou uvedenou v této zadávací dokumentaci, v souladu s následujícími kriterii: Každá část veřejné zakázky bude hodnocena zvlášť. Platí pro všechny části: a) Nabídková cena 70% b) Prováděcí plán- kvalita nabízeného plnění 30% Konkrétně viz ZD.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: 1. Základní kvalifikační předpoklady Uchazeč prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 Zákona, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 Zákona. 2. Profesní kvalifikační předpoklady Splnění profesních kvalifikačních předpokladů uchazeč prokáže předložením čestného prohlášení, ze kterého bude vyplývat, že: a) je zapsán v obchodním rejstříku, pokud je v něm zapsán, je zapsán v jiné obdobné evidenci, pokud je v ní zapsán, b) disponuje doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladů prokazujících příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 Zákona, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 Zákona. 3. Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady Uchazeč předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku 4. Technické kvalifikační předpoklady Technické kvalifikační předpoklady dle tohoto bodu splňuje uchazeč, který předloží v nabídce čestné prohlášení na každou níže uvedenou část zakázky. Podorobně viz ZD, kapitola 8.4.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude: • předložena v jednom originále a v jedné kopii v písemné podobě, • doložena rovněž v elektronické verzi na CD nebo DVD ve formátu pdf, xls nebo doc.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč do krycího listu nabídky vyplní mimo jiné kontaktní osobu uchazeče, a to včetně kontaktní a e-mailové adresy.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude: • vyhotovena v českém jazyce (v českém jazyce bude probíhat i ostatní komunikace a zpracování všech dokladů).
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: (iii) Uchazeč bude povinen umožnit provedení kontroly všech dokladů vztahujících se k činnostem, které se budou realizovat na základě této zadávací dokumentace, umožnit průběžné ověřování provádění činností, k nimž se zavázal dle této zadávací dokumentace a poskytnout součinnost všem osobám oprávněným k provádění kontroly, příp. jejich zmocněncům. Těmito oprávněnými osobami jsou Zadavatel, Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR a jím pověřené osoby, územní finanční orgány, Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský účetní dvůr, případně další orgány oprávněné k výkonu kontrol.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.
Soubory ke stažení:
- dotaz-odpoved-c.1_1.pdf (1. 5. 2016 02:07)
- dotaz-odpoved-c.2.pdf (1. 5. 2016 02:07)
- dotaz-odpoved-c.3.pdf (1. 5. 2016 02:07)
- priloha-c.1-specifikace.pdf (1. 5. 2016 02:07)
- priloha-c.2-platebni-a-obchodni-podminky.pdf (1. 5. 2016 02:07)
- priloha-c.3-kryci-list.pdf (1. 5. 2016 02:07)
- priloha-c.4-harmonogram.pdf (1. 5. 2016 02:07)
- vyzva-k-podani-nabidek-1_1_2_3_4_5.pdf (1. 5. 2016 02:07)
- zd-1.pdf (1. 5. 2016 02:07)